VII Podlaskie Targi Pracy w Atrium Biała
Już tylko dziesięć dni dzieli nas od wiosennej edycji Podlaskich Targów Pracy, organizowanych przez Kurier Poranny i Gazetę Współczesną we współpracy z Atrium Biała. Po raz siódmy pracodawcy wraz z kandydatami do pracy spotkają się w białostockiej galerii w dniach 24 -25 marca. Wśród wystawców pojawią się firmy reprezentujące wiele branż i oferujące pracę na różnych stanowiskach i z różnym doświadczeniem zawodowym. Dla osób poszukujących zatrudnienia to doskonała okazja do rozmów i poszerzenia kontaktów.
W dniach 24-25 marca br. w Atrium Biała w jednym miejscu będzie można przejrzeć oferty pracy wielu firm z województwa podlaskiego. Poszukiwani są zarówno pracownicy do działów produkcji, logistyki, handlu, a także do obsługi klienta oraz administracji. Wśród ofert pracy znajdują się propozycje nie tylko dla wykwalifikowanych osób z wieloletnim doświadczeniem, ale także dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową. Podlaskie Targi Pracy to odpowiednie miejsce do poszukiwania zatrudnienia dla każdego. Liczą się przede wszystkim chęci i zapał do pracy. Dzięki możliwości bezpośrednich rozmów z przedstawicielami podlaskich firm, będzie można łatwiej i szybciej odnaleźć wymarzone miejsce pracy, dowiedzieć się jakie umiejętności i kwalifikacje warto zdobyć lub poszerzyć, a także powiększyć siatkę kontaktów zawodowych.
Wśród wystawców, którzy zapowiedzieli swój udział w Podlaskich Targach Pracy są m.in.:
- Greenko – firma specjalizująca się prowadzeniu dedykowanych szkoleń, doradztwie biznesowym oraz wspieraniu partnerów w realizacji inwestycji w odnawialne źródła energii
- KAN – producent innowacyjnych systemów wodno-grzewczych
- Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
- PGE Dystrybucja
- Podlaski Oddział Straży Granicznej
- Pronar – lider w produkcji i sprzedaży maszyn, urządzeń dla rolnictwa, usług komunalnych oraz branży transportowej
- Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich
- SaMASZ – producent wysokiej jakości maszyn rolniczych i komunalnych
- SSSE S.A. – Polska Strefa Inwestycji
- Wojskowe Centrum Rekrutacji w Białymstoku
- WestRock – wiodący producent papieru i opakowań
- Zakład Ubezpieczeń Społecznych
– Podlaskie Targi Pracy to miejsce spotkań pracodawcy z potencjalnym kandydatem do pracy, mają one charakter cykliczny i służą wspieraniu lokalnej przedsiębiorczości oraz rozwijaniu aktywności zawodowej w naszym regionie - mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała. - Udział w nich to znakomity sposób na pozyskanie nowych pracowników, a także okazja, aby zaprezentować swoją firmę i zareklamować siebie jako wiarygodnego pracodawcę. W nadchodzącej, wiosennej edycji swój udział zapowiedziało już liczne grono firm i organizacji z konkretnymi ofertami zatrudnienia, zarówno dla studentów, absolwentów, jak i osób rozważających zmiany w swoim życiu zawodowym. Podlaskie Targi Pracy są otwarte dla wszystkich szukających nowego zatrudnienia; to dla nich pomocne narzędzie w zorientowaniu się w obecnej sytuacji na rynku pracy - mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
Podlaskie Targi Pracy odbędą się w Atrium Biała w dniach 24-25 marca br., w piątek w godz. 11.00-17.00, w sobotę w godz. 11.00-16.00. Stoiska wystawców będą znajdować się przy perfumerii Sephora. Podobnie jak poprzednio, organizatorami wiosennej edycji targów są Gazeta Współczesna i Kurier Poranny.
Partnerstwo w organizacji Podlaskich Targów Pracy to element programu Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.
Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.
BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie
Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami
5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.