VII Podlaskie Targi Pracy w Atrium Biała
Już tylko dziesięć dni dzieli nas od wiosennej edycji Podlaskich Targów Pracy, organizowanych przez Kurier Poranny i Gazetę Współczesną we współpracy z Atrium Biała. Po raz siódmy pracodawcy wraz z kandydatami do pracy spotkają się w białostockiej galerii w dniach 24 -25 marca. Wśród wystawców pojawią się firmy reprezentujące wiele branż i oferujące pracę na różnych stanowiskach i z różnym doświadczeniem zawodowym. Dla osób poszukujących zatrudnienia to doskonała okazja do rozmów i poszerzenia kontaktów.
W dniach 24-25 marca br. w Atrium Biała w jednym miejscu będzie można przejrzeć oferty pracy wielu firm z województwa podlaskiego. Poszukiwani są zarówno pracownicy do działów produkcji, logistyki, handlu, a także do obsługi klienta oraz administracji. Wśród ofert pracy znajdują się propozycje nie tylko dla wykwalifikowanych osób z wieloletnim doświadczeniem, ale także dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową. Podlaskie Targi Pracy to odpowiednie miejsce do poszukiwania zatrudnienia dla każdego. Liczą się przede wszystkim chęci i zapał do pracy. Dzięki możliwości bezpośrednich rozmów z przedstawicielami podlaskich firm, będzie można łatwiej i szybciej odnaleźć wymarzone miejsce pracy, dowiedzieć się jakie umiejętności i kwalifikacje warto zdobyć lub poszerzyć, a także powiększyć siatkę kontaktów zawodowych.
Wśród wystawców, którzy zapowiedzieli swój udział w Podlaskich Targach Pracy są m.in.:
- Greenko – firma specjalizująca się prowadzeniu dedykowanych szkoleń, doradztwie biznesowym oraz wspieraniu partnerów w realizacji inwestycji w odnawialne źródła energii
- KAN – producent innowacyjnych systemów wodno-grzewczych
- Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
- PGE Dystrybucja
- Podlaski Oddział Straży Granicznej
- Pronar – lider w produkcji i sprzedaży maszyn, urządzeń dla rolnictwa, usług komunalnych oraz branży transportowej
- Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich
- SaMASZ – producent wysokiej jakości maszyn rolniczych i komunalnych
- SSSE S.A. – Polska Strefa Inwestycji
- Wojskowe Centrum Rekrutacji w Białymstoku
- WestRock – wiodący producent papieru i opakowań
- Zakład Ubezpieczeń Społecznych
– Podlaskie Targi Pracy to miejsce spotkań pracodawcy z potencjalnym kandydatem do pracy, mają one charakter cykliczny i służą wspieraniu lokalnej przedsiębiorczości oraz rozwijaniu aktywności zawodowej w naszym regionie - mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała. - Udział w nich to znakomity sposób na pozyskanie nowych pracowników, a także okazja, aby zaprezentować swoją firmę i zareklamować siebie jako wiarygodnego pracodawcę. W nadchodzącej, wiosennej edycji swój udział zapowiedziało już liczne grono firm i organizacji z konkretnymi ofertami zatrudnienia, zarówno dla studentów, absolwentów, jak i osób rozważających zmiany w swoim życiu zawodowym. Podlaskie Targi Pracy są otwarte dla wszystkich szukających nowego zatrudnienia; to dla nich pomocne narzędzie w zorientowaniu się w obecnej sytuacji na rynku pracy - mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
Podlaskie Targi Pracy odbędą się w Atrium Biała w dniach 24-25 marca br., w piątek w godz. 11.00-17.00, w sobotę w godz. 11.00-16.00. Stoiska wystawców będą znajdować się przy perfumerii Sephora. Podobnie jak poprzednio, organizatorami wiosennej edycji targów są Gazeta Współczesna i Kurier Poranny.
Partnerstwo w organizacji Podlaskich Targów Pracy to element programu Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.
Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

Capital.com z tytułem najlepszego pracodawcy 2025 r. w Wielkiej Brytanii, Bułgarii i Polsce

Spawacz, elektryk, księgowy czy specjalista DevOps i Cloud – kogo brakuje do pracy? Regiony i stawki

Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.