Komunikaty PR

Regamet – orzeł wśród blach rozwija skrzydła!

2020-03-26  |  17:30
Biuro prasowe

W 2018 r. Regamet, podkarpacki producent blachodachówek, blach dwumodułowych i paneli dachowych przeszedł gruntowny rebranding, teraz wprowadza nową segmentację oferty. Od 15 marca 2020 r. dostępne są dwie kolekcje produktów marki: Regamet PRO oraz Regamet CLASSIC. To kolejny, odważny krok w działaniu firmy. Nadal przyświeca jej ta sama misja, czyli wytyczanie nowych kierunków i tworzenie innowacyjnych rozwiązań w pokryciach dachowych, a przez to dostarczanie klientom w kompleksowy i indywidualny sposób produktów najwyższej jakości. Od teraz będzie ją jednak realizować w nowy, zupełnie odświeżony sposób.

Firma Regamet od blisko 30 lat aktywnie obserwuje potrzeby klientów i zmiany na rynku pokryć dachowych. Odważnie na nie reaguje, wytyczając nowe kierunki i dostarczając innowacyjne rozwiązania dachowe. Wprowadzana obecnie restrukturyzacja w ofercie firmy jest jej reakcją na potrzeby rynku. Zmiany są gruntowne i stanowią efekt wielomiesięcznych analiz, prac i przygotowań całego zespołu. – Nasza firma świadomie zdecydowała się na premierę nowych kolekcji Regamet PRO oraz Regamet CLASSIC właśnie teraz, na wiosnę, tuż przed rozpoczynającym się sezonem budowlanym. Chcemy zaprezentować klientom nasze pokrycia dachowe w nowy, świeży sposób. Zmieniamy nie tylko linię produktową, ale również sposób ich przedstawiania i sprzedaży. Dlatego wprowadzamy szereg nowych materiałów ofertowych i wizerunkowych, a więc m.in. ekspozycje produktowe, foldery czy stronę internetową, które w atrakcyjny sposób zaprezentują nabywcom kolekcje. Transformacja idzie w parze z serią szkoleń i programów dla handlowców. Wszystko po to, żeby jeszcze lepiej móc wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów – mówi Wacław Tryba, prezes firmy.

Kolekcja Regamet PRO oraz Regamet CLASSIC

Najważniejsza zmiana dotyczy nowego podziału produktów Regamet na kolekcję Regamet PRO oraz Regamet CLASSIC. 

Kolekcja blachodachówek dwumodułowych i na wymiar oraz paneli dachowych Regamet PRO to wyselekcjonowana linia pokryć dachowych, dostosowana do potrzeb najbardziej wymagających klientów. Dlatego produkty zawarte w tej linii dostępne są wyłącznie w trzech ekskluzywnych, wyjątkowo trwałych i eleganckich powłokach PRO, wykonanych ze stali najwyższej jakości. Są one perłą w koronie Regamet, które firma stworzyła we współpracy z zagranicznymi partnerami. Zapewniają one podwyższoną trwałość na uszkodzenia oraz skuteczniejszą ochronę pięknego wyglądu i koloru dachu. Mają one nie tylko lepsze parametry techniczne, ale również wydłużoną gwarancję. Kolekcja zawiera sześć nowoczesnych wzorów dedykowanych zarówno modernistycznym, jak i bardziej klasycznym oraz bogatym formom budynków. 

Druga linia produktów – Regamet CLASSIC, dostosowana jest do szerszego grona odbiorców. Zawiera wiele różnorodnych pokryć dachowych. Kolekcja jest skonstruowana tak, aby każdy inwestor mógł wybrać rozwiązanie dobre dla siebie. Oprócz blachodachówek dwumodułowych, paneli dachowych i blachodachówek na wymiar znajdują się w niej również blachy trapezowe. Wszystkie produkty dostępne są w szerokim wachlarzu formatów jak i rozmiarów oraz w kilkunastu powłokach i kolorach. Dostępne są również w bardziej ekonomicznej wersji np. dla inwestycji przemysłowych. Wszystkie oferowane profile dachowe produkowane są z wysokiej jakości stali, odpowiednio zabezpieczonej warstwą lakierniczą. Dzięki powłokom CLASSIC każdy produkt jest bardziej odporny na uszkodzenia mechaniczne i warunki atmosferyczne, a także estetycznie wykończony.

Zmiany zaczynają się od wewnątrz 

Regamet zaczyna wprowadzanie zmian od środka przedsiębiorstwa. Firma uważa, że główną siłą napędzającą falę nowości muszą być jej pracownicy. Bez ich zaangażowania i zmiany w sposobie myślenia o potrzebach klienta, a zatem i produktach marki, samo wprowadzenie nowych kolekcji nie wystarczy. Dlatego cały zespół jest odpowiednio przygotowywany - szkolony i motywowany, tak aby jak najszybciej i najlepiej dostosował się do nowego podejścia i oferty firmy. Program dla pracowników ma zaowocować idealną, bardzo indywidualną obsługą klienta, nastawioną na pełną kompleksowość.

Dlaczego orzeł wśród blach?

Regamet to obecnie jeden z czołowych producentów stalowych pokryć dachowych na terenie południowo-wschodniej Polski. Przedsiębiorstwo zatrudnia dziś blisko 200 pracowników produkujących pokrycia dachowe w nowoczesnym zakładzie zlokalizowanym w Rzemieniu. Jest też liderem, jeśli chodzi o liczbę punktów sprzedaży własnej w tej części kraju. Firma posiada również rozbudowaną sieć sprzedaży hurtowej oraz zagranicznych partnerów handlowych – na terenie Słowacji, Czech i Białorusi. Działalność przedsiębiorstwa była do tej pory wielokrotnie wyróżniana, a wśród zdobytych nagród Regamet może pochwalić się dziś m.in. tytułami „Gazeli Biznesu” i „Liderem Budowlanym Podkarpacia”, a także obecnością w rankingu „Diamenty Forbesa”.

Firma decyduje się na zmiany w momencie, w którym jej pozycja i renoma na rynku są stabilne, oferta produktów szeroka i zróżnicowana, a sprzedaż cały czas wzrasta. Skąd zatem potrzeba zmian? – Zawsze staramy się myśleć perspektywicznie – mówi prezes firmy Wacław Tryba. – Od początku działalności uważamy, że trzeba cały czas patrzeć w przyszłość. Zmieniać ofertę, dostosowując ją do potrzeb rynku, a nawet je wyprzedzając, jednocześnie przez cały czas wyznając nadrzędne dla firmy wartości. Takie podejście to motor, który napędza sukces naszej firmy.

Więcej: www.regamet.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.