Komunikaty PR

Prolog polskiej gry „The Last Show of Mr. Chardish” debiutuje na Steam

2020-09-04  |  14:30
Biuro prasowe
Do pobrania 09 ( 0.14 MB )

Prolog polskiej gry „The Last Show of Mr. Chardish” debiutuje na Steam

3 września na platformie cyfrowej dystrybucji Steam odbyła się premiera prologu do gry „The Last Show of Mr. Chardish”, tworzonej przez studio Punk Notion i wydawanej przez Hydra Games. Grywalne wprowadzenie do „The Last Show of Mr. Chardish”, zatytułowane “Act I”, będzie unikalną możliwością zapoznania się z tytułem, którego premiera planowana jest na czwarty kwartał bieżącego roku.

„The Last Show of Mr. Chardish” to drugi tytuł studia Punk Notion, studia indie, którego założyciele wydali ciepło przyjęte Weakless, a wcześniej pracowali nad takimi projektami jak Get Even, WWIII czy Chernobylite. Nastawione na narrację, wpisujące się w gatunek gier przygodowych „The Last Show of Mr. Chardish”, prezentowane było w tym roku podczas Digital Dragons Indie Celebration, a także Summer Game Festival, pod tytułem “Ars Fabulae”, gdzie spotkało się z zainteresowaniem graczy i branżowych mediów. Już pod nowym tytułem, we współpracy z Hydra Games i z dostępnym za darmo grywalnym prologiem „The Last Show of Mr. Chardish” będzie aktywnie promowane podczas nadchodzących jesiennych targów online.

Czwarty kwartał tego roku zapowiada się bardzo pracowicie. Finalizujemy proces wejścia spółki na NewConnect, liczymy na debiut już październiku. Wejście na parkiet poprzedzi premiera Don't Be Afraid, którego darmowy prequel osiągnął ponad 100 000 pobrań na platformie Steam, otrzymując aż 91% pozytywnych komentarzy od graczy. Jest to wynik przekraczający nasze najśmielsze oczekiwania. Cieszymy się, że nasi odbiorcy doceniają tę grę i mamy nadzieję, że nasz nowy tytuł od Punk Notion także zbierze pozytywne opinie. Byłoby to dobrą prognozą dla wyników spółki”- mówi Kamil Kurkowski, Prezes Hydra Games.

Don't Be Afraid pojawi się 1 października 2020. „The Last Show of Mr. Chardish” również jest planowany na czwarty kwartał bieżącego roku. Dokładna data premiery, a także szczegóły związane z promocją gry na globalnych targach gier wideo, zostaną udostępnione już wkrótce.

Link do prologu: https://store.steampowered.com/app/1397140/The_Last_Show_of_Mr_Chardish_Act_I/  

Link do trailera:
https://www.youtube.com/watch?v=8U8qalxJreI

***

Hydra Games jest producentem gier wideo na komputery osobiste oraz konsole. Projekty spółki wyróżnia ciekawa fabuła, która odzwierciedla aktualnie popularne trendy w popkulturze, skupiając się m.in na tematyce społecznej.  Ich dystrybucja odbywa się w skali globalnej.

Hydra Games należy do RLTY Investments i realizuje sprawdzony model biznesowy, polegający na wieloetapowym procesie weryfikacji danego projektu i dywersyfikacji związanego z nim ryzyka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.