Komunikaty PR

RAFAMET weźmie udział w największych wydarzeniach branżowych.

2023-06-19  |  09:06
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Matusik
Adventure Media

Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl

We wrześniu tego roku odbędą się dwa największe wydarzenia branży kolejowej oraz obróbki maszynowej na świecie. TRAKO 2023 oraz EMO 2023 przyciągną przedstawicieli najważniejszych podmiotów działających w tym obszarze. Na obu spotkaniach nie zabraknie także polskiego producenta obrabiarek tj. firmy RAFAMET S.A., która zaprezentuje swoją ofertę zarówno w Gdańsku jak i w Hanowerze.

15 Międzynarodowe Targi Kolejowe TRAKO to największe i najbardziej prestiżowe w Polsce oraz drugie w Europie spotkanie branży transportu szynowego. W trakcie wydarzenia zaprezentowany zostanie aktualny poziom rozwoju systemów transportowych oraz infrastruktury kolejowej w Polsce i Europie. Targi TRAKO 2023 odbędą się w dniach 19-22 września br. na terenie Międzynarodowych Targów Gdańskich.

Z kolei niemal jednocześnie trwać będą w Hanowerze Międzynarodowe Targi Obróbki Metali EMO 2023. EMO Hannover to wiodące wydarzenie w swojej dziedzinie, które obejmuje całe spektrum technologii produkcji – od obrabiarek po wytwarzanie przyrostowe. Odbywające się co dwa lata spotkanie gromadzi międzynarodowe marki i odbiorców z całego światowego przemysłu obróbki metali, zapewniając platformę do nawiązywania kontaktów i poznawania innowacji oraz nowych trendów w branży obróbki metali. Wydarzenie odbędzie się w dniach 18- 23 września w Hanowerze.

W obu tych kluczowych dla branży spotkaniach udział weźmie firma RAFAMET. Na targach TRAKO zaprezentuje się na wspólnym stoisku Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. (razem z takimi firmami tej grupy kapitałowej jak: POLREGIO, H. Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych, Polski Tabor Szynowy – Wagon, Ośrodek Badawczy Ekonomiki Transportu, CHEMAR) zaś w Niemczech wystąpi samodzielnie. -Udział w targach i wszelkich wydarzeniach branżowych to dla nas bardzo ważna część działalności. To tam mamy okazję do zaprezentowania oferty, ale także nawiązania ważnych relacji bezpośrednich. Śledzimy również nowości technologiczne i trendy w branży, aby móc proponować naszym odbiorcom coraz nowocześniejsze maszyny i rozwiązania techniczne – zapowiada Janusz Bluk, Dyrektor Marketingu RAFAMET S.A.

Wydarzenia targowe to nie tylko okazja do poznania branżowych trendów i nowinek, spotkania z klientami, partnerami biznesowymi czy też mierzenie się z konkurencją. Wiele mówią także o kondycji globalnej gospodarki – Zwłaszcza w obecnych czasach, gdzie w związku z postpandemicznymi zakłóceniami funkcjonowania łańcuchów dostaw, wojną w Ukrainie, czy opanowującą poszczególne kraje inflacją, zachodzi na świecie wiele dynamicznych zmian. W trudnych dla gospodarki czasach warto jest być na bieżąco i monitorować sytuację w branży. Mam nadzieję, że targi przyniosą nam wiele nowych kontaktów i cennych rozmów, które w rezultacie doprowadzą do owocnej, przyszłej współpracy - mówi Dyrektor Marketingu w RAFAMET S.A.

W trakcie targów EMO w Hanowerze, RAFAMET zaprezentuje wielkogabarytowe tokarki karuzelowe własnej marki oraz tokarki kłowe marki PORĘBA (RAFAMET przejął tę markę w 2016 roku). Z kolei na targach TRAKO spółka zaoferuje szerokie spektrum urządzeń dla kolejnictwa, w tym tokarki do obróbki kolejowych zestawów kołowych, tokarki do obróbki kół oraz osi kolejowych, drogowo-szynowe wózki manewrowe oraz, urządzenia pomiarowe dla kolejnictwa.

***

Autor tekstu: Magdalena Matusik/ Adventure Media

Zdjęcia: RAFAMET S.A.

***

RAFAMET S.A.

Fabryka Obrabiarek RAFAMET S.A. z Kuźni Raciborskiej jest jednym z kilku na świecie producentów obrabiarek specjalnych do obróbki zestawów kołowych pojazdów szynowych (kolej, metro, tramwaje). Wykonuje również, na jednostkowe zamówienia, wielkogabarytowe obrabiarki specjalistyczne dla odbiorców w sektorach: energetycznym, maszynowym, stoczniowym oraz hutniczym. Udział eksportu w sprzedaży ogółem to około 68-85 proc. Kapitał zakładowy wynosi 43.187.010 zł.


 

* * *

Kontakt:

www.rafamet.com.pl

Magdalena Matusik
magdalena.matusik@adventure.media.pl

Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. kom. 690 449 064

tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Adventure Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji Biuro prasowe
2025-08-11 | 05:00

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

W nowoczesnych zakładach przemysłowych proces mycia nie jest już pojedynczym etapem, lecz zintegrowaną częścią procesu produkcyjnego, który musi być w pełni
Przemysł Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali
2025-07-18 | 09:00

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowoczesna myjnia przemysłowa NOYEN Compact 600 – wysoka wydajność i elastyczność w jednym urządzeniu Firma NOYEN wprowadza nowoczesne systemy myjące do cenionej
Przemysł Nowy Prezes Związku Browary Polskie
2025-06-16 | 14:30

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie ma nowego prezesa. Mieszko Musiał, na co dzień kierujący Carlsberg Polska, objął tę funkcję na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.