Premiera: Audictus poszerza portfolio o słuchawki TWS z aktywnym tłumieniem szum
Audictus Dopamine Pro to bezprzewodowe słuchawki TWS. Są one stworzone z myślą o osobach aktywnych, które oczekują swobody i wysokiej jakości. Słuchawki mają więc być wodoodporne, działać wraz z etui do 16 godzin i pozwalać, w razie potrzeby, na odizolowanie się od otoczenia dzięki aktywnemu tłumieniu hałasu.
Audictus Dopamine Pro to debiut marki w segmencie prawdziwie bezprzewodowych słuchawek dousznych TWS. Prezentowany model trafia do użytkownika zamknięty w czarne etui. Dzięki niemu dokanałówki mają działać do 16 godzin, natomiast pojedyncze ładowanie powinno wystarczyć na cztery godziny pracy. Etui obsługuje ładowanie bezprzewodowe. Możliwe jest także użycie kabla USB-C, który jest w zestawie.
Słuchawki TWS Audictus Dopamine Pro posiadają funkcję ANC - aktywnego tłumienia hałasu. Użytkownik może więc zredukować uciążliwe odgłosy otoczenia, by lepiej słyszeć muzykę, skoncentrować się lub po prostu odpocząć od miejskiego zgiełku, gwarnego biura czy hałaśliwej siłowni. Dzięki wodoodpornej konstrukcji (IPX4), powinny one bez problemu znieść zarówno trening, jak i lekki, niespodziewany deszcz.
Słuchawki Audictus Dopamine Pro komunikują się za pomocą protokołu Bluetooth 5.1 i wspierają tryb niskiego opóźnienia (Low Latency). To wszystko ma się przełożyć na stabilne połączenie, wysoką jakość dźwięku i jego wzorową synchronizację. W komplecie ze słuchawkami znajdują się wkładki silikonowe (trzy rozmiary) oraz piankowe typu memory, które “zapamiętują” kształt ucha użytkownika i minimalizują nacisk.
Bezprzewodowe słuchawki TWS Audictus Dopamine Pro zostały wycenione na 299 złotych. Do sprzedaży trafią w pierwszej połowie listopada.
Zdjęcia i karta produktu z danymi technicznymi znajdują się tutaj. https://www.mediafire.com/file/v12f0cw2yrhdv52/Audictus+Dopamine+PRO.zip/file

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.