Prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020
![Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_589699197.jpg)
Plakaty laureatów III edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska podbijają polskie miasta. Prezentacja zwycięskich prac, zainspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą”, stanowi część jesiennej kampanii reklamowej marki Śliwka Nałęczowska.
Śliwka Nałęczowska, czyli najwyższej jakości polskie śliwki, kandyzowane i ręcznie selekcjonowane, następnie otoczone masą kakaową i oblane deserową czekoladą, cieszą autentyczną przyjemnością smaku i jednocześnie twórczo pobudzają młodych artystów. Efektem tych inspiracji jest m.in. unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I miejsca konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2018, dostępny w ramach jesiennej promocji marki. Kolejnym rezultatem przygody Śliwki Nałęczowskiej ze sztuką są plakaty, które można podziwiać w przestrzeni miejskiej jako element kampanii reklamowej marki.
Śliwka Nałęczowska zorganizowała prezentację zwycięskich plakatów, przygotowanych przez pasjonatów grafiki i designu w ramach III odsłony konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Nagrodzone prace znalazły się na ponad 600 citylightach zlokalizowanych w Warszawie, Wrocławiu, Szczecinie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Lublinie, Bydgoszczy, a także w Trójmieście i miastach GOP. Ponadto dwa konkursowe projekty przedstawiono na billboardach w Lublinie i Kaliszu. Równolegle zwycięskie plakaty są eksponowane na ekranach umieszczonych w wagonach pociągów i na peronach warszawskiego metra.
Design by Śliwka Nałęczowska to konkurs promujący młodych twórców, grafików i projektantów, wspiera utalentowanych artystów zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Po raz pierwszy odbył się w 2018 roku i zapoczątkował wielką, artystyczną przygodę marki Śliwka Nałęczowska ze sztuką.
![WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_926425206,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024
![Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1685219980,w_201,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
![Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1851052747,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Ochrona środowiska
![](https://www.newseria.pl/files/11111/anna-jimenez-calaf-ploq7ouq0fm-unsplash,w_274,_small.jpg)
Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii
30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.
Sport
Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pge-projekt-warszawa-bb-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.
Infrastruktura
Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/nexera-dofinansowanie-foto,w_133,r_png,_small.png)
W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.