Zmiany w Zarządzie Grupy STB

Elwira Jastrzębska
Communicatio PR
Pl. Konesera 10a
03-736 Warszawa
elwira|communicatiopr.com| |elwira|communicatiopr.com
501731234
https://www.linkedin.com/company/27242958/admin/
Grupa STB, która łączy w swoim portfolio podmioty związane z branżą budowlaną, materiałów termoizolacyjnych i zarządzania projektami inwestycyjnymi, wprowadza zmiany w strukturze firmy. Do zespołów poszczególnych spółek – Styropolu i STB Budownictwo - dołączają nowi członkowie zarządów i managerowie, których rolą będzie wdrażanie w codziennym działaniu przyjętej przez firmę strategii rozwoju.
Styropol z nowym członkiem zarządu
Do zarządu reaktywowanego w ubiegłym roku przez Grupę STB Styropolu dołączył z początkiem marca Paweł Kamiński, który odpowiada za pion sprzedaży i marketingu. To ekspert z wieloletnim doświadczeniem w działach sprzedaży dużych międzynarodowych korporacji. Jego celem jest zbudowanie na nowo świadomości portfolio produktowego marki, której historia sięga 1991 roku.
- Na przestrzeni lat STYROPOL wyznaczał standardy w zakresie jakości i rodzajów styropianów używanych w budownictwie oraz logistyce dostaw. Dziś, reaktywowana przez Grupę STB marka łączy świetną znajomość rynku i zasad jego funkcjonowania ze zwinnością w działaniu i dbałością o wysoki poziom technologiczny. Naszym celem jest wyznaczanie nowego kierunku rozwoju produktów styropianowych w Polsce oraz potwierdzenie tezy, że rodzime materiały budowlane nie ustępują jakością tym wytwarzanym przez zachodnie koncerny - podsumowuje Paweł Kamiński.
Nowa struktura w STB Budownictwo
Z kolei dedykowana projektom z zakresu generalnego wykonawstwa obiektów komercyjnych spółka STB Budownictwo wprowadziła w ostatnich miesiącach kompleksowe zmiany w strukturze. Ich celem jest zwiększenie efektywności procesu budowlanego, lepsza organizacja pracy i ułatwienie transferu wiedzy wewnątrz organizacji. Od podstaw stworzono Dział Przygotowania Produkcji, którego głównym celem jest kompleksowe przygotowanie projektu w oparciu o wcześniejsze doświadczenia i know-how firmy.
Reorganizacja w strukturze i funkcjonowaniu spółki pociągnęła za sobą również zmiany kadrowe. Dyrektorem Działu Przygotowania Produkcji został, związany od wielu lat z Grupą STB, Michał Soboń. Jego wcześniejsze doświadczenia na stanowisku dyrektora produkcji
będą kluczowe w budowaniu nowego departamentu, a także pozwolą wypracować procesy znacznie zwiększające efektywność realizowanych projektów.
Z kolei stanowisko dyrektora ds. produkcji obejmie Wojciech Sokalski - wieloletni i bardzo doświadczony kierownik budowy w największych firmach budowalnych w Polsce. Jego celem będzie przede wszystkim rozwój kadr i procesów zarządzania w obszarze realizacji budowy.
- Wszystkie zmiany organizacyjne, które na przestrzeni ostatnich miesięcy wprowadzamy w Grupie STB mają nam ułatwić realizację strategii rozwoju firmy i sprawić, że dla naszych partnerów biznesowych i kontrahentów będziemy jeszcze bardziej konkurencyjni. Cieszę się, że na naszym pokładzie możemy powitać nowych, doświadczonych managerów. Jestem przekonany, że swoimi umiejętnościami i doświadczeniem wzmocnią naszą pozycję na rynku. Bardzo doceniamy także rozwój naszych dotychczasowych pracowników, którzy w nowej strukturze obejmą nowe role i odpowiedzialności. Razem będziemy kontynuować rozwój firmy i realizować cele, które sobie wyznaczyliśmy - komentuje Jarosław Przybyszewski, prezes Grupy STB.

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.