Häfele świętowało stulecie firmy na międzynarodowych targach Interzum
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
11 hal wystawienniczych, blisko 2000 firm, setki tysięcy produktów oraz klientów. Za nami międzynarodowe targi Interzum w Kolonii, na których swoją specjalną instalację z okazji stulecia istnienia firmy przygotowało Häfele.
Innowacyjne produkty i dobrze znany bestsellery – to właśnie te produkty ze swojego asortymentu prezentowała firma Häfele na majowych targach Interzum w Kolonii.
W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni klienci mogli oglądać m.in. nowe okucia, innowacyjne systemy oświetlenia czy elementy wyposażenia przyczep kempingowych, a także systemy do mebli medycznych.
– Jesteśmy firmą ze 100-letnim doświadczeniem i to pokazaliśmy na targach. Odwiedzający mogli poznać naszą historię, obejrzeć i przetestować produkty, ale także dowiedzieć się, co planujemy na przyszłość. Przed nami kolejne 100 lat wyzwań i innowacji, na które jesteśmy w pełni gotowi – mówi Magdalena Dymek, dyrektor działu marketingu Häfele Polska.
Innowacyjne produkty Häfele
Podczas czterech dni targów Häfele zaprezentowało m.in. designerską kolekcję klamek i uchwytów stworzoną z okazji stulecia firmy wraz ze znanymi architektkami, takimi jak Tilla Goldberg czy Sylvia Leydecker. Odwiedzający stanowisko mogli także zapoznać się z koncepcją nowej szuflady Matrix Flex, dającej nieskończone możliwości wyboru materiałów, czy nowego systemu do drzwi przesuwnych Slido F-Flush. Firma zaprezentowała także nowy podnośnik Free Space w wersji 6.15 do dużych frontów, a także serię najnowszych uchwytów na rok 2023 w kolorze szczotkowanego złota i mocno odwołującą się do stylu art deco. Klienci mogli także obejrzeć specjalnie zaaranżowaną strefę z oświetleniem, czyli tym działem asortymentu firmy, który rozwija się najdynamiczniej. – Na targach przedstawiliśmy serię rozwiązań obejmujących nasze systemy oświetleniowe – rozpoczynając od unowocześnionych przełączników, poprzez nowy design pilotów oraz ulepszoną wersję aplikacji do sterowania, a kończąc na innowacyjnym pomyśle sterowania głosowego – mówi Michał Kichler, manager ds. doradztwa technicznego i szkoleń Häfele Polska.
Na terenie dwupoziomowej instalacji, której centrum stanowiło zazielenione bistro, można było zwiedzić łącznie 10 stref produktowych – m.in. Häfele Blackbox, gdzie klientom umożliwiono wirtualny spacer po showroomie firmy w Stuttgarcie, czy strefę kamperów z nowoczesnymi rozwiązaniami dla mobilnych przyczep.
Häfele, które na targach Interzum obchodziło swoje stulecie, to jeden z wiodących producentów okuć i akcesoriów meblowych w tym m.in. złączki Minifix, która zrewolucjonizowała branżę i pozwoliła klientom na samodzielne składanie mebli. Obecnie w asortymencie firmy znajduje się ponad 100 tys. produktów, które trafiają do 160 tys. dystrybutorów na całym świecie. Firma posiada 5 zakładów produkcyjnych, 37 oddziałów i ponad 6 tys. pracowników w kilkudziesięciu krajach.
Häfele to globalna firma działająca od 1923 roku. Oferuje największy na rynku asortyment okuć meblowych, okuć budowlanych, oświetlenia meblowego LED, elektronicznych systemów kontroli dostępów oraz akcesoriów dla stolarzy i architektów – w sumie ponad 100 tys. produktów o wyjątkowej konstrukcji i designie, które można znaleźć w meblach i prestiżowych inwestycjach budowlanych na całym świecie. Firma jest wsparciem dla szerokiego grona stolarzy, przemysłu meblarskiego, architektów, projektantów, producentów drzwiowych i okiennych. W Häfele pracuje przeszło 6 tys. pracowników w kilkudziesięciu krajach. Firma ma ponad 160 tys. klientów na całym świecie, 5 zakładów produkcyjnych, 37 oddziałów i liczne biura sprzedaży.

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.