Rób to, co lubisz - agencja pracy Gi Group z nową kampanią wizerunkową w digital
Gi Group, międzynarodowa agencja pracy i doradztwa personalnego, rozpoczyna kampanię wizerunkową adresowaną do osób szukających zatrudnienia i do pracodawców. Kampania obejmuje swoim zasięgiem digital i media społecznościowe. Działania prowadzi agencja Cube Group, która na stałe obsługuje Gi Group w Polsce.
Startująca kampania będzie realizowana do końca czerwca br. Jest skierowana równolegle do dwóch grup docelowych – pracowników niższego szczebla szukających zatrudnienia (B2C) oraz firm, które potrzebują wsparcia agencji pracy w zakresie rekrutacji, zatrudnienia lub outsourcingu kadry (B2B). Jej celem jest zwiększenie świadomości usług Gi Group, która pomaga kandydatom znaleźć satysfakcjonujące zajęcie, a firmom – pracowników, w tym na najbardziej poszukiwane i „deficytowe” stanowiska, w ramach pracy stałej, tymczasowej lub outsourcingu.
Przygotowując kampanię wykorzystaliśmy wyniki naszego najnowszego badania - „Barometru Rynku Pracy”, które wskazywały na coraz większą świadomość Polaków w obszarze zawodowym - w większym stopniu niż kiedyś chcą wykorzystać kompetencje, są otwarci na zmiany, w tym przebranżowienie się. To efekt coraz silniej zaznaczających się trendów na rynku pracy, ale też zmienności koniunktury, która ma olbrzymi wpływ na obszar zatrudnienia - wyjaśnia Kamil Jankowski, dyrektor marketingu Gi Group w Polsce.
Na potrzeby kampanii B2C zostały przygotowane trzy spoty prezentujące różne sposoby prowadzące do znalezienia bądź zmiany pracy – istotne są predyspozycje, ale też wykorzystanie zainteresowań, pasji lub marzeń z dzieciństwa. Kreacje ilustrują przykładowe obszary, w jakich Gi Group jako agencja rekrutacyjna pomaga znaleźć zatrudnienie.
W ramach kampanii działania adresujemy równolegle do biznesu, wzmacniając świadomość marki i prezentując kompleksowość naszych usług. Jak wynika z naszych badań, z problemami w rekrutacji boryka się obecnie ponad 40 proc. firm w Polsce. Pracodawcy poszukują przede wszystkim kadry niższego szczebla i specjalistów o określonych kwalifikacjach. Wyspecjalizowane agencje są więc ważnym partnerem firm w pozyskiwaniu oraz zarządzaniu pracownikami w ramach usług outsourcingu – komentuje Kamil Jankowski.
Kampania będzie realizowana w social media, programmatic, Google Ads i YouTube. Obejmie także mailingi oraz działania content marketingowe na portalach biznesowych.
Planując kampanię zdecydowaliśmy się na jej realizację w digitalu. To najskuteczniejszy dla nas sposób dotarcia zarówno do naszych kandydatów, jak i pracodawców, zapewniający precyzyjne targetowanie, interakcję, elastyczność i bieżący monitoring wyników – dodaje Kamil Jankowski.
W ramach kampanii powstały również kreacje w języku ukraińskim, które promują wybrane oferty pracy kierowane do obywateli Ukrainy. Spoty zostały przygotowane nie tylko na potrzeby polskiego rynku, ale także innych krajów, w których działa Gi Group, jak Włochy, Hiszpania, Francja. Będą emitowane w nieco innych odsłonach, z uwzględnieniem specyfiki danego rynku.
...
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego, częścią Gi Group Holding, jednej z największych firm HR na świecie. Prowadzi działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i rekrutacji pracowników oraz outsourcingu. Dzięki strategicznym partnerstwom jest obecna w 57 krajach, z czego w 30 bezpośrednio. W Polsce Gi Group Holding świadczy usługi w ramach czterech marek – Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser oraz Thomas International. Więcej: pl.gigroup.com
BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie
Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami
5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.