Komunikaty PR

Provident i AXA wspierają finansowo lokalne szpitale

2020-05-11  |  10:00
Biuro prasowe

Provident i AXA wesprą finansowo szpitale w Brodnicy, Chełmży, Przasnyszu, Strzelcach Opolskich i Szczytnie. Firmy podjęły decyzję o przesunięciu części środków z jednej ze wspólnych inicjatyw kulturalnych na rzecz pomocy służbom medycznym w walce z epidemią.

Provident i AXA nie tylko dbają o swoich klientów i pracowników, ale angażują się na rzecz lokalnych społeczności. Latem ubiegłego roku, firmy wspólnie prowadziły projekt „Kino Letnie Sopot – Zakopane” zlokalizowany w wakacyjnych kurortach Polski. W tym roku Provident i AXA odwiedziły mniejsze polskie miasta z inicjatywą objazdowego kina pod nazwą „Plan na kino”. Do 12 marca projekt zawitał do 70 miast i zgromadził 39 tys. widzów na ponad 600 seansach.

Stan epidemii czasowo ograniczył plany firm i przeniósł rozrywkę do internetu. Priorytetem natomiast stały się zdrowie i bezpieczeństwo. Dlatego, ze względu na czasowe zawieszenie projekcji kinowych, Provident i AXA zadecydowały o przekazaniu części środków finansowych przeznaczonych na projekt pięciu szpitalom w tych miejscach, gdzie było lub miało pojawić się  kino objazdowe.

- Wspierając szpitale, często zapominamy o mniejszych, lokalnych placówkach. Tymczasem prowadzą one trudną walkę nie tylko z koronawirusem, ale także z ograniczeniami finansowymi – podkreśla Patrycja Rogowska-Tomaszycka, członek zarządu w Provident Polska. – Poprzez pomoc finansową dla pięciu lokalnych szpitali chcemy nie tylko wesprzeć walkę z wirusem, ale wyrazić także wdzięczność dla wszystkich pracowników ochrony zdrowia, którzy walczą z epidemią – dodaje.

Pomoc trafi do ZOZ im. R. Czerwiakowskiego w Brodnicy, Szpitala Powiatowego w Chełmży, Szpitala im. Dr. Wojciecha Oczko w Przasnyszu, Szpitala Powiatowego im. Prałata J. Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich oraz Szpitala Powiatowego w Szczytnie. Wsparcie dla placówek wyniesie łącznie 100 tys. zł.

- Zdajemy sobie sprawę, że nie można wygrać tej walki bez odpowiedniego sprzętu i finansowania, dlatego przekazujemy część środków z projektu „Plan na kino” na potrzeby służby zdrowia. W ten sposób wspieramy te same lokalne społeczności, które objęliśmy naszą kulturalną inicjatywą – podkreśla Mariusz Wójcik, członek zarządu AXA. – Życzymy sobie i wszystkim jak najszybszego powrotu do normalnej rzeczywistości i tego, byśmy znów mogli bezpieczni i zdrowi spotkać się w kinie – dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Business Centre Club po raz 32. docenił firmy spełniające najwyższe standardy w biznesie Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:00

Business Centre Club po raz 32. docenił firmy spełniające najwyższe standardy w biznesie

Podczas uroczystej gali po raz 32. wręczone zostały Złote Statuetki Lidera Polskiego Biznesu - prestiżowego wyróżnienia przyznawanego przedsiębiorstwom i menedżerom za
Jak inwestować w dobrą sztukę w 2025 roku? Kluczowe wskazówki dla kolekcjonerów
2025-01-28 | 21:00

Jak inwestować w dobrą sztukę w 2025 roku? Kluczowe wskazówki dla kolekcjonerów

Kupowanie sztuki staje się coraz bardziej popularnym sposobem na łączenie pasji z mądrym lokowaniem kapitału. Globalny rynek sztuki, wyceniany na około 65 miliardów
Wyjątkowy foodbook od Szymona Hołowni zebrał już ponad 114 tys. zł na WOŚP!
2025-01-23 | 20:00

Wyjątkowy foodbook od Szymona Hołowni zebrał już ponad 114 tys. zł na WOŚP!

We wtorek 21.01 o godz. 7.33 wystartowała, a dwa dni później osiągnęła już ponad 114 tys. zł! Z takim rekordem otwarcia zbiórka Szymona Hołowni jest

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.