Nowa odsłona kawiarni So Coffee w Poznań Plaza
Klienci Poznań Plaza mogą cieszyć się smakiem doskonałej kawy w unowocześnionym lokalu So Coffee. Nowa odsłona kawiarni to efekt rebrandingu i odświeżania wizerunku marki pod hasłem „Wiele smaków – jedno So Coffee”.
Dzięki szerokiej ofercie, w So Coffee każdy znajdzie coś dla siebie. Dla smakoszy kawy przygotowana została specjalna mieszanka wyselekcjonowanych ziaren arabiki i robusty, która zapewnia idealną konsystencję, odpowiedni poziom kwasowości oraz efekt jedwabistej cremy. Zaangażowanie baristów sprawia, że każda filiżanka kawy trafiająca w ręce gości cechuje się najwyższą jakością.
W swoim menu kawiarnia posiada także świeżo wyciskane soki 100%, lody z własnej manufaktury, ciasta i słodkie przekąski oraz ofertę wytrawnych przysmaków, a w niej m.in. kanapki, tosty i wrapy przygotowywane na miejscu.
Odnowiona wersja lokalu znajduje się na parterze Poznań. Do dyspozycji gości są 72 miejsca siedzące. Znakiem rozpoznawczym kawiarni są pastelowe kolory, stylowe oświetlenie i szlachetne, ekologiczne materiały (drewno, metal, kamień). Ciekawym elementem wystroju jest też zielona ściana z neonem, która nadaje miejscu wyjątkowy klimat.
Serdecznie zapraszamy na chwilę przyjemności do So Coffee, a także do odwiedzin pozostałych sklepów i punktów usługowych Poznań Plaza!
So Coffee
So Coffee to jedna z największych ogólnopolskich sieci kawiarni należąca do grupy Lagardère Travel Retail. Już od 2012 roku podąża za ludźmi, ich smakami i potrzebami. Globalna marka, której kawiarnie inspirowane są lokalnością. So Coffee to miejsce pełne smaków powstałych z różnorodnych doświadczeń, trendów, chwil i emocji ważnych dla miejscowej społeczności.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.