Komunikaty PR

Grupa Atlas i Castorama rozwijają projekt „Po fachu – szkolenia dla Fachowców”

2023-06-20  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Grupa Atlas razem z siecią marketów Castorama realizują projekt „Po fachu – szkolenia dla Fachowców”. Liderzy w swoich obszarach po sukcesie pilotażu, ruszają w Polskę z bezpłatnymi wydarzeniami dla wykonawców. Celem współpracy jest nie tylko edukacja branży, ale także zacieśnienie relacji biznesowych, której beneficjentami będą Fachowcy.

Grupa Atlas poświęca wiele uwagi szkoleniu fachowców. Od lat wspiera rozwój zawodowy wykonawców, motywuje do podnoszenia jakości usług, ale także zachęca do wykorzystywaniu innowacyjnych technik pracy. W tym celu zbudowała największy w branży system szkoleniowy oraz powołała specjalny zespół 16 praktyków, którzy przekazują swoją wiedzę w terenie. Tylko w 2022 roku 30 tys. Fachowców uzyskało dodatkowe umiejętności dzięki wydarzeniom organizowanym przez markę.

Atlas i Castorama razem, w słusznej sprawie

– By jeszcze szerzej dotrzeć do Fachowców postanowiliśmy powołać projekt o nowej i zmienionej  charakterystyce. W tym celu rozmawialiśmy z naszymi partnerami biznesowymi, aby zrealizować projekt szkoleń i pokazów dla Fachowców w dużo większej niż dotychczas skali. Efektem naszych rozmów jest porozumienie z siecią Castorama na wspólne bardzo szerokie działania.  Mówimy tutaj nie tylko o zwiększeniu  zasięgu prowadzonych eventów, ale także o nowym modelu ułożenia tematyki szkoleń pod aktualne potrzeby i oczekiwania Fachowców w szybko zmieniającym się świecie nowych technologii. Najpierw pilotaż, a teraz rozszerzenie projektu niemal na całą Polskę otworzy nowy etap współpracy oraz przyniesie wiele pożytku wykonawcom – mówi Adam Cygan, Dyrektor ds. Sprzedaży DIY Grupy Atlas.

Bezpłatne szkolenia dla Fachowców dotyczą dwóch tematów podłoży w pomieszczeniach suchych i mokrych oraz układania płytki. W maju i czerwcu odbędą się w sklepach sieci Castorama zlokalizowanych m.in. we Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu, Krakowie czy Łodzi.

– Do końca czerwca wspólnie z Atlasem zrealizujemy 30 szkoleń w największych miastach w Polsce. Jako lider sprzedaży materiałów remontowo-budowlanych, bardzo cenimy współpracę z wiodącymi na rynku markami. Cieszymy się, że w jej ramach możemy nie tylko tworzyć najlepszą ofertę produktową dla naszych klientów profesjonalistów, ale również proponować możliwość rozwoju umiejętności praktycznych poprzez szkolenia i pokazy. Jesteśmy przekonani, że projekt „PO FACHU” jest doskonałym przykładem takiej współpracy – dodaje Joёl Mauriès, Dyrektor ds. Oferty Pro w Castorama.

Dodatkowa wartość

„Po fachu – szkolenia dla Fachowców”, to nie tylko dawka merytorycznej wiedzy i praktyki, ale także atrakcyjne benefity. Każdy Fachowiec otrzyma na miejscu paczkę z gadżetami, a także dodatkowe punkty w programie lojalnościowym Fachowiec Atlasa, narzędzia z kolekcji ATLAS czy zwrot pieniędzy za zakupy.

Jak się zgłosić?

Wykonawcy mogą zapisywać się na szkolenia za pośrednictwem strony internetowej na www.swiatatlasa.com.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu? Biuro prasowe
2025-06-03 | 12:30

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

Polityka klimatyczna Unii Europejskiej od lat wyznacza ambitne cele redukcji emisji, stawiając coraz większe wymagania wobec firm działających na wspólnym rynku. Dla wielu
Przemysł MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Przemysł Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze
2025-05-21 | 15:00

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze

Wynajem wózków widłowych zyskuje na popularności wśród firm produkcyjnych, logistycznych i handlowych. Coraz więcej przedsiębiorstw rezygnuje z zakupu sprzętu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.