Premiera: Audictus poszerza portfolio o słuchawki TWS z aktywnym tłumieniem szum
Audictus Dopamine Pro to bezprzewodowe słuchawki TWS. Są one stworzone z myślą o osobach aktywnych, które oczekują swobody i wysokiej jakości. Słuchawki mają więc być wodoodporne, działać wraz z etui do 16 godzin i pozwalać, w razie potrzeby, na odizolowanie się od otoczenia dzięki aktywnemu tłumieniu hałasu.
Audictus Dopamine Pro to debiut marki w segmencie prawdziwie bezprzewodowych słuchawek dousznych TWS. Prezentowany model trafia do użytkownika zamknięty w czarne etui. Dzięki niemu dokanałówki mają działać do 16 godzin, natomiast pojedyncze ładowanie powinno wystarczyć na cztery godziny pracy. Etui obsługuje ładowanie bezprzewodowe. Możliwe jest także użycie kabla USB-C, który jest w zestawie.
Słuchawki TWS Audictus Dopamine Pro posiadają funkcję ANC - aktywnego tłumienia hałasu. Użytkownik może więc zredukować uciążliwe odgłosy otoczenia, by lepiej słyszeć muzykę, skoncentrować się lub po prostu odpocząć od miejskiego zgiełku, gwarnego biura czy hałaśliwej siłowni. Dzięki wodoodpornej konstrukcji (IPX4), powinny one bez problemu znieść zarówno trening, jak i lekki, niespodziewany deszcz.
Słuchawki Audictus Dopamine Pro komunikują się za pomocą protokołu Bluetooth 5.1 i wspierają tryb niskiego opóźnienia (Low Latency). To wszystko ma się przełożyć na stabilne połączenie, wysoką jakość dźwięku i jego wzorową synchronizację. W komplecie ze słuchawkami znajdują się wkładki silikonowe (trzy rozmiary) oraz piankowe typu memory, które “zapamiętują” kształt ucha użytkownika i minimalizują nacisk.
Bezprzewodowe słuchawki TWS Audictus Dopamine Pro zostały wycenione na 299 złotych. Do sprzedaży trafią w pierwszej połowie listopada.
Zdjęcia i karta produktu z danymi technicznymi znajdują się tutaj. https://www.mediafire.com/file/v12f0cw2yrhdv52/Audictus+Dopamine+PRO.zip/file

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.