Rób to, co lubisz - agencja pracy Gi Group z nową kampanią wizerunkową w digital
Gi Group, międzynarodowa agencja pracy i doradztwa personalnego, rozpoczyna kampanię wizerunkową adresowaną do osób szukających zatrudnienia i do pracodawców. Kampania obejmuje swoim zasięgiem digital i media społecznościowe. Działania prowadzi agencja Cube Group, która na stałe obsługuje Gi Group w Polsce.
Startująca kampania będzie realizowana do końca czerwca br. Jest skierowana równolegle do dwóch grup docelowych – pracowników niższego szczebla szukających zatrudnienia (B2C) oraz firm, które potrzebują wsparcia agencji pracy w zakresie rekrutacji, zatrudnienia lub outsourcingu kadry (B2B). Jej celem jest zwiększenie świadomości usług Gi Group, która pomaga kandydatom znaleźć satysfakcjonujące zajęcie, a firmom – pracowników, w tym na najbardziej poszukiwane i „deficytowe” stanowiska, w ramach pracy stałej, tymczasowej lub outsourcingu.
Przygotowując kampanię wykorzystaliśmy wyniki naszego najnowszego badania - „Barometru Rynku Pracy”, które wskazywały na coraz większą świadomość Polaków w obszarze zawodowym - w większym stopniu niż kiedyś chcą wykorzystać kompetencje, są otwarci na zmiany, w tym przebranżowienie się. To efekt coraz silniej zaznaczających się trendów na rynku pracy, ale też zmienności koniunktury, która ma olbrzymi wpływ na obszar zatrudnienia - wyjaśnia Kamil Jankowski, dyrektor marketingu Gi Group w Polsce.
Na potrzeby kampanii B2C zostały przygotowane trzy spoty prezentujące różne sposoby prowadzące do znalezienia bądź zmiany pracy – istotne są predyspozycje, ale też wykorzystanie zainteresowań, pasji lub marzeń z dzieciństwa. Kreacje ilustrują przykładowe obszary, w jakich Gi Group jako agencja rekrutacyjna pomaga znaleźć zatrudnienie.
W ramach kampanii działania adresujemy równolegle do biznesu, wzmacniając świadomość marki i prezentując kompleksowość naszych usług. Jak wynika z naszych badań, z problemami w rekrutacji boryka się obecnie ponad 40 proc. firm w Polsce. Pracodawcy poszukują przede wszystkim kadry niższego szczebla i specjalistów o określonych kwalifikacjach. Wyspecjalizowane agencje są więc ważnym partnerem firm w pozyskiwaniu oraz zarządzaniu pracownikami w ramach usług outsourcingu – komentuje Kamil Jankowski.
Kampania będzie realizowana w social media, programmatic, Google Ads i YouTube. Obejmie także mailingi oraz działania content marketingowe na portalach biznesowych.
Planując kampanię zdecydowaliśmy się na jej realizację w digitalu. To najskuteczniejszy dla nas sposób dotarcia zarówno do naszych kandydatów, jak i pracodawców, zapewniający precyzyjne targetowanie, interakcję, elastyczność i bieżący monitoring wyników – dodaje Kamil Jankowski.
W ramach kampanii powstały również kreacje w języku ukraińskim, które promują wybrane oferty pracy kierowane do obywateli Ukrainy. Spoty zostały przygotowane nie tylko na potrzeby polskiego rynku, ale także innych krajów, w których działa Gi Group, jak Włochy, Hiszpania, Francja. Będą emitowane w nieco innych odsłonach, z uwzględnieniem specyfiki danego rynku.
...
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego, częścią Gi Group Holding, jednej z największych firm HR na świecie. Prowadzi działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i rekrutacji pracowników oraz outsourcingu. Dzięki strategicznym partnerstwom jest obecna w 57 krajach, z czego w 30 bezpośrednio. W Polsce Gi Group Holding świadczy usługi w ramach czterech marek – Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser oraz Thomas International. Więcej: pl.gigroup.com

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.