Przed Wola Parkiem rozbłysła magiczna zimowa iluminacja z… ananasem w tle
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Świąteczną atmosferę tworzą nie tylko rodzinne spotkania czy prezenty pod choinką, ale również ozdoby, które wprowadzają nas w radosny nastrój. W tym roku klienci Wola Parku mogą poczuć magię Świąt dzięki największej dotychczas odsłonie zimowej iluminacji, która rozbłysła przed centrum handlowym w drugiej połowie listopada. Motywem przewodnim instalacji jest ananas, nawiązujący do egzotycznej historii niedawno otwartych Ogrodów Ulricha.
Co roku polskie miasta rozświetlają się w okresie przedświątecznym, a gwiazdkowe dekoracje stały się nieodłączonym elementem w przestrzeni publicznej. Nie bez powodu – wyniki badań pokazują, że dla wielu Polaków iluminacje oraz ozdoby są szczególnie ważne, ponieważ sprawiają, że okres przygotowań do świąt Bożego Narodzenia jest bardziej radosny i przyjemniejszy[1]. W ten trend postanowił wpisać się Wola Park, który w tym roku zadbał o spektakularną odsłonę świątecznej iluminacji. Impulsem do montażu nowych dekoracji było październikowe otwarcie Ogrodów Ulricha, a ich motywem przewodnim jest ananas.
Klienci mogą podziwiać instalację składającą się z kilkunastu tysięcy energooszczędnych światełek. Jej projektowaniu przyświecał cel z jednej strony uchwycenia historycznego ducha miejsca, a z drugiej stworzenia klimatu magicznego ogrodu. W bajkowy świat dekoracji klientów wprowadza świetlny tunel, a dalej czekają interaktywne atrakcje: animowane kule LED, huśtawka z ananasem i karuzela napędzana siłą rąk. Na placu głównym stanęła choinka, a ponadto wokół Wola Parku odwiedzający znajdą m.in. tunel zmieniający kolor, bombki w kształcie ananasa, a nawet rozświetlony labirynt, w którym poznają historię zabytkowych Ogrodów Ulricha i odpowiedź na pytanie, dlaczego to właśnie ananas stał się ich symbolem.
Rozświetlone zostały nie tylko plac główny oraz historyczny park otaczające obiekt, ale też wnętrza Wola Parku i Szklarni Ulricha. Przeszklony dach szklarni, w której znajduje się food hall, udekorowany został tysiącami lampek LED, które tworzą wrażenie rozgwieżdżonego nieba.
W dobie kryzysu energetycznego zadbano dodatkowo o oszczędność energii. Cała instalacja jest stworzona z wykorzystaniem oświetlenia LED oraz najnowocześniejszej, energooszczędnej technologii. Wola Park ściśle przestrzega obecnych norm energetycznych i stale monitoruje pobór energii, jak również wykorzystuje nowoczesne i zrównoważone rozwiązania. Co więcej, Ingka Centres planuje do 2025 roku zasilać wszystkie swoje budynki w 100 proc. odnawialną energią.
– Wola Park to coś więcej niż centrum handlowe. Chcemy, aby nasi klienci mieli dostęp do świetnej oferty handlowej, ale również miło i przyjemnie spędzali u nas czas. Jesteśmy miejscem spotkań, a zwłaszcza w okresie świątecznym spotkania przynoszą nam najwięcej radości. W tym roku przygotowaliśmy wyjątkową odsłonę zimowych dekoracji, i mamy nadzieję, że zachwyci wszystkich gości. Przy tworzeniu instalacji zadbaliśmy o jej energooszczędność, a także wykorzystanie zrównoważonych materiałów. Zapraszamy do odwiedzin i zachęcamy do dzielenia się relacjami z innymi – mówi Anna Bozhenko, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.
Odwiedzający będą mogli podziwiać świąteczne ozdoby w Wola Parku do 24 lutego 2023 roku.
[1] Badanie przeprowadzone przez firmę badawczą Insight Lab na zlecenie Multidekor na reprezentatywnej próbie mieszkańców polskich miast w dniach 31.10-1.11.2022.

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.