Phoenix Contact Wielkopolska wybiera system Queris CMMS
Oddział światowego lidera w produkcji elementów do elektryfikacji i automatyzacji, Phoenix Contact Wielkopolska, ukończył wdrożenie systemu dla utrzymania ruchu. Spółka należąca do Phoenix Contact wybrała polski system CMMS.
Zakład produkcyjny w Nowym Tomyślu został wyposażony w najnowsze rozwiązanie CMMS firmy Queris, dzięki któremu załoga fabryki zyska nowe możliwości zarządzania własnymi procesami utrzymania ruchu.
- Profesjonalny system dla utrzymania ruchu pomoże nam jeszcze lepiej zorganizować pracę działów technicznych. Zakładamy, że jego wykorzystanie w ciągu kilku miesięcy zwiększy dostępność naszych zasobów produkcyjnych. – mówi Mariusz Marciniak, Project Manager w Phoenix Contact Wielkopolska, który wyjaśnił tym samym główne motywy, jakie stały za decyzją o zrealizowanej inwestycji.
Bardzo cieszymy się, że spółka Phoenix Contact Wielkopolska dołączyła do grona użytkowników naszego systemu i że mogliśmy zrealizować wdrożenie obejmujące tak wiele aspektów dotyczących utrzymania majątku trwałego w jej zakładzie. Decyzja oddziału Phoenix Contact Wielkopolska to kolejne potwierdzenie faktu, że nasz polski system to narzędzie klasy światowej, sprawdzające się w każdej branży i regularnie wybierane zarówno przez rodzime zakłady, jak i fabryki międzynarodowych koncernów działających na całym świecie – podsumował Arkadiusz Więdłocha, Wiceprezes Queris.
Phoenix Contact jest globalnym liderem w produkcji elementów elektryki i automatyki, które są wykorzystywane w różnych gałęziach gospodarki. Koncern dostarcza swoje wyroby między innymi na potrzeby przemysłu, infrastruktury transportowej, automatyki budynków, przesyłu i dystrybucji energii czy inteligentnych sieci i miast. Phoenix Contact Wielkopolska to trzeci największy zakład produkcyjny w całej Grupie, w którym zatrudnionych jest ponad 3400 pracowników.

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.