Grupa Atlas i Castorama rozwijają projekt „Po fachu – szkolenia dla Fachowców”
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Grupa Atlas razem z siecią marketów Castorama realizują projekt „Po fachu – szkolenia dla Fachowców”. Liderzy w swoich obszarach po sukcesie pilotażu, ruszają w Polskę z bezpłatnymi wydarzeniami dla wykonawców. Celem współpracy jest nie tylko edukacja branży, ale także zacieśnienie relacji biznesowych, której beneficjentami będą Fachowcy.
Grupa Atlas poświęca wiele uwagi szkoleniu fachowców. Od lat wspiera rozwój zawodowy wykonawców, motywuje do podnoszenia jakości usług, ale także zachęca do wykorzystywaniu innowacyjnych technik pracy. W tym celu zbudowała największy w branży system szkoleniowy oraz powołała specjalny zespół 16 praktyków, którzy przekazują swoją wiedzę w terenie. Tylko w 2022 roku 30 tys. Fachowców uzyskało dodatkowe umiejętności dzięki wydarzeniom organizowanym przez markę.
Atlas i Castorama razem, w słusznej sprawie
– By jeszcze szerzej dotrzeć do Fachowców postanowiliśmy powołać projekt o nowej i zmienionej charakterystyce. W tym celu rozmawialiśmy z naszymi partnerami biznesowymi, aby zrealizować projekt szkoleń i pokazów dla Fachowców w dużo większej niż dotychczas skali. Efektem naszych rozmów jest porozumienie z siecią Castorama na wspólne bardzo szerokie działania. Mówimy tutaj nie tylko o zwiększeniu zasięgu prowadzonych eventów, ale także o nowym modelu ułożenia tematyki szkoleń pod aktualne potrzeby i oczekiwania Fachowców w szybko zmieniającym się świecie nowych technologii. Najpierw pilotaż, a teraz rozszerzenie projektu niemal na całą Polskę otworzy nowy etap współpracy oraz przyniesie wiele pożytku wykonawcom – mówi Adam Cygan, Dyrektor ds. Sprzedaży DIY Grupy Atlas.
Bezpłatne szkolenia dla Fachowców dotyczą dwóch tematów – podłoży w pomieszczeniach suchych i mokrych oraz układania płytki. W maju i czerwcu odbędą się w sklepach sieci Castorama zlokalizowanych m.in. we Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu, Krakowie czy Łodzi.
– Do końca czerwca wspólnie z Atlasem zrealizujemy 30 szkoleń w największych miastach w Polsce. Jako lider sprzedaży materiałów remontowo-budowlanych, bardzo cenimy współpracę z wiodącymi na rynku markami. Cieszymy się, że w jej ramach możemy nie tylko tworzyć najlepszą ofertę produktową dla naszych klientów profesjonalistów, ale również proponować możliwość rozwoju umiejętności praktycznych poprzez szkolenia i pokazy. Jesteśmy przekonani, że projekt „PO FACHU” jest doskonałym przykładem takiej współpracy – dodaje Joёl Mauriès, Dyrektor ds. Oferty Pro w Castorama.
Dodatkowa wartość
„Po fachu – szkolenia dla Fachowców”, to nie tylko dawka merytorycznej wiedzy i praktyki, ale także atrakcyjne benefity. Każdy Fachowiec otrzyma na miejscu paczkę z gadżetami, a także dodatkowe punkty w programie lojalnościowym Fachowiec Atlasa, narzędzia z kolekcji ATLAS czy zwrot pieniędzy za zakupy.
Jak się zgłosić?
Wykonawcy mogą zapisywać się na szkolenia za pośrednictwem strony internetowej na www.swiatatlasa.com.pl.

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.