Komunikaty PR

Promotech chce być liderem w sprzedaży wiertarek w Indiach

2023-05-24  |  13:07
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Promotech dynamicznie wchodzi na rynek indyjski z własną marką wiertarek elektromagnetycznych. Pomóc w tym mają warsztaty dla dystrybutorów w New Delhi, których celem jest rozszerzenie sieci sprzedaży w tym regionie.

Rozwój sprzedaży na rynku indyjskim to obecnie jeden z priorytetów białostockiego producenta i eksportera innowacyjnych urządzeń do obróbki metali i automatyzacji procesów spawania.

- To jeden z najważniejszych rynków na świecie, a dla naszej branży i dla Promotechu zdecydowanie rynek najbardziej obiecujący – mówi Bohdan Zaleski, wiceprezes Promotechu ds. handlu. -  Sześć lat temu udało się nam stworzyć tam przyczółek w postaci spółki-córki - Promotech FM, która zajęła się dystrybucją naszych maszyn i systemów spawalniczych. W tym roku, w wyniku zakończenia współpracy z jednym z ważnych dystrybutorów, który zajmował się importem naszych wiertarek, rozszerzyliśmy zakres działania naszej indyjskiej spółki o ten właśnie asortyment wiertarkowy. Idealną okazją do ogłoszenia naszych nowych planów ekspansji na rynku indyjskim były kwietniowe warsztaty w New Delhi.

To kolejna już edycja warsztatów spółki, zorganizowana z myślą o rozszerzeniu sieci sprzedaży na terenie całych Indii (pozyskanie nowych dystrybutorów) i poszerzeniu oferty spółki w tym regionie. Wzięło w nich udział kilkudziesięciu dystrybutorów z różnych stron kraju.

- Wcześniej sprzedawaliśmy tam z powodzeniem wiertarki do szyn oraz wiertarki specjalne z certyfikatem ATEX do stref zagrożonych wybuchem – mówi Andrzej Twarowski, specjalista ds. marketingu Promotechu. - Teraz na warsztatach przedstawiliśmy pełną ofertę wiertarek elektromagnetycznych, w tym wiertarki z funkcją gwintowania oraz najnowsze modele z zasilaniem bateryjnym. Bogactwo oferty Promotechu w tym zakresie spotkało się z dużym entuzjazmem naszych partnerów biznesowych w Indiach.

Celem warsztatów było też dostarczenie praktycznej wiedzy na temat całej oferty urządzeń i technologii Promotechu, wykorzystywanych w procesach cięcia, spawania, wiercenia i ukosowania stali. Przedstawiono korzyści dla branży przemysłowej i potencjalnych klientów, wynikające z ich zastosowania.

W części teoretycznej, w formie wykładów zaprezentowano fabrykę Promotech w Polsce, omówiono ofertę firmy oraz przedstawiono technologie i możliwości zastosowania ich produktów. Druga część warsztatów skupiała się na praktycznej prezentacji maszyn - uczestnicy mogli „na żywo” poznać ich działanie; wzięli też udział w szkoleniach oraz ćwiczeniach z obsługi.

W przypadku ukosowarek największym zainteresowaniem uczestników cieszyły się ukosowarki do blach ABM-50 z posuwem automatycznym do blach o grubości do 80mm i możliwością pracy z twardymi materiałami

typu stale nierdzewne, super duplex, hardox, stopy niklu itp. oraz manualna BM-25 z innowacyjnym rozwiązaniem głowicy skrawającej, umożliwiającej wykonanie fazki o szerokości 25mm w zaledwie dwóch przejściach.

 - Zaprezentowaliśmy również pełną gamę wózków do spawania i cięcia – dodaje Andrzej Twarowski. - Szczególne zainteresowanie wzbudziły dwa kompaktowe wózki z zasilaniem bateryjnym - Mini Spider oraz Gecko Battery oraz najbardziej zawansowany, modułowy wózek Rail Titan z wbudowanym oscylatorem liniowym i z możliwością pracy na powierzchniach płaskich, krzywoliniowych i zbiornikach nie tylko metodami MIG/MAG, ale również metodą TIG.

Warsztaty prowadzili przedstawiciele Promotechu zarówno z Polski, jak i z Indii, dzięki czemu dealerzy mieli okazję zdobyć wiedzę z pierwszej ręki i nawiązać bezpośredni kontakt z przedstawicielami firmy. Dystrybutorzy mogą też liczyć na pełne wsparcie specjalistów z Promotechu w zakresie praktycznej obsługi maszyn.

- Rynek indyjski ma dzisiaj dla Promotechu większy potencjał, niż rynek USA, bo mamy szansę stać się tu graczem numer jeden – podsumowuje wiceprezes Zaleski. - To wymaga pracy, ale mamy już bardzo mocne, pozytywne wyniki naszych działań - przez ostatnie dwa miesiące pozyskaliśmy wielu nowych dystrybutorów, kluczowych dla naszego długoterminowego sukcesu. Zatrudniliśmy też nowych, doświadczonych handlowców oraz pracowników serwisu. Jestem pewien, że te działania dadzą nam już wkrótce oczekiwane wyniki.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane? Biuro prasowe
2025-03-18 | 12:40

Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?

Zwyżki nożycowe to jeden z kilku typów podnośników koszowych. Cechują się one bardzo kompaktową konstrukcją, dlatego sprawdzają się przy pracach, w których
Przemysł Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie
2025-01-23 | 11:00

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Wybór właściwego sprzętu spawalniczego to kluczowy element każdej firmy zajmującej się obróbką metali. Wśród wielu dostępnych na rynku rozwiązań szczególnie
Przemysł Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
2024-12-27 | 17:30

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic

Adaptico to firma z siedzibą w Katowicach, która zajmuje się dystrybucją produktów i systemów zwiększających bezpieczeństwo w zakładach pracy. Firma

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.