Komunikaty PR

Grupa Atlas i Castorama rozwijają projekt „Po fachu – szkolenia dla Fachowców”

2023-06-20  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Grupa Atlas razem z siecią marketów Castorama realizują projekt „Po fachu – szkolenia dla Fachowców”. Liderzy w swoich obszarach po sukcesie pilotażu, ruszają w Polskę z bezpłatnymi wydarzeniami dla wykonawców. Celem współpracy jest nie tylko edukacja branży, ale także zacieśnienie relacji biznesowych, której beneficjentami będą Fachowcy.

Grupa Atlas poświęca wiele uwagi szkoleniu fachowców. Od lat wspiera rozwój zawodowy wykonawców, motywuje do podnoszenia jakości usług, ale także zachęca do wykorzystywaniu innowacyjnych technik pracy. W tym celu zbudowała największy w branży system szkoleniowy oraz powołała specjalny zespół 16 praktyków, którzy przekazują swoją wiedzę w terenie. Tylko w 2022 roku 30 tys. Fachowców uzyskało dodatkowe umiejętności dzięki wydarzeniom organizowanym przez markę.

Atlas i Castorama razem, w słusznej sprawie

– By jeszcze szerzej dotrzeć do Fachowców postanowiliśmy powołać projekt o nowej i zmienionej  charakterystyce. W tym celu rozmawialiśmy z naszymi partnerami biznesowymi, aby zrealizować projekt szkoleń i pokazów dla Fachowców w dużo większej niż dotychczas skali. Efektem naszych rozmów jest porozumienie z siecią Castorama na wspólne bardzo szerokie działania.  Mówimy tutaj nie tylko o zwiększeniu  zasięgu prowadzonych eventów, ale także o nowym modelu ułożenia tematyki szkoleń pod aktualne potrzeby i oczekiwania Fachowców w szybko zmieniającym się świecie nowych technologii. Najpierw pilotaż, a teraz rozszerzenie projektu niemal na całą Polskę otworzy nowy etap współpracy oraz przyniesie wiele pożytku wykonawcom – mówi Adam Cygan, Dyrektor ds. Sprzedaży DIY Grupy Atlas.

Bezpłatne szkolenia dla Fachowców dotyczą dwóch tematów podłoży w pomieszczeniach suchych i mokrych oraz układania płytki. W maju i czerwcu odbędą się w sklepach sieci Castorama zlokalizowanych m.in. we Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu, Krakowie czy Łodzi.

– Do końca czerwca wspólnie z Atlasem zrealizujemy 30 szkoleń w największych miastach w Polsce. Jako lider sprzedaży materiałów remontowo-budowlanych, bardzo cenimy współpracę z wiodącymi na rynku markami. Cieszymy się, że w jej ramach możemy nie tylko tworzyć najlepszą ofertę produktową dla naszych klientów profesjonalistów, ale również proponować możliwość rozwoju umiejętności praktycznych poprzez szkolenia i pokazy. Jesteśmy przekonani, że projekt „PO FACHU” jest doskonałym przykładem takiej współpracy – dodaje Joёl Mauriès, Dyrektor ds. Oferty Pro w Castorama.

Dodatkowa wartość

„Po fachu – szkolenia dla Fachowców”, to nie tylko dawka merytorycznej wiedzy i praktyki, ale także atrakcyjne benefity. Każdy Fachowiec otrzyma na miejscu paczkę z gadżetami, a także dodatkowe punkty w programie lojalnościowym Fachowiec Atlasa, narzędzia z kolekcji ATLAS czy zwrot pieniędzy za zakupy.

Jak się zgłosić?

Wykonawcy mogą zapisywać się na szkolenia za pośrednictwem strony internetowej na www.swiatatlasa.com.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze Biuro prasowe
2025-05-21 | 15:00

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze

Wynajem wózków widłowych zyskuje na popularności wśród firm produkcyjnych, logistycznych i handlowych. Coraz więcej przedsiębiorstw rezygnuje z zakupu sprzętu
Przemysł Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?
2025-03-18 | 12:40

Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?

Zwyżki nożycowe to jeden z kilku typów podnośników koszowych. Cechują się one bardzo kompaktową konstrukcją, dlatego sprawdzają się przy pracach, w których
Przemysł Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie
2025-01-23 | 11:00

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Wybór właściwego sprzętu spawalniczego to kluczowy element każdej firmy zajmującej się obróbką metali. Wśród wielu dostępnych na rynku rozwiązań szczególnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność

Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.

Polityka

Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.

Transport

Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.