Przedświąteczne nowości w Westfield Arkadia
Westfield Arkadia nie zwalnia tempa i tuż przed Świętami zaskakuje klientów nowościami i jeszcze szerszą ofertą. Klienci mogą odwiedzić m.in. nową odsłonę perfumerii Douglas wraz ze strefą SPA, kupić obuwie i dodatki, które powstają w duchu slow w pracowni Balagan oraz zainspirować się świątecznymi dekoracjami do domu z Miloo Home.
Westfield Arkadia od lat jest wybierana przez najważniejsze polskie i zagraniczne marki jako lokalizacja dla ich najnowszych konceptów oraz flagowych salonów. Ostatni czas był pod tym kątem bardzo intensywny. W centrum pojawiły się nowe marki, najnowocześniejsze koncepty, ale też retowarcia sklepów wcześniej obecnych w centrum.
Ciekawą nowością dla osób poszukujących obuwia i akcesoriów najwyższej jakości będzie marka Balagan. Jest to brand, który specjalizuje się w butach, torebkach i dodatkach szytych ręcznie, z naturalnych materiałów oraz wysokogatunkowych komponentów. Każdy projekt Balagan charakteryzuje minimalizm we wzornictwie i doborze kolorów. Marka współpracuje z polskimi, małymi manufakturami, często prowadzonymi od pokoleń. Sklep w Westfield Arkadia został określony mianem atelier i wygląda inaczej niż dotychczasowe lokale marki. Na ekranie są wyświetlane filmy z pracowni, pokazujące proces wytwarzania obuwia. Uwagę przyciąga także wystrój – kute, stalowe ekspozytory, drewniany regał oraz naturalne płótno z sitodrukiem na ścianach. Sklep znajduje się na pierwszym piętrze, w pasażu Canaletto.
Na tym samym piętrze, w pasażu Wisła, klienci mogą także odwiedzić nowo otwarty salon znanej na całym świecie marki sportowej – PUMA. Nowy sklep oferuje szeroki wybór produktów marki – od lifestyle’owych po te zaawansowane technologicznie dla miłośników sportu. PUMA celebruje kobiecość poprzez platformę She Moves Us, prezentując m.in. kolekcje treningowe, w tym linię produktów powstałych we współpracy z Pamelą Reif, a także propozycje z kategorii Select, jak np. kolekcja PUMA x Liberty. Pośród propozycji męskich znajdują się najmodniejsze modele sneakersów, asortyment piłkarski, a także motorsportowy.
Z kolei osoby poszukujące ozdób świątecznych oraz inspiracji w zakresie urządzania wnętrz mogą udać się do nowo otwartego pop up store’u Miloo Home zlokalizowanego na parterze. Sklep ma ponad 200 mkw. i będzie dostępny dla klientów do końca grudnia br. Oferuje on przede wszystkim szeroki asortyment dekoracji świątecznych z czterech różnych kolekcji, ale także meble i dodatki – tekstylia, wazony, lampy czy lustra.
Westfield Arkadia wybierana na flagowe koncepty
Nowa perfumeria Douglas w Westfield Arkadia, która przeszła całkowitą przebudowę, zajmuje powierzchnie 1156 mkw. Została zaprojektowana przez niemieckiego architekta Volkera Metza zgodnie z najnowszymi trendami i jest największym salonem w tej części Europy. Znajduje się w niej ponad 40 odsłon wizualizacji marek z ich własnym DNA, a także dziewięć tzw. shop-in-shop, czyli stref dedykowanych markom makijażowym i zapachowym. To wyjątkowy świat luksusowych marek, takich jak Chanel, Dior, Giorgio Armani Cosmetics, Lancôme, Byredo, Tom Ford, Acqua di Parma i Maison Margiela oraz debiutującej na naszym rynku Molton Brown. Każda z nich ma dedykowane sobie miejsce, gdzie klient znajdzie pełen asortyment produktów, wyjątkową obsługę oraz bezpłatne porady i konsultacje z ekspertami marek. Flagowy salon Douglas oferuje również największy wybór perfum, w tym najbardziej wyszukane, selektywne zapachy niszowe zaprezentowane w specjalnej strefie. O wyjątkowości tego miejsca stanowi także ponad 100 mkw. dedykowanych strefie SPA z dwoma gabinetami kosmetycznymi, stanowiskami do manicure i pedicure oraz z salonem fryzjerskim prowadzonym w oparciu o współpracę z profesjonalnymi markami, takimi jak Kérastase, Aveda, Balmain oraz Wella Professionals.
Salon w najnowszym koncepcie wnętrz otworzyło również Oysho i jest to największy sklep marki w Polsce. Salon został przeniesiony z parteru na pierwsze piętro, do pasażu Wisła. W ofercie sklepu uwagę zwraca szeroki wybór kolekcji sportowych.
– Niezwykle cieszy nas zaufanie naszych partnerów biznesowych. Otwarcia nowych, flagowych sklepów i najnowszych konceptów cenionych przez klientów marek to dla nas dowód, że Westfield Arkadia jest numerem jeden jeśli chodzi o szeroką i wyjątkową ofertę i to nie tylko handlową – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia, i dodaje – Zależy nam na tym, by Westfield Arkadia była miejscem, w którym klienci mogą doświadczać marek w nowy sposób czego przykładem jest chociażby strefa SPA w naszej perfumerii Douglas.
To nie koniec zmian – do centrum handlowego Westfield Arkadia na kilka najbliższych miesięcy powróciła marka Kapsula, zrzeszająca ukraińskich projektantów. Jest to pop up store, zlokalizowany na pierwszym piętrze, w którym klienci znajdą 70 wyjątkowych kolekcji odzieży i biżuterii.

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.