Häfele świętowało stulecie firmy na międzynarodowych targach Interzum
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
11 hal wystawienniczych, blisko 2000 firm, setki tysięcy produktów oraz klientów. Za nami międzynarodowe targi Interzum w Kolonii, na których swoją specjalną instalację z okazji stulecia istnienia firmy przygotowało Häfele.
Innowacyjne produkty i dobrze znany bestsellery – to właśnie te produkty ze swojego asortymentu prezentowała firma Häfele na majowych targach Interzum w Kolonii.
W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni klienci mogli oglądać m.in. nowe okucia, innowacyjne systemy oświetlenia czy elementy wyposażenia przyczep kempingowych, a także systemy do mebli medycznych.
– Jesteśmy firmą ze 100-letnim doświadczeniem i to pokazaliśmy na targach. Odwiedzający mogli poznać naszą historię, obejrzeć i przetestować produkty, ale także dowiedzieć się, co planujemy na przyszłość. Przed nami kolejne 100 lat wyzwań i innowacji, na które jesteśmy w pełni gotowi – mówi Magdalena Dymek, dyrektor działu marketingu Häfele Polska.
Innowacyjne produkty Häfele
Podczas czterech dni targów Häfele zaprezentowało m.in. designerską kolekcję klamek i uchwytów stworzoną z okazji stulecia firmy wraz ze znanymi architektkami, takimi jak Tilla Goldberg czy Sylvia Leydecker. Odwiedzający stanowisko mogli także zapoznać się z koncepcją nowej szuflady Matrix Flex, dającej nieskończone możliwości wyboru materiałów, czy nowego systemu do drzwi przesuwnych Slido F-Flush. Firma zaprezentowała także nowy podnośnik Free Space w wersji 6.15 do dużych frontów, a także serię najnowszych uchwytów na rok 2023 w kolorze szczotkowanego złota i mocno odwołującą się do stylu art deco. Klienci mogli także obejrzeć specjalnie zaaranżowaną strefę z oświetleniem, czyli tym działem asortymentu firmy, który rozwija się najdynamiczniej. – Na targach przedstawiliśmy serię rozwiązań obejmujących nasze systemy oświetleniowe – rozpoczynając od unowocześnionych przełączników, poprzez nowy design pilotów oraz ulepszoną wersję aplikacji do sterowania, a kończąc na innowacyjnym pomyśle sterowania głosowego – mówi Michał Kichler, manager ds. doradztwa technicznego i szkoleń Häfele Polska.
Na terenie dwupoziomowej instalacji, której centrum stanowiło zazielenione bistro, można było zwiedzić łącznie 10 stref produktowych – m.in. Häfele Blackbox, gdzie klientom umożliwiono wirtualny spacer po showroomie firmy w Stuttgarcie, czy strefę kamperów z nowoczesnymi rozwiązaniami dla mobilnych przyczep.
Häfele, które na targach Interzum obchodziło swoje stulecie, to jeden z wiodących producentów okuć i akcesoriów meblowych w tym m.in. złączki Minifix, która zrewolucjonizowała branżę i pozwoliła klientom na samodzielne składanie mebli. Obecnie w asortymencie firmy znajduje się ponad 100 tys. produktów, które trafiają do 160 tys. dystrybutorów na całym świecie. Firma posiada 5 zakładów produkcyjnych, 37 oddziałów i ponad 6 tys. pracowników w kilkudziesięciu krajach.
Häfele to globalna firma działająca od 1923 roku. Oferuje największy na rynku asortyment okuć meblowych, okuć budowlanych, oświetlenia meblowego LED, elektronicznych systemów kontroli dostępów oraz akcesoriów dla stolarzy i architektów – w sumie ponad 100 tys. produktów o wyjątkowej konstrukcji i designie, które można znaleźć w meblach i prestiżowych inwestycjach budowlanych na całym świecie. Firma jest wsparciem dla szerokiego grona stolarzy, przemysłu meblarskiego, architektów, projektantów, producentów drzwiowych i okiennych. W Häfele pracuje przeszło 6 tys. pracowników w kilkudziesięciu krajach. Firma ma ponad 160 tys. klientów na całym świecie, 5 zakładów produkcyjnych, 37 oddziałów i liczne biura sprzedaży.

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.