Piotr Miednik, nowym Członkiem Zarządu oraz CFO w Artgeist Sp. z o.o.
Piotr posiada 15-letnie doświadczenie w dziedzinie finansów, raportowania giełdowego i do funduszy inwestycyjnych, zdobytym na stanowiskach kierowniczych. Jest ekspertem w obszarze transakcji fuzji i przejęć (M&A), projektów fundraisingu oraz sprzedaży do inwestorów strategicznych i finansowych. Jedna z realizowanych przez niego transakcji, zdobyła tytuł Forbes nr 1 Top Przejęć Zagranicznych w 2020 roku.
Piotr umacniał struktury zarówno spółek z portfolio funduszy inwestycyjnych, jak i firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, w tym podmiotów z WIG20. Pracował m.in. dla Karl Voegele w Szwajcarii, Grupy CCC, Prima Moda oraz Contec.
Artgeist Sp. z o.o. to polska firma, która w ciągu niespełna dwudziestu lat zbudowała status lidera w kraju oraz jednego z największych producentów dekoracji ściennych w Europie.
Ma kilkadziesiąt euro milionów przychodów, silne struktury managerskie oraz apetyt na więcej, dzięki czemu z roku na rok umacnia swoją pozycję na rynku globalnym. Rolą Piotra będzie przygotowanie spółki do sprzedaży inwestorowi branżowemu lub finansowemu, m.in. poprzez wsparcie w rozwoju sprzedaży oraz ekspansji, jak również optymalizację procesów finansowych przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi informatycznych.
Poza światem finansów Piotra pasjonują kultura Japonii, nurkowanie oraz podróże

Capital.com z tytułem najlepszego pracodawcy 2025 r. w Wielkiej Brytanii, Bułgarii i Polsce

Spawacz, elektryk, księgowy czy specjalista DevOps i Cloud – kogo brakuje do pracy? Regiony i stawki

Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji
Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.
Transport
Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.
Polityka
A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.