New Work z nową aplikacją dla klientów
W odpowiedzi na sytuację związaną z Covid-19 i zapotrzebowanie rynku, New Work – operator biur elastycznych – wprowadził dedykowaną aplikację dla klientów. Umożliwia ona m. in. rezerwację sal konferencyjnych i dodatkowych usług, a także pełni rolę platformy komunikacyjnej. Firma planuje w przyszłości zaangażowanie w kolejne cyfrowe rozwiązania dla klientów i zarządców biur serwisowanych.
Operator biur elastycznych New Work, oferując nową generację biur serwisowanych, od początku swojej działalności stawia na nowoczesne podejście do tworzenia usług dla najemców i właścicieli budynków. Firma wdrożyła w br. nowe produkty związane z zarządzaniem przestrzeniami biurowymi, uruchomiła również dwie kolejne prestiżowe lokalizacje – Neon w Gdańsku oraz Hi Piotrkowska w Łodzi. Najnowszym rozwiązaniem dla klientów jest dedykowana aplikacja New Work Offices ułatwiająca codzienne łatwe i bezpieczne korzystanie z biura dzięki cyfrowemu zarządzaniu usługami.
Digitalizacja segmentu biurowego to przyszłość, która staje się rzeczywistością, a zmiany wprowadzane są teraz szybciej niż kiedykolwiek. Dotychczas rozwiązania technologiczne skupiały się głównie na zarządzaniu obiektami. Teraz, ze względu na wyzwania związane z COVID-19, pojawiły się zupełnie nowe potrzeby komunikacji z najemcami. Reagując na bieżącą sytuację udostępniliśmy klientom dedykowaną aplikację, a jednocześnie przygotowujemy się do wdrożenia kolejnych cyfrowych narzędzi. Chcemy, aby New Work było synonimem elastycznych rozwiązań, nie tylko pod względem oferowanej powierzchni, ale również dostępu i zarządzania biurami – podkreśla Hubert Abt, założyciel i CEO New New Work.
Wszystkie usługi w jednym miejscu
Aplikacja New Work Offices to szereg wygodnych rozwiązań dla najemców. Dzięki formie intuicyjnego sklepu ze wszystkimi dodatkowymi usługami, klienci mają dostęp do pełnego portfolio produktów i mogą je zamówić poprzez jedno kliknięcie. Aplikacja umożliwia m. in. rezerwację salki konferencyjnej w czasie rzeczywistym, zamówienie dodatkowego miejsca na parkingu, czy zgłoszenie zapotrzebowania na niestandardowe rozwiązania IT. W łatwy sposób można również zgłosić ewentualne problemy i usterki techniczne zespołowi obsługi technicznej.
Jedną z głównych funkcjonalności są płatności online i dostęp do historii zakupów. Cały system został zaprojektowany tak, aby umożliwić różne poziomy dostępu poprzez wydzielenie np. konta rozliczeniowego, osoby kontaktowej czy innych funkcji.
Inną kluczową funkcją jest komunikacja. Zarówno pomiędzy klientami i zespołem New Work, jak i pomiędzy najemcami. Każdy użytkownik ma dostęp do platformy członkowskiej, gdzie w tzw. social feed może udostępniać informacje o oferowanych produktach i usługach, publikować oferty pracy, ankiety i inne ciekawe aktualności. Wbudowany komunikator pomoże ograniczyć fizyczny kontakt najemców z przedstawicielami operatora, jednocześnie intensyfikując komunikację poprzez aplikację.
Obok produktów i usług, w aplikacji znajdują się poradniki oraz odpowiedzi na pytania związane ze standardowym użytkowaniem biur, jak i dodatkowymi procedurami w związku z COVID-19.
Aplikacja jest już dostępna dla klientów New Work w wybranych lokalizacjach w Polsce (Warszawa: Wola Retro, Kaleńska, Neopark, Gdańsk: Neon) i na Węgrzech (A100 i BJ48).

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.