Medicover powołuje nową regionalną funkcję IT
Od 1 lipca 2022 Łukasz Krause obejmie stanowisko Dyrektora IT w dywizji Healthcare Services firmy Medicover. Nowo powołany dyrektor zaprojektuje i wdroży optymalny model architektury korporacyjnej, a także ustanowi ramy zarządzania danymi, technologią oraz innowacjami cyfrowymi w ramach dywizji Medicover działającej w 8 krajach (w tym: w Polsce).
W związku z dynamicznym wzrostem wielkości, różnorodności i zasięgu geograficznego dywizji Healthcare Services, Medicover, firma powołuje nowe stanowisko – Dyrektora IT, który roztoczy systemowy, managerski nadzór nad obszarem technologii i innowacji w 8 krajach: w Polsce, w Indiach, Rumunii, na Węgrzech, w Ukrainie, Szwecji, Norwegii, Danii i w Niemczech.
– Jeśli chcemy wygrywać na rynku, zdobywać klientów i pacjentów – musimy być liderami wykorzystywania technologii w realizacji naszych usług i poprawie doświadczeń klientów. Zapewnienie, że mamy funkcję IT przygotowaną na tak duże wyzwanie w transformacji naszych procesów biznesowych – jest kluczowe
– wyjaśnia John Stubbington, COO Healthcare Services, Medicover.
Stanowisko Dyrektora IT w dywizji Healthcare Services, Medicover z dniem 1 lipca br. obejmie Łukasz Krause, specjalista IT z ponad 15-letnim doświadczeniem, zdobytym m.in. w branży farmaceutycznej, energetycznej i przemysłowej. W ramach dotychczasowego rozwoju zawodowego m.in. kierował transformacjami jednostek IT, wdrażał nowoczesną architekturę korporacyjną, modele zarządzania danymi, zaawansowaną analitykę oraz był odpowiedzialny za dostarczanie platform cyfrowych oraz rozwijanie kompetencji zespołów IT.
Zadaniem Łukasza Krause w Medicover będzie wdrożenie optymalnego modelu architektury IT dla dywizji, w tym zapewnienie ram do efektywnej wymiany i wykorzystania danych, a także dalszego rozwoju technologii i innowacji cyfrowych.
– Równolegle do rozwoju biznesu, dynamicznie rozwija się środowisko IT, za którym nie tylko należy nadążać, co nadawać mu kształt i wytyczać nowe kierunki, jeśli prezentuje się takie ambicje, jak firma Medicover. Przed nami wiele interesujących zadań – wprowadzania rozwiązań i innowacji niezbędnych do dalszego rozwoju oferty i podnoszenia jakości usług dla pacjentów i klientów oraz wsparcia efektywności back-office
– mówi Łukasz Krause.
Łukasz Krause jest absolwentem Politechniki Śląskiej, gdzie studiował automatykę, telekomunikację i elektronikę biomedyczną, posiada dyplom MBA Uniwersytetu Sztokholmskiego oraz rozwijał umiejętności budowania efektywnych strategii w erze cyfrowej we francuskiej szkole INSEAD.
Dywizja Healthcare Services, Medicover oferuje wysokiej jakości usługi z zakresu profilaktyki i opieki ambulatoryjnej, specjalistycznej opieki zdrowotnej, nowoczesne usługi stomatologiczne, a także rozwiązania z zakresu wellbeing, w tym: pakiety sportowe i dieta. Usługi oferowane są w 8 krajach, w 129 centrach medycznych, 45 aptekach, 42 szpitalach, 86 centrach stomatologicznych, 34 salonach optycznych, 15 centrach zdrowia psychicznego (w tym w jednej poradni psychologiczno-pedagogicznej i pierwszym pełnoprofilowym szpitalu psychiatrycznym), 26 klinikach leczenia niepłodności i 106 klubach fitness i siłowniach.

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.