Häfele świętowało stulecie firmy na międzynarodowych targach Interzum
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
11 hal wystawienniczych, blisko 2000 firm, setki tysięcy produktów oraz klientów. Za nami międzynarodowe targi Interzum w Kolonii, na których swoją specjalną instalację z okazji stulecia istnienia firmy przygotowało Häfele.
Innowacyjne produkty i dobrze znany bestsellery – to właśnie te produkty ze swojego asortymentu prezentowała firma Häfele na majowych targach Interzum w Kolonii.
W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni klienci mogli oglądać m.in. nowe okucia, innowacyjne systemy oświetlenia czy elementy wyposażenia przyczep kempingowych, a także systemy do mebli medycznych.
– Jesteśmy firmą ze 100-letnim doświadczeniem i to pokazaliśmy na targach. Odwiedzający mogli poznać naszą historię, obejrzeć i przetestować produkty, ale także dowiedzieć się, co planujemy na przyszłość. Przed nami kolejne 100 lat wyzwań i innowacji, na które jesteśmy w pełni gotowi – mówi Magdalena Dymek, dyrektor działu marketingu Häfele Polska.
Innowacyjne produkty Häfele
Podczas czterech dni targów Häfele zaprezentowało m.in. designerską kolekcję klamek i uchwytów stworzoną z okazji stulecia firmy wraz ze znanymi architektkami, takimi jak Tilla Goldberg czy Sylvia Leydecker. Odwiedzający stanowisko mogli także zapoznać się z koncepcją nowej szuflady Matrix Flex, dającej nieskończone możliwości wyboru materiałów, czy nowego systemu do drzwi przesuwnych Slido F-Flush. Firma zaprezentowała także nowy podnośnik Free Space w wersji 6.15 do dużych frontów, a także serię najnowszych uchwytów na rok 2023 w kolorze szczotkowanego złota i mocno odwołującą się do stylu art deco. Klienci mogli także obejrzeć specjalnie zaaranżowaną strefę z oświetleniem, czyli tym działem asortymentu firmy, który rozwija się najdynamiczniej. – Na targach przedstawiliśmy serię rozwiązań obejmujących nasze systemy oświetleniowe – rozpoczynając od unowocześnionych przełączników, poprzez nowy design pilotów oraz ulepszoną wersję aplikacji do sterowania, a kończąc na innowacyjnym pomyśle sterowania głosowego – mówi Michał Kichler, manager ds. doradztwa technicznego i szkoleń Häfele Polska.
Na terenie dwupoziomowej instalacji, której centrum stanowiło zazielenione bistro, można było zwiedzić łącznie 10 stref produktowych – m.in. Häfele Blackbox, gdzie klientom umożliwiono wirtualny spacer po showroomie firmy w Stuttgarcie, czy strefę kamperów z nowoczesnymi rozwiązaniami dla mobilnych przyczep.
Häfele, które na targach Interzum obchodziło swoje stulecie, to jeden z wiodących producentów okuć i akcesoriów meblowych w tym m.in. złączki Minifix, która zrewolucjonizowała branżę i pozwoliła klientom na samodzielne składanie mebli. Obecnie w asortymencie firmy znajduje się ponad 100 tys. produktów, które trafiają do 160 tys. dystrybutorów na całym świecie. Firma posiada 5 zakładów produkcyjnych, 37 oddziałów i ponad 6 tys. pracowników w kilkudziesięciu krajach.
Häfele to globalna firma działająca od 1923 roku. Oferuje największy na rynku asortyment okuć meblowych, okuć budowlanych, oświetlenia meblowego LED, elektronicznych systemów kontroli dostępów oraz akcesoriów dla stolarzy i architektów – w sumie ponad 100 tys. produktów o wyjątkowej konstrukcji i designie, które można znaleźć w meblach i prestiżowych inwestycjach budowlanych na całym świecie. Firma jest wsparciem dla szerokiego grona stolarzy, przemysłu meblarskiego, architektów, projektantów, producentów drzwiowych i okiennych. W Häfele pracuje przeszło 6 tys. pracowników w kilkudziesięciu krajach. Firma ma ponad 160 tys. klientów na całym świecie, 5 zakładów produkcyjnych, 37 oddziałów i liczne biura sprzedaży.

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.