Komunikaty PR

Przychody stałe IFS wzrosły o 41% r/r w III kw. narastająco od początku roku

2020-10-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Machol
IFS Poland

ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/

IFS umacnia swoją pozycję lidera rynku rozwiązań do zarządzania serwisem, odnotowując w III kw. wzrost sprzedaży licencji o 86% narastająco od początku roku

Warszawa, 22 października 2020 — IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, opublikował swoje wyniki finansowe za okres od stycznia do września 2020 r. Wyłania się z nich obraz prężnie działającego przedsiębiorstwa, które pewnie kroczy ścieżką dynamicznego rozwoju w obszarach takich jak chmura czy oprogramowanie do zarządzania serwisem.

Według prognoz zaangażowanie firmy w rozwijanie jej technologii zarządzania serwisem ma do końca roku przynieść wzrost przychodów ze sprzedaży licencji na oprogramowanie do obsługi serwisowej o ponad 100%. IFS staje się preferowanym globalnym dostawcą rozwiązań do zarządzania serwisem, czego dowodem jest niedawne pozyskanie nowych klientów, jak również udostępnienie nowych funkcji oprogramowania w ramach oferty produktów w zakresie obsługi klienta.

„Niezależnie od tego, czy dane przedsiębiorstwo produkuje sprzęt medyczny, jest operatorem dużej sieci elektroenergetycznej czy zarządza złożoną infrastrukturą, z punktu widzenia klienta o sukcesie lub porażce decyduje jakość obsługi. To właśnie wtedy wszystkie elementy łączą się w jedną całość. Przedsiębiorstwa przekształcają swoją działalność w oparciu o to założenie, a IFS pomaga im wykorzystać nadarzające się możliwości biznesowe” — powiedział Darren Roos, dyrektor generalny IFS. „Stale rozszerzamy bazę naszych klientów, którym pomagamy się rozwijać, uzyskiwać korzyści i zwiększać jakość obsługi. IFS to jedyny dostawca zintegrowanych rozwiązań, które są w stanie to zapewnić”.

Constance Minc, dyrektor finansowy IFS, dodała: „W omawianym okresie nasze przychody stałe wzrosły o ponad 40%, a przychody z rozwiązań chmurowych o prawie 60%. Poczyniliśmy ogromne postępy w tworzeniu bardziej przewidywalnych i zrównoważonych strumieni przychodów w tych niepewnych czasach. Obrazu tego dopełnia imponujący wzrost globalnych przychodów z tytułu oprogramowania o 23%, jak również znaczące wzrosty w segmencie rozwiązań do zarządzania serwisem i w regionie obu Ameryk”.

Najważniejsze wyniki finansowe i operacyjne za pierwsze trzy kwartały 2020 r.:

  • Przychody netto wyniosły 5,111 mld SEK (544 mln USD), co stanowi wzrost o 12% w porównaniu z pierwszymi trzema kwartałami 2019 r.
  • Przychody z tytułu licencji na oprogramowanie do zarządzania serwisem wzrosły o 86% w porównaniu z pierwszymi trzema kwartałami 2019 r.
  • Przychody stałe wzrosły o 41% w porównaniu z pierwszymi trzema kwartałami 2019 r.
  • Przychody z rozwiązań chmurowych wzrosły o 59% w porównaniu z pierwszymi trzema kwartałami 2019 r.

 

W trzecim kwartale działania IFS w poszczególnych sektorach przyniosły kolejne wymierne efekty. Nasz dział rozwiązań dla lotnictwa i obrony nie tylko pozyskał nowego klienta — producenta samolotów, firmę De Havilland Canada, lecz także sfinalizował największą w historii firmy umowę z jednym z czołowych podmiotów w tym sektorze. Z kolei w sektorze konstrukcyjno-budowlanym IFS poinformował o zawarciu umowy z francuskim przedsiębiorstwem inżynieryjnym Ginger Group dotyczącej wdrożenia w całej organizacji oprogramowania IFS obsługującego 2000 pracowników firmy w około 28 spółkach zależnych grupy.

Uwaga: dane dotyczące wzrostu przychodów w okresie styczeń-wrzesień 2020 r. w porównaniu z analogicznym okresem 2019 r. są oparte na koronach szwedzkich.

Informacje o firmie IFS

IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland

Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: blog.ifs.com

Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: IFS Poland
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Wakacyjna promocja iiyama! Świetne monitory biurowe w obniżonych cenach! Biuro prasowe
2024-07-31 | 08:00

Wakacyjna promocja iiyama! Świetne monitory biurowe w obniżonych cenach!

To idealna okazja na zakup nowego monitora. Obniżone ceny obowiązują na wybrane modele - każdy znajdzie coś dla siebie! Promocja obejmuje szeroką gamę monitorów biurowych w
IT i technologie Kup kartę graficzną INNO3D z serii GeForce RTX 40 i za darmo odbierz grę Black M
2024-07-30 | 21:00

Kup kartę graficzną INNO3D z serii GeForce RTX 40 i za darmo odbierz grę Black M

Istnieje wiele argumentów za tym, by wybrać kartę graficzną GeForce RTX 40, jednak zapaleni gracze otrzymali teraz dodatkowy powód do zakupu wymarzonego układu od INNO3D. Trwa
IT i technologie Co trzecia firma szuka specjalisty od AI i automatyzacji
2024-07-30 | 15:00

Co trzecia firma szuka specjalisty od AI i automatyzacji

Rosnące koszty pracy w Polsce mogą przyspieszyć w firmach tempo wdrażania automatyzacji i sztucznej inteligencji. Zatrudnienie robota może opłacać się bardziej niż jeszcze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zbiory czereśni zakończyły się o miesiąc wcześniej niż zazwyczaj. Z powodu szybszej wegetacji owoce przypominają te z południa Europy

Zmiany klimatyczne wpływają na uprawy i zbiory owoców. Drzewa czereśni zakwitły w tym roku o kilka tygodni wcześniej niż zazwyczaj. Ciepła i słoneczna pogoda już w marcu przyspieszyła kwitnienie. W efekcie, o ile w poprzednich latach czereśnie można było kupić jeszcze w sierpniu, w tym roku już w lipcu zbierano późne odmiany. – Sezon wegetacyjny był o wiele dłuższy, a temperatura była wysoka w trakcie dojrzewania owoców. To warunki porównywalne z włoskim klimatem, a owoce, które udało nam się wyprodukować, są doskonałej jakości – mówi Krzysztof Czarnecki, wiceprezes Związku Sadowników RP. Część upraw zniszczyły jednak kwietniowe przymrozki.

Prawo

Osoby z niepełnosprawnością i ich opiekunowie czekają na ustawę o asystencji osobistej. Dzięki niej może wzrosnąć zainteresowanie pracą w tym zawodzie

Polska jest jednym z ostatnich europejskich krajów bez ustawy o asystencji osobistej. Tymczasem wspieranie osób z niepełnosprawnościami w różnych aspektach życia może mieć kluczowe znaczenie dla rynku pracy. Zatrudnienie będzie mogła znaleźć część osób z niepełnosprawnościami i ich opiekunowie. Stworzy to też duże zapotrzebowanie na pracę asystentów. Dziś część z nich nie chce podejmować niepewnego zatrudnienia, nieuregulowanego w przepisach. – Jest przestrzeń dla tego nowego, bardzo prestiżowego w Europie zawodu asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, który wesprze system ochrony zdrowia – przekonuje Małgorzata Szumowska, prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna.

Bankowość

Małe i średnie firmy czeka szereg wyzwań związanych ze zrównoważonym rozwojem. Banki chcą im w tym pomagać

Hasła takie jak zrównoważony rozwój, ESG, taksonomia czy dekarbonizacja będą w nadchodzącym czasie dotyczyć nie tylko korporacji, ale też małych i średnich firm. Chcąc pozostać konkurencyjnymi uczestnikami łańcucha dostaw, także mniejsze podmioty  będą musiały wypełnić unijne wymogi i realizować proekologiczne projekty. To jednak oznacza dla nich szereg wyzwań, związanych chociażby z poznaniem wymogów unijnych, terminów ich realizacji i całym aspektem ich wdrożenia. Wydany właśnie przez Bank Ochrony Środowiska przewodnik, podsumowujący najważniejsze wyzwania legislacyjne, ma pomóc przedsiębiorcom się odnaleźć w gąszczu regulacji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.