Komunikaty PR

Premio Opony-Autoserwis świętuje 15-lecie swojej działalności w Polsce

2021-09-30  |  10:25
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/

W tym roku sieć Premio obchodzi 15-lecie obecności na polskim rynku. Przez ten czas marka konsekwentnie rosła w siłę, z każdym rokiem rozbudowując się o nowych partnerów – obecnie pod szyldem Premio działa już 150 serwisów w całej Polsce. Tak dynamiczny rozwój był możliwy dzięki najwyższym standardom oferowanych usług, wykwalifikowanym pracownikom oraz pełnym pasji franczyzobiorcom. Premio ma apetyt na więcej i inwestuje w rozwój narzędzi cyfrowych oraz sprzedaż internetową.

Początki Premio w Polsce sięgają 2006 roku. Pierwsze oficjalne otwarcie miało miejsce w serwisie Premio Ring w Gdańsku, a w kolejnych miesiącach swoją działalność z logiem sieci w tle rozpoczęły następne punkty. W efekcie już w pierwszym roku obecności na rynku Premio zrzeszało 31 serwisów, a 12 miesięcy później liczba ta przekroczyła 70 placówek. Z biegiem kolejnych lat grono partnerów powiększało się, aby w styczniu 2011 roku osiągnąć okrągłą setkę. Obecnie Premio Opony-Autoserwis to 150 punktów na terenie całej Polski. Kierowcy indywidualni i flotowi mogą serwisować w nich ogumienie, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej, a także skorygować geometrię oraz zrobić przegląd. Sieć wspiera też floty ciężarowe - wybrane serwisy Premio, zaliczane do europejskiej sieci TruckForce, pomagają operatorom flot zapewnić nieprzerwaną mobilność.

Jednym z głównych aspektów umożliwiających zdobycie przewagi konkurencyjnej jest zaoferowanie klientom najwyższego poziomu obsługi. Wyróżnikiem sieci jest też indywidualne podejście do potrzeb każdego z nich. Oba te aspekty przekładają się na lojalność i systematycznie powiększające się grono konsumentów usług Premio. Dotyczy to w równym stopniu sklepu internetowego, jak i stacjonarnych serwisów samochodowych. Premio uczyniło z tych elementów swój znak rozpoznawczy, dbając nie tylko o sprawność przeprowadzenia samej naprawy, ale również o pierwszy kontakt klienta z serwisem czy przyjęcie pojazdu przez pracownika.

„Połączenie unikalnego know-how Goodyeara z wiedzą i zaangażowaniem naszych partnerów pozwoliło stworzyć grupę, która w ciągu 15 lat stała się synonimem usług na najwyższym poziomie. Zaufało nam tysiące kierowców, zarówno indywidualnych, jak i flotowych, którzy przez ostatnie lata powierzyli nam swoje pojazdy. Dziś z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że osiągnęliśmy sukces i mamy apetyt na więcej, tym bardziej, że rynek mocno się zmienia, co otwiera przed nami nowe możliwości rozwoju” – powiedział Piotr Nowakowski,  Dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej Goodyear w regionie Europa Wschodnia.

Premio wchodzi do sieci

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy w coraz większym stopniu przenoszą się do internetu, Premio uruchomiło w II połowie 2020 roku swój e-sklep. Dzięki temu konsumenci zyskali dostęp do szerokiej oferty produktów i usług oraz mogą skorzystać z pomocy zaufanego i sprawdzonego partnera serwisowego.

Nowa platforma e-commerce pozwala zarówno na zakup opon Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica i rezerwację terminu wymiany w wybranym serwisie Premio, jak i umówienie tzw. szybkich usług samochodowych, na przykład ustawienia geometrii kół, wymiany oleju lub konserwacji klimatyzacji. W razie potrzeby dodatkowe świadczenia serwisowe można zarezerwować i przeprowadzić przy okazji wymiany opon lub niezależnie jako samodzielną usługę.

Nowa platforma Premio to także źródło cennych informacji dla kierowców, którzy w jednym miejscu znajdą fachowe porady dotyczące obsługi samochodu oraz doboru i użytkowania opon. Dzięki dedykowanym stronom konsumenci mogą również zapoznać się z ofertą usługową poszczególnych partnerów Premio.

Zaufany partner flot

Premio nieustannie umacnia swoją pozycję lidera w segmencie usług serwisowych dedykowanych flotom. Szeroki asortyment, wysoka jakość usług oraz troska o przejrzystość procesów obsługowych z roku na rok przyciągają do sieci coraz większą grupę klientów flotowych. Przez ostatnie kilka lat Premio stało się pewnym i atrakcyjnym partnerem biznsowym najwiekszych flot samochodych w kraju. Wysoki poziom satysfakcji z usług sieci potwierdzają też liczne nagrody.

Z optymizmem patrzą w przyszłość

„W mojej ocenie w najbliższej przyszłości na znaczeniu będzie zyskiwać cyfryzacja usług oraz umiejętność sprostania oczekiwaniom klientów, dla których coraz istotniejsza będzie wygoda, czyli wykonanie możliwie najszerszego zakresu usług w jednym miejscu blisko domu lub pracy. Szybko, sprawnie i załatwiając jak najwięcej za pośrednictwem internetu. Kluczowa będzie koncentracja na kliencie i jego potrzebach oraz sprawność takiego gospodarowania danymi, by móc działać proaktywnie, proponując dopasowane do potrzeb usługi. Jako Premio jesteśmy na to gotowi” – podsumowuje Tomasz Drzewiecki, dyrektor ds. rozwoju sieci detalicznej Premio Opony-Autoserwis na Czechy, Słowację, Polskę, Węgry i Ukrainę.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.