STILL poszerza portfolio o podstawowy elektryczny wózek czołowy
Get More Services
ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Firma STILL wprowadza na rynek elektryczne wózki czołowe z przeciwwagą zaprojektowane z myślą o lekkiej i średnio intensywnej pracy jednozmianowej. Pojazdy serii RCE pozwalają ekonomicznie korzystać z przewag napędu elektrycznego.
Solidne, łatwe w utrzymaniu, wydajne i zorientowane na skuteczne wykonywanie podstawowych funkcji i typowych zadań – elektryczne wózki czołowe serii STILL RCE stanowią inteligentny wybór dla firm realizujących okazjonalne lub umiarkowane operacje transportowe. Wdrożenie produktu jest wyrazem poszerzenia portfolio marki – kojarzonej dotąd z indywidualizowanymi wózkami segmentu premium – szybkie w konfiguracji i zakupie rozwiązania standardowe „Classic Line”, idealne dla firm, w których transport wewnętrzny ma charakter wspierający główną działalność biznesową.
Wyróżniki czołowego wózka elektrycznego STILL RCE
STILL RCE 25/35 to elektryczne wózki widłowe dobrze sprawdzające się m.in. podczas zaopatrzenia produkcji, składowania i pobierania towarów lub załadunku i rozładunku samochodów ciężarowych – w tym na zewnątrz obiektów logistycznych. Pojazdy tej serii podnoszą ładunki o masie do 3,5 tony na wysokość sięgającą 6,55 metra i są w stanie przewozić je z maksymalną prędkością 15 km/h. Standardowe opcje ich wyposażenia – takie jak elektryczny silnik trójfazowy 80 V i napęd na przednie koła gwarantują wysoką wydajność pracy. Wykorzystane w produkcji materiały i stalowe osłony wyeksponowanych elementów zapewniają długie i bezproblemowe użytkowanie. Co więcej, jak wynika z niezależnych testów, zużycie energii przez wózek RCE 25 na 100 obsłużonych palet jest – w zależności od wybranego trybu jazdy – od 17 do 20 proc. niższe od przeciętnej wartości dla pojazdów tej klasy.
Kabina operatora wózka widłowego STILL RCE jest przejrzyście zaprojektowana, a wszystkie elementy sterujące znajdują się w polu widzenia i są łatwo dostępne. Kolorowy wyświetlacz o przekątnej 4,3 cala w czytelny sposób pokazuje istotne informacje. Wielodźwigniowy system sterowania funkcjami hydraulicznymi zapewnia prostotę i precyzję obsługi. Wszystko to sprawia, że pojazdy tej serii sprawdzają się także w przedsiębiorstwach, w których brakuje doświadczonych operatorów. Stanowisko robocze zaprojektowano z uwzględnieniem kluczowych założeń ergonomii. Duża ilość miejsca, liczne schowki i uchwyty oraz możliwość indywidualnej regulacji ustawień zapewniają wygodną i niemęczącą pracę. Duże okna i wąskie profile masztu zapewniają dobrą widoczność we wszystkie strony. W połączeniu ze stabilnością oraz wykonaniem pojazdu z wysokiej jakości komponentów, podzespołów niewymagających konserwacji oraz odpornych materiałów gwarantuje bezpieczną i niezawodną pracę.
Mając świadomość, że wysoka dostępność i atrakcyjna cena to kluczowe kryteria decyzji zakupowych w segmencie podstawowym, wprowadzając na rynek swój pierwszy czołowy elektryczny wózek widłowy linii Classic, firma STILL zoptymalizowała rozwiązanie pod tym katem. Pojazdy RCE 25/35 są proste w konfiguracji i dostępne online, m.in. za pośrednictwem sklepu pl.still.shop. W porównaniu z indywidualizowanymi pojazdami segmentu premium charakteryzują się przy tym krótkim czasem dostawy i niższym kosztem inwestycji.

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.