RAFAMET weźmie udział w największych wydarzeniach branżowych.
Adventure Media
Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl
We wrześniu tego roku odbędą się dwa największe wydarzenia branży kolejowej oraz obróbki maszynowej na świecie. TRAKO 2023 oraz EMO 2023 przyciągną przedstawicieli najważniejszych podmiotów działających w tym obszarze. Na obu spotkaniach nie zabraknie także polskiego producenta obrabiarek tj. firmy RAFAMET S.A., która zaprezentuje swoją ofertę zarówno w Gdańsku jak i w Hanowerze.
15 Międzynarodowe Targi Kolejowe TRAKO to największe i najbardziej prestiżowe w Polsce oraz drugie w Europie spotkanie branży transportu szynowego. W trakcie wydarzenia zaprezentowany zostanie aktualny poziom rozwoju systemów transportowych oraz infrastruktury kolejowej w Polsce i Europie. Targi TRAKO 2023 odbędą się w dniach 19-22 września br. na terenie Międzynarodowych Targów Gdańskich.
Z kolei niemal jednocześnie trwać będą w Hanowerze Międzynarodowe Targi Obróbki Metali EMO 2023. EMO Hannover to wiodące wydarzenie w swojej dziedzinie, które obejmuje całe spektrum technologii produkcji – od obrabiarek po wytwarzanie przyrostowe. Odbywające się co dwa lata spotkanie gromadzi międzynarodowe marki i odbiorców z całego światowego przemysłu obróbki metali, zapewniając platformę do nawiązywania kontaktów i poznawania innowacji oraz nowych trendów w branży obróbki metali. Wydarzenie odbędzie się w dniach 18- 23 września w Hanowerze.
W obu tych kluczowych dla branży spotkaniach udział weźmie firma RAFAMET. Na targach TRAKO zaprezentuje się na wspólnym stoisku Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. (razem z takimi firmami tej grupy kapitałowej jak: POLREGIO, H. Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych, Polski Tabor Szynowy – Wagon, Ośrodek Badawczy Ekonomiki Transportu, CHEMAR) zaś w Niemczech wystąpi samodzielnie. -Udział w targach i wszelkich wydarzeniach branżowych to dla nas bardzo ważna część działalności. To tam mamy okazję do zaprezentowania oferty, ale także nawiązania ważnych relacji bezpośrednich. Śledzimy również nowości technologiczne i trendy w branży, aby móc proponować naszym odbiorcom coraz nowocześniejsze maszyny i rozwiązania techniczne – zapowiada Janusz Bluk, Dyrektor Marketingu RAFAMET S.A.
Wydarzenia targowe to nie tylko okazja do poznania branżowych trendów i nowinek, spotkania z klientami, partnerami biznesowymi czy też mierzenie się z konkurencją. Wiele mówią także o kondycji globalnej gospodarki – Zwłaszcza w obecnych czasach, gdzie w związku z postpandemicznymi zakłóceniami funkcjonowania łańcuchów dostaw, wojną w Ukrainie, czy opanowującą poszczególne kraje inflacją, zachodzi na świecie wiele dynamicznych zmian. W trudnych dla gospodarki czasach warto jest być na bieżąco i monitorować sytuację w branży. Mam nadzieję, że targi przyniosą nam wiele nowych kontaktów i cennych rozmów, które w rezultacie doprowadzą do owocnej, przyszłej współpracy - mówi Dyrektor Marketingu w RAFAMET S.A.
W trakcie targów EMO w Hanowerze, RAFAMET zaprezentuje wielkogabarytowe tokarki karuzelowe własnej marki oraz tokarki kłowe marki PORĘBA (RAFAMET przejął tę markę w 2016 roku). Z kolei na targach TRAKO spółka zaoferuje szerokie spektrum urządzeń dla kolejnictwa, w tym tokarki do obróbki kolejowych zestawów kołowych, tokarki do obróbki kół oraz osi kolejowych, drogowo-szynowe wózki manewrowe oraz, urządzenia pomiarowe dla kolejnictwa.
***
Autor tekstu: Magdalena Matusik/ Adventure Media
Zdjęcia: RAFAMET S.A.
***
RAFAMET S.A.
Fabryka Obrabiarek RAFAMET S.A. z Kuźni Raciborskiej jest jednym z kilku na świecie producentów obrabiarek specjalnych do obróbki zestawów kołowych pojazdów szynowych (kolej, metro, tramwaje). Wykonuje również, na jednostkowe zamówienia, wielkogabarytowe obrabiarki specjalistyczne dla odbiorców w sektorach: energetycznym, maszynowym, stoczniowym oraz hutniczym. Udział eksportu w sprzedaży ogółem to około 68-85 proc. Kapitał zakładowy wynosi 43.187.010 zł.
* * *
Kontakt:
www.rafamet.com.pl
Magdalena Matusik
magdalena.matusik@adventure.media.pl
Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. kom. 690 449 064
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.