Komunikaty PR

Prolog polskiej gry „The Last Show of Mr. Chardish” debiutuje na Steam

2020-09-04  |  14:30
Biuro prasowe
Do pobrania 09 ( 0.14 MB )

Prolog polskiej gry „The Last Show of Mr. Chardish” debiutuje na Steam

3 września na platformie cyfrowej dystrybucji Steam odbyła się premiera prologu do gry „The Last Show of Mr. Chardish”, tworzonej przez studio Punk Notion i wydawanej przez Hydra Games. Grywalne wprowadzenie do „The Last Show of Mr. Chardish”, zatytułowane “Act I”, będzie unikalną możliwością zapoznania się z tytułem, którego premiera planowana jest na czwarty kwartał bieżącego roku.

„The Last Show of Mr. Chardish” to drugi tytuł studia Punk Notion, studia indie, którego założyciele wydali ciepło przyjęte Weakless, a wcześniej pracowali nad takimi projektami jak Get Even, WWIII czy Chernobylite. Nastawione na narrację, wpisujące się w gatunek gier przygodowych „The Last Show of Mr. Chardish”, prezentowane było w tym roku podczas Digital Dragons Indie Celebration, a także Summer Game Festival, pod tytułem “Ars Fabulae”, gdzie spotkało się z zainteresowaniem graczy i branżowych mediów. Już pod nowym tytułem, we współpracy z Hydra Games i z dostępnym za darmo grywalnym prologiem „The Last Show of Mr. Chardish” będzie aktywnie promowane podczas nadchodzących jesiennych targów online.

Czwarty kwartał tego roku zapowiada się bardzo pracowicie. Finalizujemy proces wejścia spółki na NewConnect, liczymy na debiut już październiku. Wejście na parkiet poprzedzi premiera Don't Be Afraid, którego darmowy prequel osiągnął ponad 100 000 pobrań na platformie Steam, otrzymując aż 91% pozytywnych komentarzy od graczy. Jest to wynik przekraczający nasze najśmielsze oczekiwania. Cieszymy się, że nasi odbiorcy doceniają tę grę i mamy nadzieję, że nasz nowy tytuł od Punk Notion także zbierze pozytywne opinie. Byłoby to dobrą prognozą dla wyników spółki”- mówi Kamil Kurkowski, Prezes Hydra Games.

Don't Be Afraid pojawi się 1 października 2020. „The Last Show of Mr. Chardish” również jest planowany na czwarty kwartał bieżącego roku. Dokładna data premiery, a także szczegóły związane z promocją gry na globalnych targach gier wideo, zostaną udostępnione już wkrótce.

Link do prologu: https://store.steampowered.com/app/1397140/The_Last_Show_of_Mr_Chardish_Act_I/  

Link do trailera:
https://www.youtube.com/watch?v=8U8qalxJreI

***

Hydra Games jest producentem gier wideo na komputery osobiste oraz konsole. Projekty spółki wyróżnia ciekawa fabuła, która odzwierciedla aktualnie popularne trendy w popkulturze, skupiając się m.in na tematyce społecznej.  Ich dystrybucja odbywa się w skali globalnej.

Hydra Games należy do RLTY Investments i realizuje sprawdzony model biznesowy, polegający na wieloetapowym procesie weryfikacji danego projektu i dywersyfikacji związanego z nim ryzyka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.