Komunikaty PR

Prolog polskiej gry „The Last Show of Mr. Chardish” debiutuje na Steam

2020-09-04  |  14:30
Biuro prasowe
Do pobrania 09 ( 0.14 MB )

Prolog polskiej gry „The Last Show of Mr. Chardish” debiutuje na Steam

3 września na platformie cyfrowej dystrybucji Steam odbyła się premiera prologu do gry „The Last Show of Mr. Chardish”, tworzonej przez studio Punk Notion i wydawanej przez Hydra Games. Grywalne wprowadzenie do „The Last Show of Mr. Chardish”, zatytułowane “Act I”, będzie unikalną możliwością zapoznania się z tytułem, którego premiera planowana jest na czwarty kwartał bieżącego roku.

„The Last Show of Mr. Chardish” to drugi tytuł studia Punk Notion, studia indie, którego założyciele wydali ciepło przyjęte Weakless, a wcześniej pracowali nad takimi projektami jak Get Even, WWIII czy Chernobylite. Nastawione na narrację, wpisujące się w gatunek gier przygodowych „The Last Show of Mr. Chardish”, prezentowane było w tym roku podczas Digital Dragons Indie Celebration, a także Summer Game Festival, pod tytułem “Ars Fabulae”, gdzie spotkało się z zainteresowaniem graczy i branżowych mediów. Już pod nowym tytułem, we współpracy z Hydra Games i z dostępnym za darmo grywalnym prologiem „The Last Show of Mr. Chardish” będzie aktywnie promowane podczas nadchodzących jesiennych targów online.

Czwarty kwartał tego roku zapowiada się bardzo pracowicie. Finalizujemy proces wejścia spółki na NewConnect, liczymy na debiut już październiku. Wejście na parkiet poprzedzi premiera Don't Be Afraid, którego darmowy prequel osiągnął ponad 100 000 pobrań na platformie Steam, otrzymując aż 91% pozytywnych komentarzy od graczy. Jest to wynik przekraczający nasze najśmielsze oczekiwania. Cieszymy się, że nasi odbiorcy doceniają tę grę i mamy nadzieję, że nasz nowy tytuł od Punk Notion także zbierze pozytywne opinie. Byłoby to dobrą prognozą dla wyników spółki”- mówi Kamil Kurkowski, Prezes Hydra Games.

Don't Be Afraid pojawi się 1 października 2020. „The Last Show of Mr. Chardish” również jest planowany na czwarty kwartał bieżącego roku. Dokładna data premiery, a także szczegóły związane z promocją gry na globalnych targach gier wideo, zostaną udostępnione już wkrótce.

Link do prologu: https://store.steampowered.com/app/1397140/The_Last_Show_of_Mr_Chardish_Act_I/  

Link do trailera:
https://www.youtube.com/watch?v=8U8qalxJreI

***

Hydra Games jest producentem gier wideo na komputery osobiste oraz konsole. Projekty spółki wyróżnia ciekawa fabuła, która odzwierciedla aktualnie popularne trendy w popkulturze, skupiając się m.in na tematyce społecznej.  Ich dystrybucja odbywa się w skali globalnej.

Hydra Games należy do RLTY Investments i realizuje sprawdzony model biznesowy, polegający na wieloetapowym procesie weryfikacji danego projektu i dywersyfikacji związanego z nim ryzyka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.