Komunikaty PR

Provident i AXA wspierają finansowo lokalne szpitale

2020-05-11  |  10:00
Biuro prasowe

Provident i AXA wesprą finansowo szpitale w Brodnicy, Chełmży, Przasnyszu, Strzelcach Opolskich i Szczytnie. Firmy podjęły decyzję o przesunięciu części środków z jednej ze wspólnych inicjatyw kulturalnych na rzecz pomocy służbom medycznym w walce z epidemią.

Provident i AXA nie tylko dbają o swoich klientów i pracowników, ale angażują się na rzecz lokalnych społeczności. Latem ubiegłego roku, firmy wspólnie prowadziły projekt „Kino Letnie Sopot – Zakopane” zlokalizowany w wakacyjnych kurortach Polski. W tym roku Provident i AXA odwiedziły mniejsze polskie miasta z inicjatywą objazdowego kina pod nazwą „Plan na kino”. Do 12 marca projekt zawitał do 70 miast i zgromadził 39 tys. widzów na ponad 600 seansach.

Stan epidemii czasowo ograniczył plany firm i przeniósł rozrywkę do internetu. Priorytetem natomiast stały się zdrowie i bezpieczeństwo. Dlatego, ze względu na czasowe zawieszenie projekcji kinowych, Provident i AXA zadecydowały o przekazaniu części środków finansowych przeznaczonych na projekt pięciu szpitalom w tych miejscach, gdzie było lub miało pojawić się  kino objazdowe.

- Wspierając szpitale, często zapominamy o mniejszych, lokalnych placówkach. Tymczasem prowadzą one trudną walkę nie tylko z koronawirusem, ale także z ograniczeniami finansowymi – podkreśla Patrycja Rogowska-Tomaszycka, członek zarządu w Provident Polska. – Poprzez pomoc finansową dla pięciu lokalnych szpitali chcemy nie tylko wesprzeć walkę z wirusem, ale wyrazić także wdzięczność dla wszystkich pracowników ochrony zdrowia, którzy walczą z epidemią – dodaje.

Pomoc trafi do ZOZ im. R. Czerwiakowskiego w Brodnicy, Szpitala Powiatowego w Chełmży, Szpitala im. Dr. Wojciecha Oczko w Przasnyszu, Szpitala Powiatowego im. Prałata J. Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich oraz Szpitala Powiatowego w Szczytnie. Wsparcie dla placówek wyniesie łącznie 100 tys. zł.

- Zdajemy sobie sprawę, że nie można wygrać tej walki bez odpowiedniego sprzętu i finansowania, dlatego przekazujemy część środków z projektu „Plan na kino” na potrzeby służby zdrowia. W ten sposób wspieramy te same lokalne społeczności, które objęliśmy naszą kulturalną inicjatywą – podkreśla Mariusz Wójcik, członek zarządu AXA. – Życzymy sobie i wszystkim jak najszybszego powrotu do normalnej rzeczywistości i tego, byśmy znów mogli bezpieczni i zdrowi spotkać się w kinie – dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Emitel rozwija inteligentne systemy wodociągowe Biuro prasowe
2025-06-23 | 23:00

Emitel rozwija inteligentne systemy wodociągowe

Emitel S.A., operator infrastruktury nadawczej w Polsce realizuje kolejne projekty wspierające cyfryzację polskich samorządów i przedsiębiorstw wodociągowych. W Bytomiu
Emitel S.A.: Jak zostać „szerpami” rynku dronowego?
2025-06-23 | 06:00

Emitel S.A.: Jak zostać „szerpami” rynku dronowego?

Emitel, czołowy polski integrator wysokościowej infrastruktury nadawczej uważa, że w niedalekiej przyszłości drony staną się codziennym elementem krajobrazu nad naszymi głowami
Pies w pracy - jak czworonożny przyjaciel wpływa na nasze samopoczucie?
2025-06-18 | 15:00

Pies w pracy - jak czworonożny przyjaciel wpływa na nasze samopoczucie?

Pies w biurze? Zdecydowanie tak! Badania potwierdzają, że obecność czworonożnych przyjaciół pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie i redukuje stres, co ma ogromny wpływ

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.