Phoenix Contact Wielkopolska wybiera system Queris CMMS
Oddział światowego lidera w produkcji elementów do elektryfikacji i automatyzacji, Phoenix Contact Wielkopolska, ukończył wdrożenie systemu dla utrzymania ruchu. Spółka należąca do Phoenix Contact wybrała polski system CMMS.
Zakład produkcyjny w Nowym Tomyślu został wyposażony w najnowsze rozwiązanie CMMS firmy Queris, dzięki któremu załoga fabryki zyska nowe możliwości zarządzania własnymi procesami utrzymania ruchu.
- Profesjonalny system dla utrzymania ruchu pomoże nam jeszcze lepiej zorganizować pracę działów technicznych. Zakładamy, że jego wykorzystanie w ciągu kilku miesięcy zwiększy dostępność naszych zasobów produkcyjnych. – mówi Mariusz Marciniak, Project Manager w Phoenix Contact Wielkopolska, który wyjaśnił tym samym główne motywy, jakie stały za decyzją o zrealizowanej inwestycji.
Bardzo cieszymy się, że spółka Phoenix Contact Wielkopolska dołączyła do grona użytkowników naszego systemu i że mogliśmy zrealizować wdrożenie obejmujące tak wiele aspektów dotyczących utrzymania majątku trwałego w jej zakładzie. Decyzja oddziału Phoenix Contact Wielkopolska to kolejne potwierdzenie faktu, że nasz polski system to narzędzie klasy światowej, sprawdzające się w każdej branży i regularnie wybierane zarówno przez rodzime zakłady, jak i fabryki międzynarodowych koncernów działających na całym świecie – podsumował Arkadiusz Więdłocha, Wiceprezes Queris.
Phoenix Contact jest globalnym liderem w produkcji elementów elektryki i automatyki, które są wykorzystywane w różnych gałęziach gospodarki. Koncern dostarcza swoje wyroby między innymi na potrzeby przemysłu, infrastruktury transportowej, automatyki budynków, przesyłu i dystrybucji energii czy inteligentnych sieci i miast. Phoenix Contact Wielkopolska to trzeci największy zakład produkcyjny w całej Grupie, w którym zatrudnionych jest ponad 3400 pracowników.

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.