Komunikaty PR

Program dla prawników Amberlo debiutuje na rynku w Polsce

2020-11-03  |  09:55
Biuro prasowe
Kontakt
PR Solutions
Agencja PR

ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl

Amberlo, oparte o chmurę oprogramowanie dla kancelarii prawnych, zostało udostępnione na rynku w Polsce. System jest obecnie używany przez ponad 1 tys. różnej wielkości kancelarii na całym świecie, ułatwiając im kompleksowe zarządzanie firmą, w tym obsługiwanymi sprawami, kontaktami, dokumentami, pracą grupową, a także rejestrowanie i rozliczanie godzin pracy. Jak zapewnia Amberlo, oszczędności wynikające z informatyzacji tych zadań, umożliwiają ponad 1000% zwrotu z inwestycji w ciągu zaledwie jednego roku.

Firmy z branży prawniczej na całym świecie już od dłuższego czasu realizują projekty cyfrowej transformacji, a pandemia koronawirusa jedynie przyspieszyła ten proces. Podobnie jak w innych branżach, kancelarie były zmuszone w ostatnich miesiącach do przejścia na pracę zdalną i wdrażania rozwiązań technologicznych, które zwiększają wydajność pracy oraz ułatwiają współpracę miedzy pracownikami. Nic dziwnego, że dla firm jak Amberlo, wywodzącego się z Litwy start-upu założonego w 2017 roku, ostatnie miesiące były okresem niezwykle szybkiego wzrostu.

“Wiele firm prawniczych w czasie pandemii w końcu zdecydowało się wypróbować dedykowane dla nich rozwiązania IT i zobaczyły, że faktycznie działają, a co więcej umożliwiają szybki zwrot z inwestycji. W przypadku Amberlo sięga on ponad 1000% już w ciągu pierwszego roku użytkowania! Wynika to przede wszystkim z oszczędności czasu, które kancelarie osiągają dzięki cyfryzacji oraz automatyzacji wielu rutynowych zadań i procesów przy użyciu naszego systemu” – mówi Aidas Kavaliauskas, CEO i jeden z twórców Amberlo.

Jak tłumaczy Kavaliauskas, Amberlo jest nowej generacji oprogramowaniem dla kancelarii prawnych, które łączy w sobie przystępność cenową (wersja premium kosztuje ok. 130 zł za użytkownika na miesiąc), intuicyjność i łatwość w użyciu, a także bardzo rozbudowane funkcje, które do tej pory były rozproszone w wielu różnych programach.

Zakres obszarów, które można zinformatyzować przy pomocy Amberlo, obejmuje zarządzenie obsługiwanymi sprawami, kontaktami, dokumentami, kalendarzem, a także korespondencją emailową wszystkich pracowników kancelarii w powiązaniu do konkretnej sprawy i klienta. System ułatwia również pracę grupową (z podziałem na role), rejestrację czasu pracy, a także umożliwia łatwe fakturowanie klientów, co obejmuje elastyczne określanie stawek godzinowych czy wystawianie faktur z raportem rozliczającym zadania (z podziałem na godziny).

Za pomocą Amberlo można także generować wiele innych raportów, które m.in. pokazują efektywność pracy poszczególnych pracowników czy dochodowość realizowanych zleceń. Wszystko to z dowolnego miejsca na świecie, w przyjaznym środowisku przeglądarki internetowej, na laptopie lub w telefonie.

Do debiutu na polskim rynku skłoniło Amberlo wcześniejsze zainteresowanie ze strony wielu polskich kancelarii, które sięgały po to rozwiązanie wyszukując je na globalnym rynku. Jedną z takich firm jest Kancelaria Macura, która specjalizuje się w prawnej obsłudze przedsiębiorców z sektora finansowego i nowych technologii.

“Od dłuższego czasu szukaliśmy oprogramowania, które pomogłoby nam w zarządzaniu naszą kancelarią oraz zwiększeniu wydajności pracy. Z powodu braku takiego systemu zadania w kancelarii były przesyłane pocztą elektroniczną, co utrudniało ustalanie ich priorytetów i śledzenie postępów. Każdy pracownik rejestrował też swój czas pracy za pomocą osobnego pliku Excela i raportował raz w miesiącu, więc co miesiąc traciliśmy na to kilka godzin. Dodatkowo, pod koniec każdego miesiąca faktury tworzyliśmy ręcznie, poświęcając na to cały dzień” – mówi Monika Macura, założycielka Kancelarii Macura.

Jak zaznacza Macura, Amberlo miało doskonałe opinie wśród firm prawniczych na rynku globalnym, stąd decyzja o wypróbowaniu tego rozwiązania, która okazała się strzałem w dziesiątkę. System pomógł zautomatyzować takie czynności, jak m.in. planowanie zadań, rejestrowanie czasu pracy oraz wystawianie faktur. Dzięki temu kancelaria mogła poświęcić więcej czasu na obsługę klientów, co przełożyło się na minimum 25 proc. wzrost jej dochodów.

Amberlo – przed oficjalnym udostępnieniem na polskim rynku - zostało całkowicie zlokalizowane, a także stworzono dedykowany dla polskich klientów zespół wsparcia. Wdrożenie oprogramowania zajmuje kilkanaście minut, a program można wcześniej wypróbować za darmo. Więcej informacji o programie, a także dostęp do jego wersji próbnej można znaleźć pod adresem: https://www.amberlo.io.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Najnowsze technologie w niepowtarzalnym klimacie latem i zimą – Karcma Bania Biuro prasowe
2024-07-31 | 13:00

Najnowsze technologie w niepowtarzalnym klimacie latem i zimą – Karcma Bania

W Polsce, we wsi Białka Tatrzańska u stóp największego ośrodka narciarskiego w kraju leży Hotel Bania Thermal & Ski. Wizytówką tego obiektu jest Karcma Bania. Budynek
IT i technologie Komentarz ekspercki na temat Krajowego Systemu Cyberbezpieczeństwa (KSC)
2024-07-31 | 12:04

Komentarz ekspercki na temat Krajowego Systemu Cyberbezpieczeństwa (KSC)

Ustawa o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa w pierwotnym kształcie obowiązuje w Polsce od 2018 r. Jej nowelizacja, której celem jest dostosowanie zarówno do przepisów
IT i technologie Badanie Sony - czy firmy są gotowe zapłacić więcej za zrównoważone rozwiązania?
2024-07-31 | 12:00

Badanie Sony - czy firmy są gotowe zapłacić więcej za zrównoważone rozwiązania?

Badania przeprowadzone przez Sony Professional Displays and Solutions Europe dają cenny wgląd w to, jak profesjonaliści z branży audiowizualnej (AV) w całej Europie podchodzą do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zbiory czereśni zakończyły się o miesiąc wcześniej niż zazwyczaj. Z powodu szybszej wegetacji owoce przypominają te z południa Europy

Zmiany klimatyczne wpływają na uprawy i zbiory owoców. Drzewa czereśni zakwitły w tym roku o kilka tygodni wcześniej niż zazwyczaj. Ciepła i słoneczna pogoda już w marcu przyspieszyła kwitnienie. W efekcie, o ile w poprzednich latach czereśnie można było kupić jeszcze w sierpniu, w tym roku już w lipcu zbierano późne odmiany. – Sezon wegetacyjny był o wiele dłuższy, a temperatura była wysoka w trakcie dojrzewania owoców. To warunki porównywalne z włoskim klimatem, a owoce, które udało nam się wyprodukować, są doskonałej jakości – mówi Krzysztof Czarnecki, wiceprezes Związku Sadowników RP. Część upraw zniszczyły jednak kwietniowe przymrozki.

Prawo

Osoby z niepełnosprawnością i ich opiekunowie czekają na ustawę o asystencji osobistej. Dzięki niej może wzrosnąć zainteresowanie pracą w tym zawodzie

Polska jest jednym z ostatnich europejskich krajów bez ustawy o asystencji osobistej. Tymczasem wspieranie osób z niepełnosprawnościami w różnych aspektach życia może mieć kluczowe znaczenie dla rynku pracy. Zatrudnienie będzie mogła znaleźć część osób z niepełnosprawnościami i ich opiekunowie. Stworzy to też duże zapotrzebowanie na pracę asystentów. Dziś część z nich nie chce podejmować niepewnego zatrudnienia, nieuregulowanego w przepisach. – Jest przestrzeń dla tego nowego, bardzo prestiżowego w Europie zawodu asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, który wesprze system ochrony zdrowia – przekonuje Małgorzata Szumowska, prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna.

Bankowość

Małe i średnie firmy czeka szereg wyzwań związanych ze zrównoważonym rozwojem. Banki chcą im w tym pomagać

Hasła takie jak zrównoważony rozwój, ESG, taksonomia czy dekarbonizacja będą w nadchodzącym czasie dotyczyć nie tylko korporacji, ale też małych i średnich firm. Chcąc pozostać konkurencyjnymi uczestnikami łańcucha dostaw, także mniejsze podmioty  będą musiały wypełnić unijne wymogi i realizować proekologiczne projekty. To jednak oznacza dla nich szereg wyzwań, związanych chociażby z poznaniem wymogów unijnych, terminów ich realizacji i całym aspektem ich wdrożenia. Wydany właśnie przez Bank Ochrony Środowiska przewodnik, podsumowujący najważniejsze wyzwania legislacyjne, ma pomóc przedsiębiorcom się odnaleźć w gąszczu regulacji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.