Wózki unoszące z dyszlem STILL EXH 14-20 Plus z IFOY 2023
Get More Services
ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Po raz kolejny przyznano IFOY Award – prestiżową nagrodę dla rozwiązań branży intralogistycznej. Do finału konkursu zakwalifikowano 23 produkty. Za najlepsze w kategorii wózków niskiego unoszenia jury uznało pojazdy serii STILL EXH 14-20 Plus.
Nagroda IFOY to wyróżnienie szczególnie cenione ze względu na transparentne zasady selekcji zwycięzców. Jury złożone z dziennikarzy reprezentujących niezależne media branżowe testuje i punktuje nominowanych zgodnie z jasno opisanymi kryteriami. Przyznająca nagrodę organizacja stawia sobie za cel dokumentowanie innowacyjności w intralogistyce oraz przyczynianie się do rozwoju konkurencyjności podmiotów działających w tym sektorze. – IFOY Award to prestiżowa nagroda i znak jakości rozwiązań intralogistycznych przyszłości. Fakt, że po raz kolejny mogę ją odebrać w imieniu firmy STILL to dowód na to, jak bardzo innowacyjny duch i orientacja na klienta są dziś kluczowe w osiąganiu sukcesu – mówi Frank Müller, Senior Vice President STILL ds. Brand Management. W edycji 2023 firma STILL otrzymała nagrodę w kategorii pojazdów przeznaczonych do transportu poziomego.
Na nagrodzoną przez jury IFOY serię EXH 14-20 Plus składają się wszechstronne wózki unoszące prowadzone dyszlem. Sprawdzają się one w pracy na rampie, poziomym transporcie towarów, prostych zadaniach kompletacyjnych oraz dostawach ostatniej mili. Ich wyróżnikiem jest unikalna konstrukcja główki dyszla: obszerne przyciski umożliwiają intuicyjną i wygodną obsługę niezależnie od wielkości dłoni operatora oraz tego, czy jest prawo- czy leworęczny. Zintegrowany wyświetlacz zapewnia przegląd wszystkich istotnych danych pojazdu, takich jak stan naładowania akumulatora, godziny pracy lub odpowiedni program jazdy. Dostępny opcjonalnie wyświetlacz dotykowy łączy te wszystkie funkcje z interfejsem znanym z codziennego użytkowania smartfonów.
– Wyróżnienie potwierdza, że nadal w cenie są orientacja na technologię, maksymalizacja korzyści dla klienta i najwyższa jakość produktów – mówi Senior Vice President STILL ds. Brand Management. – Nasze rozwiązania to wyraz strategii nieustannego czynienia intralogistyki inteligentniejszą. Dziękuję jury za uznanie, a pracownikom – za codzienną realizację tych celów. To dzięki zaangażowaniu ludzi STILL i ich fachowej wiedzy nagroda mogła po raz kolejny trafić do naszej firmy – podsumowuje Frank Müller.

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.