Gamingowa współpraca roku – KFCxDiablo
Wiadomo, że KFC kocha gamerów i to z wzajemnością, dlatego marka wkracza właśnie w fantastyczny świat gry Diablo IV. Dzięki współpracy z Blizzard Entertainment, Inc. gracze będą mogli w KFC otrzymać za darmo kody na unikalne skiny do Diablo IV. W zestawach Hot Wings Box KFC znajdą oni specjalne zdrapki, umożliwiające odbiór wyjątkowych dodatków do gry, dostępnych wyłącznie w KFC. Akcja rusza od 27 czerwca.
Fani kultowej gry akcji Diablo doczekali się w czerwcu jej nowej, czwartej odsłony. Podekscytowani gamerzy już zapewne odkrywają fabułę Diablo IV osadzoną w fantastycznym uniwersum i mierzą się z czekającymi na nich wyzwaniami. Przechodzenie do kolejnych poziomów mogą uprzyjemnić dodatkowe itemy, które na pewno przyniosą jeszcze więcej radości z gry. A te można zdobyć tylko w KFC.
Od 27 czerwca, kupując Hot Wings Box, czyli zestaw składający się z 10 skrzydełek hot wings, dużych frytek i Wielkiej Dolewki, fani otrzymają zdrapkę na niedostępne nigdzie indziej skiny do Diablo IV. Przez pięć tygodni będzie można zdobyć unikatowe dodatki z ekskluzywnej puli, która będzie dostępna wyłącznie w KFC. W każdym tygodniu gracze będą mogli zdobyć inny item, kolejno: Dread Pheasant Slayer, Thrumming Axle, Hand of Gallus, Foul Reaper, Vessel of the Eleven. Kody będą ważne do 7 sierpnia br.
Najnowsza współpraca KFC z Diablo IV to świetna okazja, aby wpaść do restauracji KFC i skosztować pysznych kawałków kurczaka w chrupiącej panierce. Warto to robić regularnie przez pięć kolejnych tygodni, ponieważ co tydzień w zestawie Hot Wings Box do zgarnięcia będzie inny skin, a wszystkie zdrapki połączone razem utworzą postać Lilith, jednej z głównych postaci w grze.
To jeszcze nie koniec niespodzianek. Na Facebooku marki KFC będzie można wziąć udział w wyjątkowym konkursie. Jest to kolejny powód dla którego warto nas obserwować i być na bieżąco.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.