RAFAMET weźmie udział w największych wydarzeniach branżowych.
Adventure Media
Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl
We wrześniu tego roku odbędą się dwa największe wydarzenia branży kolejowej oraz obróbki maszynowej na świecie. TRAKO 2023 oraz EMO 2023 przyciągną przedstawicieli najważniejszych podmiotów działających w tym obszarze. Na obu spotkaniach nie zabraknie także polskiego producenta obrabiarek tj. firmy RAFAMET S.A., która zaprezentuje swoją ofertę zarówno w Gdańsku jak i w Hanowerze.
15 Międzynarodowe Targi Kolejowe TRAKO to największe i najbardziej prestiżowe w Polsce oraz drugie w Europie spotkanie branży transportu szynowego. W trakcie wydarzenia zaprezentowany zostanie aktualny poziom rozwoju systemów transportowych oraz infrastruktury kolejowej w Polsce i Europie. Targi TRAKO 2023 odbędą się w dniach 19-22 września br. na terenie Międzynarodowych Targów Gdańskich.
Z kolei niemal jednocześnie trwać będą w Hanowerze Międzynarodowe Targi Obróbki Metali EMO 2023. EMO Hannover to wiodące wydarzenie w swojej dziedzinie, które obejmuje całe spektrum technologii produkcji – od obrabiarek po wytwarzanie przyrostowe. Odbywające się co dwa lata spotkanie gromadzi międzynarodowe marki i odbiorców z całego światowego przemysłu obróbki metali, zapewniając platformę do nawiązywania kontaktów i poznawania innowacji oraz nowych trendów w branży obróbki metali. Wydarzenie odbędzie się w dniach 18- 23 września w Hanowerze.
W obu tych kluczowych dla branży spotkaniach udział weźmie firma RAFAMET. Na targach TRAKO zaprezentuje się na wspólnym stoisku Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. (razem z takimi firmami tej grupy kapitałowej jak: POLREGIO, H. Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych, Polski Tabor Szynowy – Wagon, Ośrodek Badawczy Ekonomiki Transportu, CHEMAR) zaś w Niemczech wystąpi samodzielnie. -Udział w targach i wszelkich wydarzeniach branżowych to dla nas bardzo ważna część działalności. To tam mamy okazję do zaprezentowania oferty, ale także nawiązania ważnych relacji bezpośrednich. Śledzimy również nowości technologiczne i trendy w branży, aby móc proponować naszym odbiorcom coraz nowocześniejsze maszyny i rozwiązania techniczne – zapowiada Janusz Bluk, Dyrektor Marketingu RAFAMET S.A.
Wydarzenia targowe to nie tylko okazja do poznania branżowych trendów i nowinek, spotkania z klientami, partnerami biznesowymi czy też mierzenie się z konkurencją. Wiele mówią także o kondycji globalnej gospodarki – Zwłaszcza w obecnych czasach, gdzie w związku z postpandemicznymi zakłóceniami funkcjonowania łańcuchów dostaw, wojną w Ukrainie, czy opanowującą poszczególne kraje inflacją, zachodzi na świecie wiele dynamicznych zmian. W trudnych dla gospodarki czasach warto jest być na bieżąco i monitorować sytuację w branży. Mam nadzieję, że targi przyniosą nam wiele nowych kontaktów i cennych rozmów, które w rezultacie doprowadzą do owocnej, przyszłej współpracy - mówi Dyrektor Marketingu w RAFAMET S.A.
W trakcie targów EMO w Hanowerze, RAFAMET zaprezentuje wielkogabarytowe tokarki karuzelowe własnej marki oraz tokarki kłowe marki PORĘBA (RAFAMET przejął tę markę w 2016 roku). Z kolei na targach TRAKO spółka zaoferuje szerokie spektrum urządzeń dla kolejnictwa, w tym tokarki do obróbki kolejowych zestawów kołowych, tokarki do obróbki kół oraz osi kolejowych, drogowo-szynowe wózki manewrowe oraz, urządzenia pomiarowe dla kolejnictwa.
***
Autor tekstu: Magdalena Matusik/ Adventure Media
Zdjęcia: RAFAMET S.A.
***
RAFAMET S.A.
Fabryka Obrabiarek RAFAMET S.A. z Kuźni Raciborskiej jest jednym z kilku na świecie producentów obrabiarek specjalnych do obróbki zestawów kołowych pojazdów szynowych (kolej, metro, tramwaje). Wykonuje również, na jednostkowe zamówienia, wielkogabarytowe obrabiarki specjalistyczne dla odbiorców w sektorach: energetycznym, maszynowym, stoczniowym oraz hutniczym. Udział eksportu w sprzedaży ogółem to około 68-85 proc. Kapitał zakładowy wynosi 43.187.010 zł.
* * *
Kontakt:
www.rafamet.com.pl
Magdalena Matusik
magdalena.matusik@adventure.media.pl
Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. kom. 690 449 064
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.