Pistacja oraz matcha w wiosennym menu Costa Coffee
Aromatyczne, ale jednocześnie orzeźwiające i świeże dania oraz napoje to podstawa wiosennej kuchni, dlatego nowa oferta Costa Coffee została skomponowana tak, aby zapewnić najlepsze doznania smakowe. Wśród nowości znaleźć można smakowe kawy, owocowe słodkości oraz lekkie kanapki.
Wiosenna propozycja kaw od Costa Coffee zaskakuje różnorodnością i świeżym połączeniem. Całkowitą nowością w tegorocznej ofercie jest Pistachio Latte. Delikatna, słodka i aromatyczna kawa z wyczuwalną wyraźną nutą pistacji, dodatkiem bitej śmietany i prażonych, kruszonych pistacji. Kolejna nowość to Matcha Mango Caffè Latte, która łączy w sobie purée mango z dodatkiem syropu Green Tea Matcha. Kawa również udekorowana jest bitą śmietaną i posypką z matchy. Jej odpowiednikiem na zimno jest kawa Matcha Mango Iced Caffè Latte z mleczną pianką zamiast bitej śmietany. Pozycja obowiązkowa w menu Costa Coffee to kawa Salted Caramel Latte, w której dominuje smak słonego karmelu, a delikatna pianka i chrupiąca posypka są jej najlepszym dopełnieniem. Kawa dostępna jest również w wersji na zimno jako Salted Caramel Frappé.
Tegoroczne menu rozszerzone zostało o ofertę świeżo wyciskanych Soków Premium, które składają się z samych naturalnych składników. Bazę soków stanowi sok ze świeżych pomarańczy, a dodatki to truskawki, wiśnie, ananas i mango oraz świeże liście szpinaku. Jak co roku do oferty wprowadzona została też Herbata Wiosenna Premium, której bazą jest czarna herbata English Breakfast, a dodatkami naturalne składniki: miód wielokwiatowy, cytryna i mrożone porzeczki oraz truskawki.
“Po kampanii zimowej postanowiliśmy zrewolucjonizować ofertę wiosenną wzbogacając ją o bardzo unikalne, kolorowe i modne w tym sezonie smaki. Hitem naszej wiosennej oferty jest Pistachio Latte – aromatyczna kawa w której głównym bohaterem smaku jest pistacja – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director Costa Coffee. W każdej kampanii staramy się też wprowadzać nowe limitowane pozycje, w których eksperymentujemy ze smakiem. Tak właśnie jest w przypadku Matcha Mango Caffè Latte: zdecydowaliśmy się na połączenie dwóch oryginalnych smaków purée z mango i matchy. W efekcie otrzymaliśmy świeże, wiosenne połączenie, które z radością i zaciekawieniem serwujemy naszym gościom – dodaje Bobrukiewicz.
Wśród słonych przekąsek pojawią się trzy nowe pozycje: Kanapka z pastą jajeczną, majonezem i szpinakiem oraz dwie opcje z mięsem w postaci Kanapki z szynką, ogórkiem konserwowym, grillowaną papryką, szpinakiem oraz majonezem. Dodatkowo w ofercie pojawiła się Quiche z kurczakiem z brokułami, suszonymi pomidorami i szpinakiem.
W Costa Coffee nasi Goście mają również możliwość skomponowania własnych zestawów. Dostępne są trzy zestawy do wyboru w promocyjnej cenie: zestawy ze świeżym wypiekiem, dowolnym ciastem lub pyszną, nową kanapką. Każdy zestaw oprócz przekąski zawiera również dowolną kawę klasyczną.
“W tym sezonie mocny nacisk kładziemy na trendy smakowe, wizualnie atrakcyjne kawy i coffee pairing, czyli możliwość połączenia kawy z jedzeniem: jak na przykład Matcha Mango Caffè Latte z torcikiem Matcha. To pozwala gościom na stworzenie idealnego zestawu. Dodatkowo wprowadzamy zestawy value z nową słoną ofertą” – dodaje Agnieszka Bobrukiewicz.
Wśród wiosennych deserów królować będzie Torcik Matcha z dodatkiem herbaty matcha z kremem z płatkami migdałów i nadzieniem cytrynowym. Dodatkowo goście będą mogli spróbować Sernika brzoskwinia-marakuja na kruchym spodzie z nadzieniem o smaku marakui, wypełnionym po brzegi kawałkami brzoskwini.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.