Regamet – orzeł wśród blach rozwija skrzydła!
W 2018 r. Regamet, podkarpacki producent blachodachówek, blach dwumodułowych i paneli dachowych przeszedł gruntowny rebranding, teraz wprowadza nową segmentację oferty. Od 15 marca 2020 r. dostępne są dwie kolekcje produktów marki: Regamet PRO oraz Regamet CLASSIC. To kolejny, odważny krok w działaniu firmy. Nadal przyświeca jej ta sama misja, czyli wytyczanie nowych kierunków i tworzenie innowacyjnych rozwiązań w pokryciach dachowych, a przez to dostarczanie klientom w kompleksowy i indywidualny sposób produktów najwyższej jakości. Od teraz będzie ją jednak realizować w nowy, zupełnie odświeżony sposób.
Firma Regamet od blisko 30 lat aktywnie obserwuje potrzeby klientów i zmiany na rynku pokryć dachowych. Odważnie na nie reaguje, wytyczając nowe kierunki i dostarczając innowacyjne rozwiązania dachowe. Wprowadzana obecnie restrukturyzacja w ofercie firmy jest jej reakcją na potrzeby rynku. Zmiany są gruntowne i stanowią efekt wielomiesięcznych analiz, prac i przygotowań całego zespołu. – Nasza firma świadomie zdecydowała się na premierę nowych kolekcji Regamet PRO oraz Regamet CLASSIC właśnie teraz, na wiosnę, tuż przed rozpoczynającym się sezonem budowlanym. Chcemy zaprezentować klientom nasze pokrycia dachowe w nowy, świeży sposób. Zmieniamy nie tylko linię produktową, ale również sposób ich przedstawiania i sprzedaży. Dlatego wprowadzamy szereg nowych materiałów ofertowych i wizerunkowych, a więc m.in. ekspozycje produktowe, foldery czy stronę internetową, które w atrakcyjny sposób zaprezentują nabywcom kolekcje. Transformacja idzie w parze z serią szkoleń i programów dla handlowców. Wszystko po to, żeby jeszcze lepiej móc wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów – mówi Wacław Tryba, prezes firmy.
Kolekcja Regamet PRO oraz Regamet CLASSIC
Najważniejsza zmiana dotyczy nowego podziału produktów Regamet na kolekcję Regamet PRO oraz Regamet CLASSIC.
Kolekcja blachodachówek dwumodułowych i na wymiar oraz paneli dachowych Regamet PRO to wyselekcjonowana linia pokryć dachowych, dostosowana do potrzeb najbardziej wymagających klientów. Dlatego produkty zawarte w tej linii dostępne są wyłącznie w trzech ekskluzywnych, wyjątkowo trwałych i eleganckich powłokach PRO, wykonanych ze stali najwyższej jakości. Są one perłą w koronie Regamet, które firma stworzyła we współpracy z zagranicznymi partnerami. Zapewniają one podwyższoną trwałość na uszkodzenia oraz skuteczniejszą ochronę pięknego wyglądu i koloru dachu. Mają one nie tylko lepsze parametry techniczne, ale również wydłużoną gwarancję. Kolekcja zawiera sześć nowoczesnych wzorów dedykowanych zarówno modernistycznym, jak i bardziej klasycznym oraz bogatym formom budynków.
Druga linia produktów – Regamet CLASSIC, dostosowana jest do szerszego grona odbiorców. Zawiera wiele różnorodnych pokryć dachowych. Kolekcja jest skonstruowana tak, aby każdy inwestor mógł wybrać rozwiązanie dobre dla siebie. Oprócz blachodachówek dwumodułowych, paneli dachowych i blachodachówek na wymiar znajdują się w niej również blachy trapezowe. Wszystkie produkty dostępne są w szerokim wachlarzu formatów jak i rozmiarów oraz w kilkunastu powłokach i kolorach. Dostępne są również w bardziej ekonomicznej wersji np. dla inwestycji przemysłowych. Wszystkie oferowane profile dachowe produkowane są z wysokiej jakości stali, odpowiednio zabezpieczonej warstwą lakierniczą. Dzięki powłokom CLASSIC każdy produkt jest bardziej odporny na uszkodzenia mechaniczne i warunki atmosferyczne, a także estetycznie wykończony.
Zmiany zaczynają się od wewnątrz
Regamet zaczyna wprowadzanie zmian od środka przedsiębiorstwa. Firma uważa, że główną siłą napędzającą falę nowości muszą być jej pracownicy. Bez ich zaangażowania i zmiany w sposobie myślenia o potrzebach klienta, a zatem i produktach marki, samo wprowadzenie nowych kolekcji nie wystarczy. Dlatego cały zespół jest odpowiednio przygotowywany - szkolony i motywowany, tak aby jak najszybciej i najlepiej dostosował się do nowego podejścia i oferty firmy. Program dla pracowników ma zaowocować idealną, bardzo indywidualną obsługą klienta, nastawioną na pełną kompleksowość.
Dlaczego orzeł wśród blach?
Regamet to obecnie jeden z czołowych producentów stalowych pokryć dachowych na terenie południowo-wschodniej Polski. Przedsiębiorstwo zatrudnia dziś blisko 200 pracowników produkujących pokrycia dachowe w nowoczesnym zakładzie zlokalizowanym w Rzemieniu. Jest też liderem, jeśli chodzi o liczbę punktów sprzedaży własnej w tej części kraju. Firma posiada również rozbudowaną sieć sprzedaży hurtowej oraz zagranicznych partnerów handlowych – na terenie Słowacji, Czech i Białorusi. Działalność przedsiębiorstwa była do tej pory wielokrotnie wyróżniana, a wśród zdobytych nagród Regamet może pochwalić się dziś m.in. tytułami „Gazeli Biznesu” i „Liderem Budowlanym Podkarpacia”, a także obecnością w rankingu „Diamenty Forbesa”.
Firma decyduje się na zmiany w momencie, w którym jej pozycja i renoma na rynku są stabilne, oferta produktów szeroka i zróżnicowana, a sprzedaż cały czas wzrasta. Skąd zatem potrzeba zmian? – Zawsze staramy się myśleć perspektywicznie – mówi prezes firmy Wacław Tryba. – Od początku działalności uważamy, że trzeba cały czas patrzeć w przyszłość. Zmieniać ofertę, dostosowując ją do potrzeb rynku, a nawet je wyprzedzając, jednocześnie przez cały czas wyznając nadrzędne dla firmy wartości. Takie podejście to motor, który napędza sukces naszej firmy.
Więcej: www.regamet.com.pl
Centrum Marszałkowska z nowym najemcą
Grupa Murapol zaprasza na ostatni w 2024 roku Mieszkaniowy Dzień Otwarty
Aurec Home laureatem Symbolu Nowoczesnego Budownictwa 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.