Komunikaty PR

Projekt "Smart City for Young Generation"

2023-09-14  |  01:00
Biuro prasowe

Projekt "Smart City for Young Generation" – edukacja dla bezpiecznych, zielonych i cyfrowych miast

W dzisiejszym dynamicznie rozwijającym się świecie, rosnąca rola technologii stawia przed nami wyzwanie odpowiedniego przygotowania młodych pokoleń do korzystania z nich. Kluczowym obszarem tego rozwoju jest Smart City - miasta inteligentne, zielone i cyfrowe. Projekt o numerze 2022-1-PL01-KA220-YOU-000086442 stawia sobie za cel wsparcie edukatorów w przekazywaniu młodzieży wiedzy związanej z cyfrową i ekologiczną transformacją miast w Europie.

W miarę jak Internet Rzeczy staje się powszechny, edukacja w zakresie cyberbezpieczeństwa i ochrony danych jest nieodzowna. Projekt "Smart City for Young Generation" odpowiada na te potrzeby, łącząc cyberbezpieczeństwo, otwarte dane i zieloną energię w ramach koncepcji Smart City.

Partnerzy projektu, tacy jak Smart Secure Networks, Green Industry Foundation, EDU SMART Training Centre i GAIA, łączą swoje doświadczenie w dziedzinach zrównoważonego rozwoju, edukacji i nowych technologii. Tworzą oni standardowy program edukacyjny dla nauczycieli i młodzieży, aby przekazać wiedzę o Smart City, cyberbezpieczeństwie oraz strategii Europejskiego Zielonego Ładu.

Projekt dostarcza konkretnych rezultatów, takich jak programy nauczania, scenariusze warsztatów i poradniki dla edukatorów i młodzieży. Poprzez konferencje i upowszechnianie materiałów, projekt ma na celu zwiększenie świadomości i kompetencji w obszarze Smart City oraz stworzenie solidnych podstaw dla edukacji przyszłych liderów w dziedzinie zrównoważonej technologii.

Nacisk na współpracę międzynarodową oraz rozwijanie kompetencji edukatorów przynosi korzyści nie tylko dla jednostek, ale również dla społeczeństwa i gospodarki jako całości. Projekt ten stanowi cenny krok w kierunku zrealizowania celów związanych z zieloną i cyfrową transformacją miast, wychodząc naprzeciw wyzwaniom współczesnej rzeczywistości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Edukacja Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
2025-06-12 | 03:00

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Sztuczna inteligencja stała się elementem codziennego życia i nie omija edukacji. Dlatego ważny jest rozwój wiedzy i kompetencji nauczycieli i nauczycielek w tym
Edukacja Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
2025-05-21 | 09:00

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów

The Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) zaprezentował zaktualizowany sylabus Kwalifikacji Profesjonalnej CGMA (ang. CGMA Professional Qualification syllabus), który

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.