Komunikaty PR

Nowa strefa coworkingowa w Parku Handlowym Matarnia w Gdańsku szuka dla siebie

2022-06-24  |  15:35
Biuro prasowe

Park Handlowy Matarnia w Gdańsku ogłasza konkurs na nazwę nowo otwartej przestrzeni warsztatowo-coworkingowej. Coworking cieszy się coraz większą popularnością, a dla wielu osób stał się stylem życia, dlatego nieustannie wzrasta zapotrzebowanie na tego typu przestrzenie. Podążając za trendami
i odpowiadając na aktualne potrzeby, gdański park handlowy otwiera przestrzeń, z której klienci mogą bezpłatnie korzystać.

Zmieniające się potrzeby pracowników i pracodawców powodują, że modele coworkingowe zyskują coraz większą popularność. Liczba miłośników coworku wzrasta z każdym rokiem. Według Global Coworking Survey, na koniec 2018 roku liczba osób pracujących we współdzielonej przestrzeni biurowej wynosiła 1,7 miliona, w 2020 roku – około 3,8 miliona, a w 2022 roku mamy zobaczyć ponad 5 milionów osób pracujących w takich strefach na całym świecie. 

Celem nowopowstałej strefy jest udostępnienie bezpłatnych stanowisk do pracy z dostępem do internetu bez potrzeby rezerwacji miejsc. Przestrzeń będzie sprzyjać nawiązywaniu relacji międzyludzkich, w tym relacji biznesowych. Zarządca centrum od dawna obserwował potrzebę stworzenia miejsca pracy i spotkań dla osób, które nie chcą lub nie mogą pracować w biurach, a jedyną alternatywą było dla nich wykonywanie obowiązków zawodowych w domach czy w niedostosowanych do tych celów kawiarniach. Przestrzeń w Parku Handlowym Matarnia ma także pełnić funkcję miejsca spotkań i aktywności dla społeczności lokalnej. W nowej przestrzeni odbywać się będą także warsztaty. 

Mamy ambitne plany związane z nowopowstałą przestrzenią. Zależy nam, aby miejsce tętniło życiem nie tylko w standardowych godzinach pracy biurowej naszych gości. Planujemy ożywić przestrzeń między innymi bogatym cyklem warsztatów o różnej, istotnej społecznie i przydatnej zawodowo tematyce, które w weekendy będą odbywały się w centrum – mówi Katarzyna Kaczmarek, Customer Experience Leader, Park Handlowy Matarnia, Ingka Centres. 

Strefa coworkingowa w Parku Handlowym Matarnia zlokalizowana jest w strategicznym miejscu centrum – blisko restauracji, kawiarni, punktów usługowych oraz placów zabaw dla dzieci.  

Architektura strefy nawiązuje do natury, która dla Parku Handlowego Matarnia jest bardzo ważna. Zbudowana z naturalnego drewna podkreśla, jak ważną wartością dla zarządcy parku jest ekologia i przebywanie blisko natury. Strefa jest odpowiednio doświetlona, by umożliwić pracę zarówno przy świetle dziennym, jak i przy sztucznym. 

Obserwujemy, że w ciągu pierwszych dni działania coworkingu najczęściej korzystali z niej pracownicy zdalni lub freelancerzy. Wierzymy, że nowe miejsce coworkingu na mapie Gdańska w tak niecodziennej lokalizacji, to świetna alternatywa dla pracy z domu czy pracy w kawiarni – dodaje Kaczmarek. – Trwa konkurs na nazwę strefy coworkingowej. Informacje dostępne są na stronie centrum, a propozycje można wysyłać do 26 czerwca br. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody!

Strefa coworkingu w Parku Handlowym Matarnia działa w godzinach otwarcia centrum.


Kontakt dla prasy: 

Konstancja Cegłowska

konstancja.ceglowska@personal-pr.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani? Biuro prasowe
2025-05-21 | 08:00

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Aż 67% pracowników sezonowych to kobiety – wbrew stereotypom o „męskiej pracy fizycznej”. Drugą największą grupę stanowią osoby w wieku 18-24 lata –
Praca Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje
2025-04-30 | 06:00

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Wyniki badania płacowego Mercer Total Remuneration Survey (TRS) 2024 dostarczają cennych informacji na temat aktualnych zmian na rynku wynagrodzeń w Polsce. W 2024 roku zauważono kilka
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.