Komunikaty PR

Rebranding Lionelo

2021-06-29  |  12:30
Biuro prasowe

 

Rebranding Lionelo

Lionelo, marka tworząca artykuły dla dzieci, po blisko 8. latach na rynku wprowadza nowy logotyp i system identyfikacji wizualnej. Jak tłumaczy zarząd spółki „rebranding jest odpowiedzią na potrzebę wzmocnienia pozycji marki, przesunięcia środka ciężkości w komunikacji na potrzeby rodziców oraz stałego podnoszenia jakości produktów”. Zmiany są częścią większej strategii i planów rozwoju firmy na najbliższe lata.

Ubiegły rok był dla marki Lionelo przełomowy. W 2020 roku podjęto decyzję o rebrandingu, co zaowocowało nie tylko modyfikacją logotypu i opracowaniem nowej identyfikacji graficznej, ale także wdrożeniem nowej strony internetowej. Proces odświeżenia wizerunku dobiega końca, a marka już może pochwalić się jego rezultatami. – Rebranding Lionelo stanowi zwieńczenie podejmowanych przez nas działań związanych z podnoszeniem jakości produktów, dzięki czemu marka weszła w kolejny etap rozwoju. Zdecydowaliśmy się na modyfikację dotychczasowego wizerunku i zaprezentowanie nowego oblicza, które lepiej odpowiada na potrzeby naszych klientów – mówi Marcin Baranowski, CEO Brandline Group.

Gdzie ukrył się sympatyczny lew?

W okresie dorastania marki Lionelo jej wizerunek godnie reprezentował rysunkowy lew z czerwoną grzywą. – Przyniósł nam wiele radości i dobrych wspomnień, jednak lata doświadczeń na rynku artykułów dziecięcych, lepsze zrozumienie potrzeb klientów, a także przesunięcie uwagi ze sfery indywidualnych wymagań na jakość relacji międzyludzkich spowodowały, że dojrzeliśmy. Dlatego zdecydowaliśmy się pokazać, co powyższe zmiany dla nas oznaczają – wyjaśnia Maria Libera, Brand Manager Lionelo.

Nowoczesna forma logotypu została opracowana wewnętrznie w Brandline Group. Minimalistyczne nawiązanie do symbolicznej głowy lwa widzianej z profilu wpisuje się w nurt ponadczasowego projektowania. Prostota i jasność przekazu są skutecznym kanałem docierania do potencjalnych klientów marki. Sezonowe trendy znikają bardzo szybko, a minimalistyczne projekty doskonale sprawdzą się w każdym aspekcie identyfikacji wizualnej, również brandu dziecięcego.

Made by parents

Integralną częścią logotypu i kolejną zmianą jest claim, który odwraca perspektywę i akcentuje rolę rodziców w procesie powstawania Lionelo. – Zawsze projektowaliśmy i tworzyliśmy produkty z myślą o najmłodszych. I choć troska o dziecko, potrzeba opieki i poczucia bezpieczeństwa nadal są dla nas najważniejsze, obecnie zwracamy dodatkową uwagę na potrzeby rodziców. Chcemy, by mieli pewność, że produkty przez nas tworzone są bezpieczne i wygodne w użyciu, zarówno dla pociech, jak i ich samych. Zmiany wizerunku marki i komunikacji potwierdzają obrany kierunek rozwoju, a sama kampania i stałe podnoszenie jakości naszych produktów sprawi, że życie rodziców stanie się łatwiejsze – podkreśla Maria Libera.

Wraz z nowym hasłem, idea Made by parents została przetransferowana na inne pola i nośniki komunikacji. W oparciu o nią powstał najnowszy spot wizerunkowy marki Lionelo.

https://www.youtube.com/watch?v=V22ruOZixjc

Od teraz w komunikacji z klientem to właśnie na ową „codzienność” będziemy kłaść największy nacisk. Życie z maluchem jest wyzwaniem i my, jako rodzice, zdajemy sobie z tego sprawę najlepiej. To wymagająca, ale satysfakcjonująca droga, która jest źródłem wielu pozytywnych emocji, co chcemy podkreślić poprzez nasz manifest – dodaje Maciej Sitek, Head of Marketing Brandline Group.

Manifest marki skupia się na prawdziwym, nieprzekoloryzowanym życiu młodych rodziców, którym Lionelo towarzyszy i pomaga na co dzień. Spot wizerunkowy propaguje wartości wpisujące się w DNA brandu.

 – Film jest głównym nośnikiem idei “Made by parents” i swoistym katalizatorem angażujących działań w digitalu i mediach własnych. Wraz z premierą pojawiła się też nowa strona www, odświeżone zostały działania na Facebooku i Instagramie, a na kanale Youtube znajdą się modyfikacje samego manifestu. Lionelo planuje również współpracę z influencerami oraz inne niestandardowe działania – reasumuje Maciej Sitek.

Kampania rozpocznie się 28 czerwca i będzie trwała aż do końca 2021 roku. Swoim zasięgiem obejmie głównie internet. Wsparcie zapewnią bannery, komunikacja w social mediach oraz prasa. Za przygotowanie big idea i strategię kampanii, koncepcję manifestu i nadzór kreatywny oraz KV i materiały digitalowe odpowiedzialna jest agencja Pomarańcza, za produkcję spotu i przygotowanie sesji zdjęciowej zespół marki Lionelo, za reżyserię Łukasz Korczak, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się butik mediowy Milco.

Plany na przyszłość

Nowy logotyp, claim, identyfikacja wizualna, a także atrakcyjna prezentacja produktów na odświeżonej stronie lionelo.com, wraz z precyzyjnym filtrowaniem artykułów dostosowanych do potrzeb użytkowników, już znajdują uznanie wśród klientów marki. Jak informują przedstawiciele grupy, to tylko początek większych zmian rozłożonych w czasie.

 

Kontakt dla mediów

Magdalena Droń

Specjalista ds. PR

530 938 441 | magdalena.dron@brandlinegroup.com

 

***

BrandLine Group to polska firma powstała w wyniku połączenia 3. podmiotów, które przez wiele lat, sprzedając swoje produkty na rynkach międzynarodowych, zdobywały doświadczenie w branżach: elektroniki użytkowej, nowoczesnych technologii, artykułów dziecięcych oraz elektronicznych produktów zdrowotnych. Produkty BrandLine Group obecne są w sprzedaży pod 3. markami: Overmax – elektronika użytkowa, Lionelo – artykuły dziecięce, Zeegma – AGD. Najnowszym podmiotem grupy jest e-commerce z artykułami dla dzieci Hoplano.

Każda z marek prowadzona jest z największą dbałością o klienta, jego potrzeby i oczekiwania. Zdobyte doświadczenie pozwoliło na wypracowanie standardów przekładających się na wysoką jakość produktów, zachowując bardzo korzystną relację cenową. Produkty sprzedawane są w niemal 20 krajach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.