Przed Wola Parkiem rozbłysła magiczna zimowa iluminacja z… ananasem w tle
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Świąteczną atmosferę tworzą nie tylko rodzinne spotkania czy prezenty pod choinką, ale również ozdoby, które wprowadzają nas w radosny nastrój. W tym roku klienci Wola Parku mogą poczuć magię Świąt dzięki największej dotychczas odsłonie zimowej iluminacji, która rozbłysła przed centrum handlowym w drugiej połowie listopada. Motywem przewodnim instalacji jest ananas, nawiązujący do egzotycznej historii niedawno otwartych Ogrodów Ulricha.
Co roku polskie miasta rozświetlają się w okresie przedświątecznym, a gwiazdkowe dekoracje stały się nieodłączonym elementem w przestrzeni publicznej. Nie bez powodu – wyniki badań pokazują, że dla wielu Polaków iluminacje oraz ozdoby są szczególnie ważne, ponieważ sprawiają, że okres przygotowań do świąt Bożego Narodzenia jest bardziej radosny i przyjemniejszy[1]. W ten trend postanowił wpisać się Wola Park, który w tym roku zadbał o spektakularną odsłonę świątecznej iluminacji. Impulsem do montażu nowych dekoracji było październikowe otwarcie Ogrodów Ulricha, a ich motywem przewodnim jest ananas.
Klienci mogą podziwiać instalację składającą się z kilkunastu tysięcy energooszczędnych światełek. Jej projektowaniu przyświecał cel z jednej strony uchwycenia historycznego ducha miejsca, a z drugiej stworzenia klimatu magicznego ogrodu. W bajkowy świat dekoracji klientów wprowadza świetlny tunel, a dalej czekają interaktywne atrakcje: animowane kule LED, huśtawka z ananasem i karuzela napędzana siłą rąk. Na placu głównym stanęła choinka, a ponadto wokół Wola Parku odwiedzający znajdą m.in. tunel zmieniający kolor, bombki w kształcie ananasa, a nawet rozświetlony labirynt, w którym poznają historię zabytkowych Ogrodów Ulricha i odpowiedź na pytanie, dlaczego to właśnie ananas stał się ich symbolem.
Rozświetlone zostały nie tylko plac główny oraz historyczny park otaczające obiekt, ale też wnętrza Wola Parku i Szklarni Ulricha. Przeszklony dach szklarni, w której znajduje się food hall, udekorowany został tysiącami lampek LED, które tworzą wrażenie rozgwieżdżonego nieba.
W dobie kryzysu energetycznego zadbano dodatkowo o oszczędność energii. Cała instalacja jest stworzona z wykorzystaniem oświetlenia LED oraz najnowocześniejszej, energooszczędnej technologii. Wola Park ściśle przestrzega obecnych norm energetycznych i stale monitoruje pobór energii, jak również wykorzystuje nowoczesne i zrównoważone rozwiązania. Co więcej, Ingka Centres planuje do 2025 roku zasilać wszystkie swoje budynki w 100 proc. odnawialną energią.
– Wola Park to coś więcej niż centrum handlowe. Chcemy, aby nasi klienci mieli dostęp do świetnej oferty handlowej, ale również miło i przyjemnie spędzali u nas czas. Jesteśmy miejscem spotkań, a zwłaszcza w okresie świątecznym spotkania przynoszą nam najwięcej radości. W tym roku przygotowaliśmy wyjątkową odsłonę zimowych dekoracji, i mamy nadzieję, że zachwyci wszystkich gości. Przy tworzeniu instalacji zadbaliśmy o jej energooszczędność, a także wykorzystanie zrównoważonych materiałów. Zapraszamy do odwiedzin i zachęcamy do dzielenia się relacjami z innymi – mówi Anna Bozhenko, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.
Odwiedzający będą mogli podziwiać świąteczne ozdoby w Wola Parku do 24 lutego 2023 roku.
[1] Badanie przeprowadzone przez firmę badawczą Insight Lab na zlecenie Multidekor na reprezentatywnej próbie mieszkańców polskich miast w dniach 31.10-1.11.2022.

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.