Pracownicy sklepów Netto wyposażeni w maseczki ochronne
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl
Do ponad 5,5 tys. pracowników sieci handlowej Netto trafiły maseczki ochronne, wykonane z wysokiej jakości certyfikowanej bawełny. Maseczki zostały wykonane przez lokalną firmę ze Stargardu na zlecenie Netto.
Zgodnie z obowiązkiem zasłaniania oczu i nosa, który wszedł w życie 16 kwietnia br. sieć handlowa Netto wyposażyła wszystkich pracowników sklepów w maseczki ochronne. Ich wykonanie zleciła lokalnej firmie „Filter” ze Stargardu. - Postawiliśmy na wsparcie lokalnego biznesu, gdyż zależało nam na tym, aby zamówienie na maseczki trafiło do firmy, która działa na naszym terenie – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Chcemy wspierać rodzimych przedsiębiorców, w których w obecnej sytuacji kryzys uderza w niezwykle dotkliwy sposób.
Firma „Filter” działa na terenie Stargardzkiego Parku Przemysłowego. Od 25 lat zajmuje się produkcją wyrobów tekstylnych oraz świadczy rozmaite usługi szwalnicze. Od marca, w odpowiedzi na zwiększone zapotrzebowanie na tego typu produkty, firma produkuje odzież ochronną: maseczki, fartuchy, kombinezony i czepki.
Sieć handlowa Netto na bieżąco reaguje na wszystkie zalecenia służb sanitarnych. Już na początku rozwoju epidemii sieć błyskawicznie wprowadziła ekrany z pleksi, które pozwoliły odgrodzić stanowiska pracy sprzedawców od klientów. Wszystkie sklepy zostały także zaopatrzone w jednorazowe rękawiczki dla pracowników, ochronne woreczki foliowe dla klientów oraz środki do dezynfekcji rąk, koszyków, stanowisk kasowych. Netto uruchomiło także dwie infolinie: dla pracowników i dla klientów, aby aktywnie komunikować zmiany w swoich sklepach w czasie niepokoju społecznego.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Przemysł
Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]
Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.
Prawo
Przez „wrzutkę legislacyjną” saszetki nikotynowe mogły zniknąć z rynku. Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów
Coraz popularniejsze na rynku saszetki z nikotyną do tej pory funkcjonują poza systemem fiskalnym i zdrowotnym. Nie są objęte akcyzą ani zakazem sprzedaży osobom niepełnoletnim. Dlatego też sami producenci od dawna apelują do rządu o objęcie ich regulacjami, w tym podatkiem akcyzowym, żeby uporządkować rosnący rynek i zabezpieczyć wpływy budżetowe państwa. Ministerstwo Zdrowia do projektu ustawy porządkującej rynek e-papierosów bez zapowiedzi dodało regulację dotyczącą saszetek nikotynowych, która jednak w praktyce mogła zlikwidować tę kategorię wyrobów na rynku. Przedsiębiorcy nie kryją rozczarowania sposobem, w jaki wprowadzane są zmiany w przepisach regulujących rynek.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.