Komunikaty PR

Regamet – Orzeł wśród blach w letniej kampanii promocyjnej

2020-07-20  |  10:15
Biuro prasowe

W połowie lipca Regamet, podkarpacki producent stalowych pokryć dachowych z blisko 30-letnim doświadczeniem w branży, rozpoczyna kampanię wizerunkową skierowaną do konsumentów, handlowców, dystrybutorów oraz dekarzy. W największych ogólnopolskich mediach pojawią się informacje o profesjonalnych pokryciach dachowych oraz materiały reklamujące producenta. Celem kampanii jest szeroko zakrojona promocja firmy oraz jej poszczególnych produktów, takich jak kolekcja Regamet PRO, własne obróbki blacharskie oraz nowa powłoka PURTEXT STRONG 300.

 

Szeroki zakres oferty

Od momentu powstania firma bacznie śledzi potrzeby klientów detalicznych oraz biznesowych, w odpowiedzi dostarczając im innowacyjne i dopasowane rozwiązania z zakresu pokryć dachowych. W ofercie Regamet inwestor może wybierać ze zróżnicowanego wachlarza blachodachówek dwumodułowych i na wymiar, paneli dachowych oraz blach trapezowych. Pokrycia produkowane są z wysokiej jakości stali, której warstwa lakiernicza jest jeszcze dodatkowo zabezpieczana jedną z dwóch powłok PRO, dzięki czemu produkty objęte są nawet 50-letnią gwarancją.

Oprócz zapewnienia zawsze wysokiej jakości, firma dba również o wysoką estetykę swoich produktów. – To dlatego oprócz samych pokryć dachowych, Regamet oferuje klientom również bogaty wybór własnych obróbek blacharskich i akcesoriów dachowych, kolorystycznie i stylistycznie dopasowanych do profili dachowych. Dzięki temu inwestor w łatwy sposób może dopasować do siebie wszystkie elementy składające się na jego dach – tłumaczy Bartłomiej Ukowski, dyrektor handlowy firmy. 

Dla najbardziej wymagających

W tym roku firma wdrożyła do swojej oferty ekskluzywną kolekcję Regamet PRO, uwzględniając tym samym potrzeby najbardziej wymagających klientów o innowacyjnym podejściu do architektury. To specjalna oferta nowoczesnych pokryć dachowych nawiązująca do aktualnych trendów, jednocześnie zapewniająca wyjątkową trwałość i odporność na czynniki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne. Produkty z tej linii są dostępne jedynie w specjalnie wyselekcjonowanych, eleganckich powłokach PRO. Wśród wzorów oferowanych w ramach wspomnianej kolekcji znalazły się pokrycia dachowe dedykowane zarówno budynkom klasycznym, jak i bardziej modernistycznym bryłom.

By utrzymać najwyższe standardy jakości produktów, Regamet od początku kładzie również nacisk na staranne dobieranie dostawców i partnerów biznesowych. – W ramach współpracy z amerykańskim koncernem US Steel stworzyliśmy wyjątkową powłokę PURTEXT STRONG 300, odpowiadając tym samym na wciąż rosnące wymagania rynkowe – mówi Bartłomiej Ukowski. – Wyróżnia ją wyższa wytrzymałość na korozję, dzięki dodatkowej warstwie cynku. Poliuretanowa powłoka lakiernicza zapewnia jeszcze lepszą odporność pokrycia na zarysowania oraz uszkodzenia mechaniczne. By zapewnić klientom pełen komfort przy dokonywaniu wyboru, gwarancja na produkty w powłoce PURTEXT STRONG 300 wynosi aż 50 lat.

Jakość to grunt

Firma od momentu rozpoczęcia działalności w 1991 roku kieruje się wartościami, takimi jak kompleksowość obsługi, podążanie za zmieniającymi się trendami czy indywidualne podejście do każdego klienta. Obecnie Regamet to jeden z najprężniej działających producentów pokryć dachowych ze stali w południowo-wschodniej Polsce. Spółka posiada nowoczesny zakład produkcyjny w Rzemieniu, blisko 30 firmowych punktów sprzedaży w Polsce oraz rozbudowaną sieć sprzedaży hurtowej i zagranicznej. Jakość produktów oferowanych przez firmę doceniają zarówno klienci, jak i dekarze. Regamet został wyróżniony wieloma prestiżowymi nagrodami i tytułami, takimi jak „Gazela Biznesu”, „Firma Godna Zaufania” czy „Lider Budowalny Podkarpacia”. Pojawił się też w rankingu „Diamenty Forbesa”. Jest przykładem na to, że wysokie parametry techniczne, bogate wzornictwo i uniwersalność zastosowania oferowanych produktów nie muszą się wykluczać.

Kampania wizerunkowa ma na celu dotarcie do kolejnych klientów i poinformowanie o ofercie oraz misji firmy. Akcja obejmuje działania w mediach społecznościowych, prasie oraz Internecie. Jednym z elementów kampanii jest również specjalna podstrona internetowa, poświęcona kolekcji Regamet PRO i obróbkom blacharskim. Przeprowadzony zostanie też mailing do handlowców, dystrybutorów i dekarzy przedstawiający ideę akcji i podsumowujący przebieg całej kampanii.

Więcej: www.regamet.com.pl/kampania

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.