Komunikaty PR

Rebranding Lionelo

2021-06-29  |  12:30
Biuro prasowe

 

Rebranding Lionelo

Lionelo, marka tworząca artykuły dla dzieci, po blisko 8. latach na rynku wprowadza nowy logotyp i system identyfikacji wizualnej. Jak tłumaczy zarząd spółki „rebranding jest odpowiedzią na potrzebę wzmocnienia pozycji marki, przesunięcia środka ciężkości w komunikacji na potrzeby rodziców oraz stałego podnoszenia jakości produktów”. Zmiany są częścią większej strategii i planów rozwoju firmy na najbliższe lata.

Ubiegły rok był dla marki Lionelo przełomowy. W 2020 roku podjęto decyzję o rebrandingu, co zaowocowało nie tylko modyfikacją logotypu i opracowaniem nowej identyfikacji graficznej, ale także wdrożeniem nowej strony internetowej. Proces odświeżenia wizerunku dobiega końca, a marka już może pochwalić się jego rezultatami. – Rebranding Lionelo stanowi zwieńczenie podejmowanych przez nas działań związanych z podnoszeniem jakości produktów, dzięki czemu marka weszła w kolejny etap rozwoju. Zdecydowaliśmy się na modyfikację dotychczasowego wizerunku i zaprezentowanie nowego oblicza, które lepiej odpowiada na potrzeby naszych klientów – mówi Marcin Baranowski, CEO Brandline Group.

Gdzie ukrył się sympatyczny lew?

W okresie dorastania marki Lionelo jej wizerunek godnie reprezentował rysunkowy lew z czerwoną grzywą. – Przyniósł nam wiele radości i dobrych wspomnień, jednak lata doświadczeń na rynku artykułów dziecięcych, lepsze zrozumienie potrzeb klientów, a także przesunięcie uwagi ze sfery indywidualnych wymagań na jakość relacji międzyludzkich spowodowały, że dojrzeliśmy. Dlatego zdecydowaliśmy się pokazać, co powyższe zmiany dla nas oznaczają – wyjaśnia Maria Libera, Brand Manager Lionelo.

Nowoczesna forma logotypu została opracowana wewnętrznie w Brandline Group. Minimalistyczne nawiązanie do symbolicznej głowy lwa widzianej z profilu wpisuje się w nurt ponadczasowego projektowania. Prostota i jasność przekazu są skutecznym kanałem docierania do potencjalnych klientów marki. Sezonowe trendy znikają bardzo szybko, a minimalistyczne projekty doskonale sprawdzą się w każdym aspekcie identyfikacji wizualnej, również brandu dziecięcego.

Made by parents

Integralną częścią logotypu i kolejną zmianą jest claim, który odwraca perspektywę i akcentuje rolę rodziców w procesie powstawania Lionelo. – Zawsze projektowaliśmy i tworzyliśmy produkty z myślą o najmłodszych. I choć troska o dziecko, potrzeba opieki i poczucia bezpieczeństwa nadal są dla nas najważniejsze, obecnie zwracamy dodatkową uwagę na potrzeby rodziców. Chcemy, by mieli pewność, że produkty przez nas tworzone są bezpieczne i wygodne w użyciu, zarówno dla pociech, jak i ich samych. Zmiany wizerunku marki i komunikacji potwierdzają obrany kierunek rozwoju, a sama kampania i stałe podnoszenie jakości naszych produktów sprawi, że życie rodziców stanie się łatwiejsze – podkreśla Maria Libera.

Wraz z nowym hasłem, idea Made by parents została przetransferowana na inne pola i nośniki komunikacji. W oparciu o nią powstał najnowszy spot wizerunkowy marki Lionelo.

https://www.youtube.com/watch?v=V22ruOZixjc

Od teraz w komunikacji z klientem to właśnie na ową „codzienność” będziemy kłaść największy nacisk. Życie z maluchem jest wyzwaniem i my, jako rodzice, zdajemy sobie z tego sprawę najlepiej. To wymagająca, ale satysfakcjonująca droga, która jest źródłem wielu pozytywnych emocji, co chcemy podkreślić poprzez nasz manifest – dodaje Maciej Sitek, Head of Marketing Brandline Group.

Manifest marki skupia się na prawdziwym, nieprzekoloryzowanym życiu młodych rodziców, którym Lionelo towarzyszy i pomaga na co dzień. Spot wizerunkowy propaguje wartości wpisujące się w DNA brandu.

 – Film jest głównym nośnikiem idei “Made by parents” i swoistym katalizatorem angażujących działań w digitalu i mediach własnych. Wraz z premierą pojawiła się też nowa strona www, odświeżone zostały działania na Facebooku i Instagramie, a na kanale Youtube znajdą się modyfikacje samego manifestu. Lionelo planuje również współpracę z influencerami oraz inne niestandardowe działania – reasumuje Maciej Sitek.

Kampania rozpocznie się 28 czerwca i będzie trwała aż do końca 2021 roku. Swoim zasięgiem obejmie głównie internet. Wsparcie zapewnią bannery, komunikacja w social mediach oraz prasa. Za przygotowanie big idea i strategię kampanii, koncepcję manifestu i nadzór kreatywny oraz KV i materiały digitalowe odpowiedzialna jest agencja Pomarańcza, za produkcję spotu i przygotowanie sesji zdjęciowej zespół marki Lionelo, za reżyserię Łukasz Korczak, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się butik mediowy Milco.

Plany na przyszłość

Nowy logotyp, claim, identyfikacja wizualna, a także atrakcyjna prezentacja produktów na odświeżonej stronie lionelo.com, wraz z precyzyjnym filtrowaniem artykułów dostosowanych do potrzeb użytkowników, już znajdują uznanie wśród klientów marki. Jak informują przedstawiciele grupy, to tylko początek większych zmian rozłożonych w czasie.

 

Kontakt dla mediów

Magdalena Droń

Specjalista ds. PR

530 938 441 | magdalena.dron@brandlinegroup.com

 

***

BrandLine Group to polska firma powstała w wyniku połączenia 3. podmiotów, które przez wiele lat, sprzedając swoje produkty na rynkach międzynarodowych, zdobywały doświadczenie w branżach: elektroniki użytkowej, nowoczesnych technologii, artykułów dziecięcych oraz elektronicznych produktów zdrowotnych. Produkty BrandLine Group obecne są w sprzedaży pod 3. markami: Overmax – elektronika użytkowa, Lionelo – artykuły dziecięce, Zeegma – AGD. Najnowszym podmiotem grupy jest e-commerce z artykułami dla dzieci Hoplano.

Każda z marek prowadzona jest z największą dbałością o klienta, jego potrzeby i oczekiwania. Zdobyte doświadczenie pozwoliło na wypracowanie standardów przekładających się na wysoką jakość produktów, zachowując bardzo korzystną relację cenową. Produkty sprzedawane są w niemal 20 krajach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie

Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.

Przemysł

Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.

Konsument

Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.