Komunikaty PR

Dr. Martens Pop Up Store w Gdańsku

2023-05-18  |  16:00
Biuro prasowe

Pod koniec kwietnia marka Dr. Martens otworzyła swój kolejny Pop Up Store, tym razem przy gdańskim centrum handlowym Forum Gdańsk. Ten kultowy brand cyklicznie organizuje swoje tymczasowe butiki i tym samym pojawia się w różnych miastach w Polsce. Na klientów czekać będzie najnowsza letnia kolekcja butów, ale nie zabraknie również ikonicznych klasyków. Akcji towarzyszyć będą liczne darmowe wydarzenia i atrakcje, w tym personalizacja butów czy koncerty młodych artystów. Pop Up w Gdańsku będzie dostępny do 4 lipca br. 

 

Od powstania pierwszej pary ponad 60 lat temu, buty Dr. Martens cały czas towarzyszą kolejnym pokoleniom. Kultowe, wyraziste modele stały się symbolem odważnego podejścia do życia i wyrażania siebie poprzez modę.      

W Pop Upie dostępna jest letnia kolekcja marki Dr. Martens, a w niej wiele różnych modeli sandałów zarówno damskich, jak i męskich idealnych na gorące dni, a także klasyczne modele w odświeżonej, pastelowej kolorystyce. Dla fanów marki nie zabraknie również ikonicznych i ponadczasowych modeli Docsów w klasycznych kolorach. 

 

Od 10 maja zaplanowano także szereg dodatkowych darmowych atrakcji. W każdą środę w godzinach 15.00 - 19.00 trójmiejscy tatuatorzy będą personalizować buty, w piątki natomiast można poddać swoje Docsy profesjonalnej pielęgnacji. Z kolei w soboty o 18.00  młodzi artyści będą występować na balkonowej scenie w Pop Upie Dr. Martens.

 

Informacje praktyczne

 

Dr. Martens Pop Up Store znajduje się przy Kunszcie Wodnym, w sąsiedztwie centrum handlowego Forum Gdańsk (ul. Targ Sienny 7) i w tej lokalizacji będzie funkcjonował do 4 lipca 2023

 

Wszystkie atrakcje są bezpłatne. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.