Komunikaty PR

"Mmm... Maczfit" - nowa platforma komunikacji marki

2024-09-11  |  13:00

Maczfit, lider rynku diet pudełkowych w Polsce, wystartował z nową kampanią, która podkreśla wyjątkowy smak, jakość i różnorodność oferowanych posiłków. Nowa platforma komunikacyjna "Mmm... Maczfit" ma na celu nie tylko zachęcić do zdrowego odżywiania, ale także podkreślić przyjemność, jaką można, a nawet powinno się, czerpać z codziennych posiłków.

Maczfit zyskał uznanie na rynku za swoje innowacyjne podejście do diety pudełkowej, oferując różnorodne plany żywieniowe, które łączą w sobie zdrowie, wygodę i smak. Nowa platforma komunikacji marki jest kolejnym krokiem w budowaniu silnej relacji z klientami, którzy doceniają nie tylko wartości odżywcze posiłków, ale także ich walory smakowe.

"Chcieliśmy, aby nowa kampania 'Mmm... Maczfit' odzwierciedlała doznania, jakie towarzyszą klientom podczas jedzenia naszych posiłków. To nie tylko zdrowa dieta, to również moment czystej przyjemności, kiedy każdy kęs sprawia, że myślisz i mówisz 'mmm'. Właśnie to chcemy podkreślić – że zdrowe jedzenie może być smaczne i satysfakcjonujące, a catering Maczfit daje wiele powodów do ‘Mmm’. To kwintesencja smacznego i zdrowego odżywiania." – wyjaśnia Małgorzata Wierzbicka, Omnichannel Director w Maczfit.

Hasło "Mmm... Maczfit" w kilku odsłonach będzie towarzyszyć nowej kampanii reklamowej, która ma na celu podkreślenie, że zdrowe odżywianie nie musi być nudne ani monotonne, a każdy posiłek to prawdziwa przyjemność. Maczfit chce inspirować do odkrywania nowych smaków i cieszenia się jedzeniem – niezależnie, gdzie się jest. Koncept „Mmm… Maczfit” to emocjonalny przekaz jednoznacznie kojarzący się ze smakiem i jakością, a jednocześnie zamierzona gra słów, rozwijająca koncepcję litery „M”, która zdobi brand.​

Nowa platforma marki oznacza również rozbudowę oferty. Maczfit poszerzył portfolio o nowy segment – obok dotychczasowych opcji Gotowych Diet i możliwości Wyboru Menu oferując także zestawy Trio. Powstały one z myślą o osobach, które pragną zadbać o zdrowie, ciesząc się smakiem i wygodą, ale bez rygoru diety. Trio składa się z trzech zbilansowanych posiłków dziennie – lunchu i dwóch mniejszych dań. To oznacza, że będąc poza domem, w pracy czy na uczelni – o drugie śniadanie, obiad i podwieczorek nie trzeba się martwić.   ​

W ramach kampanii 360 przygotowano specjalne formaty video, które pojawią się w digitalu. Aktywacja jest obecna również na Facebooku, Instagramie, TikToku, YouTube oraz w outdoorze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.