Komunikaty PR

Premiera: Deepcool MATREXX 40 3FS - niewielka forma, potężne możliwości

2021-03-23  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.02 MB )

Deepcool MATREXX 40 3FS to obudowa, która ma skraść serca osób budujących małe PC. Za niewielkie pieniądze otrzymamy solidną i dobrze wentylowaną konstrukcję, która oferuje w standardzie trzy wentylatory LED i front typu mesh.

Deepcool MATREXX 40 3FS to obudowa micro-ATX, która ma oferować maksimum możliwości w niewielkiej formie i cenie. Projektanci skupili się tu na optymalnej wentylacji i funkcjonalnej przestrzeni. Front to panel typu mesh, przez który do wnętrza tłoczą powietrze dwa fabryczne wentylatory z podświetleniem LED. Z tyłu znajduje się trzeci, który usuwa je na zewnątrz i również ma trójkolorową iluminację.

 

Przez wypełniające boczną ściankę okno z hartowanego szkła można podziwiać efekty świetlne i pozostałe podzespoły. A miejsca jest dość także na high-endowe komponenty. Deepcool MATREXX 40 3FS pozwala na montaż kart graficznych o długości do 320 mm. Fani aktywnych coolerów CPU mają do dyspozycji 165 mm przestrzeni. Można też pokusić się o chłodzenie AiO. Wewnątrz jest miejsce na trzy chłodnice. Dwie z nich mogą mieć do 280 mm długości. Alternatywnie, do trzech fabrycznych śmigieł można dołożyć kolejne trzy.

 

Obudowa Deepcool MATREXX 40 3FS ma miejsce na cztery dyski - dwa 2,5” i dwa 3,5”. Osoby, które postawią na nośniki w formacie M.2 mogą z kolei zdemontować klatkę przeznaczoną dla tradycyjnych nośników. Na karty PCI-Express przewidziano cztery sloty. Na górnej ściance znalazł się panel I/O, który obejmuje dwa porty USB (3.0 i 2.0) oraz złącze audio. Całość wykonano ze stali SPCC, hartowanego szkła i tworzywa sztucznych.

 

Obudowa Deepcool MATREXX 40 3FS została wyceniona na około 200 zł. Do sklepów powinna trafić w ciągu kilku najbliższych dni.

 

Dane techniczne:
 

  • model: MATREXX 40 3FS
  • format: micro-ATX
  • wymiary (W x S x G): 431 x 215 x 400 mm
  • materiał: stal SPCC, hartowane szkło, ABS
  • waga: 5,2 kg
  • obsługiwane formaty płyt głównych: m-ATX, m-ITX
  • maks. wysokość chłodzenia CPU: 165 mm
  • maks. długość karty graficznej: 320
  • maks. długość zasilacza: 160 mm
  • liczba slotów rozszerzeń PCI-E: 4
  • liczba zatok 2,5”: 2
  • liczba zatok 3,5”: 2
  • miejsca na dodatkowe wentylatory:
    • 3 x 120 mm lub 2 x 140 mm z przodu
    • 2 x 120/140 mm na górze
    • 1 x 120 mm z tyłu
  • możliwość instalacji chłodzenia wodnego: tak
    • do 280 mm z przodu i na górze
    • do 120 mm z tyłu
  • wyprowadzone złącza:
    • 1 x USB 3.0
    • 1 x USB 2.0
    • 1 x audio typu combo
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.