Komunikaty PR

mBank stawia na różnorodność i zatrudnia 45+

2022-07-13  |  16:35
Biuro prasowe

mBank zachęca osoby 45+, by dołączyły do jego zespołu Contact Center w Łodzi. Jako jedna z nielicznych firm na rynku prowadzi działania rekrutacyjne skierowane w tak otwarty sposób do przedstawicieli pokolenia X – kandydatów, którzy często są niedoceniani  lub pomijani w rekrutacjach. W ten sposób bank nie tylko promuje różnorodność w swoich zespołach, ale także obala stereotypy związane zatrudnianiem osób po 45. roku życia i wspiera je w rozwoju.

W kampanii #mBankZatrudnia45+ bank postawił na współpracę z coachem – Martą Siech. Działania prowadzone za pośrednictwem LinkedIn są kierowane do osób, które mają trudność ze znalezieniem odpowiedniego zatrudnienia po 45. roku życia. Kandydaci mogą liczyć na wsparcie doradcy w przygotowaniu do procesu rekrutacji. Na indywidualnych spotkaniach Marta Siech podpowiada osobom, które przeszły przygotowany przez nią proces assesmentu, jak dobrze zaprezentować się podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Pomaga także przygotować CV spełniające współczesne standardy.

W Contact Center mBanku dużą wagę przywiązujemy do budowania różnorodnych zespołów, w tym także różnorodnych pod względem wieku. Chcemy aktywnie wspierać osoby 45+ w rozwoju, dodawać im wiary we własne możliwości. Mamy nadzieję, że dostrzegając potencjał tej grupy, dajemy przykład innym pracodawcom – mówi Łukasz Czekajewski, Dyrektor Departamentu Budowania Zaangażowania Klientów przez Kanały Zdalne.

Za ideę kreatywną i koordynację projektu nowoczesnego doradztwa #mBankZatrudnia45+ odpowiada agencja Linkleaders. mBank już trzeci rok z rzędu we współpracy z tym partnerem prowadzi działania rekrutacyjne skierowane do tej grupy wiekowej. W ten sposób przyczynia się do obalania mitów dotyczących zarówno zatrudniania osób 45+, jak i  tego, że pewne prace, np. w call center, są przeznaczone jedynie dla młodych.

Nasze dotychczasowe doświadczenia potwierdzają, że zatrudnianie osób w wieku 45+ nie tylko wpływa pozytywnie na obsługę klienta, ale – dzięki wymianie doświadczeń – na cały zespół Contact Center.  Jego pracownicy powinni nie tylko rozwiązać problem klienta, ale jednocześnie kontrolować emocje i zarządzać nimi. To umiejętności, którymi często cechują się osoby z pokolenia X. Wiemy także, że nasza oferta zatrudnienia zawiera wiele elementów ważnych dla nich  –  mówi Łukasz Czekajewski.

Osoby zrekrutowane w poprzednich edycjach kampanii, wskazują, że w pracy w Contact Center mBanku cenią stabilność zatrudnienia, oferowany pakiet benefitów, a także to, że ich praca polega na pomaganiu innym. Podkreślają, że dobrze czują się w zespole zróżnicowanym wiekowo i zawsze mogą liczyć na wsparcie.

Badania rynkowe pokazują, że generacja X przykłada dużą wagę do nie tylko do wynagrodzeń, ale także bezpieczeństwa zatrudnienia i dobrej atmosfery.  Praca jest dla nich wyznacznikiem tożsamości, a lojalność wobec firmy jedną z ważnych wartości.

Obecnie pracownicy powyżej 40. roku życia stanowią blisko 20 proc. osób zatrudnionych w łódzkim Contact Center. W całym banku osoby 40+ to 43 proc. pracowników.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie Biuro prasowe
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.
Praca Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
2025-04-10 | 17:00

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

1/3 firm w Polsce przekazuje benefity pozapłacowe  dla pracowników na Wielkanoc. Jest a to druga najbardziej popularna okazja w roku (po świętach Bożego Narodzenia)
Praca Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
2025-03-27 | 09:00

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności

Pluxee Polska po raz drugi organizuje Dzień Przyjemności w Pracy, tym samym wpisując go na stałe do kalendarza HR. Dlaczego? Ponieważ zaangażowanie polskich pracowników jest

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.