Grupa Atlas i Castorama rozwijają projekt „Po fachu – szkolenia dla Fachowców”
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Grupa Atlas razem z siecią marketów Castorama realizują projekt „Po fachu – szkolenia dla Fachowców”. Liderzy w swoich obszarach po sukcesie pilotażu, ruszają w Polskę z bezpłatnymi wydarzeniami dla wykonawców. Celem współpracy jest nie tylko edukacja branży, ale także zacieśnienie relacji biznesowych, której beneficjentami będą Fachowcy.
Grupa Atlas poświęca wiele uwagi szkoleniu fachowców. Od lat wspiera rozwój zawodowy wykonawców, motywuje do podnoszenia jakości usług, ale także zachęca do wykorzystywaniu innowacyjnych technik pracy. W tym celu zbudowała największy w branży system szkoleniowy oraz powołała specjalny zespół 16 praktyków, którzy przekazują swoją wiedzę w terenie. Tylko w 2022 roku 30 tys. Fachowców uzyskało dodatkowe umiejętności dzięki wydarzeniom organizowanym przez markę.
Atlas i Castorama razem, w słusznej sprawie
– By jeszcze szerzej dotrzeć do Fachowców postanowiliśmy powołać projekt o nowej i zmienionej charakterystyce. W tym celu rozmawialiśmy z naszymi partnerami biznesowymi, aby zrealizować projekt szkoleń i pokazów dla Fachowców w dużo większej niż dotychczas skali. Efektem naszych rozmów jest porozumienie z siecią Castorama na wspólne bardzo szerokie działania. Mówimy tutaj nie tylko o zwiększeniu zasięgu prowadzonych eventów, ale także o nowym modelu ułożenia tematyki szkoleń pod aktualne potrzeby i oczekiwania Fachowców w szybko zmieniającym się świecie nowych technologii. Najpierw pilotaż, a teraz rozszerzenie projektu niemal na całą Polskę otworzy nowy etap współpracy oraz przyniesie wiele pożytku wykonawcom – mówi Adam Cygan, Dyrektor ds. Sprzedaży DIY Grupy Atlas.
Bezpłatne szkolenia dla Fachowców dotyczą dwóch tematów – podłoży w pomieszczeniach suchych i mokrych oraz układania płytki. W maju i czerwcu odbędą się w sklepach sieci Castorama zlokalizowanych m.in. we Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu, Krakowie czy Łodzi.
– Do końca czerwca wspólnie z Atlasem zrealizujemy 30 szkoleń w największych miastach w Polsce. Jako lider sprzedaży materiałów remontowo-budowlanych, bardzo cenimy współpracę z wiodącymi na rynku markami. Cieszymy się, że w jej ramach możemy nie tylko tworzyć najlepszą ofertę produktową dla naszych klientów profesjonalistów, ale również proponować możliwość rozwoju umiejętności praktycznych poprzez szkolenia i pokazy. Jesteśmy przekonani, że projekt „PO FACHU” jest doskonałym przykładem takiej współpracy – dodaje Joёl Mauriès, Dyrektor ds. Oferty Pro w Castorama.
Dodatkowa wartość
„Po fachu – szkolenia dla Fachowców”, to nie tylko dawka merytorycznej wiedzy i praktyki, ale także atrakcyjne benefity. Każdy Fachowiec otrzyma na miejscu paczkę z gadżetami, a także dodatkowe punkty w programie lojalnościowym Fachowiec Atlasa, narzędzia z kolekcji ATLAS czy zwrot pieniędzy za zakupy.
Jak się zgłosić?
Wykonawcy mogą zapisywać się na szkolenia za pośrednictwem strony internetowej na www.swiatatlasa.com.pl.

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.