REKORDOWA LICZBA DOSTAWCÓW I WŁAŚCICIELI SKLEPÓW NA VII TARGACH BRICOMARCHÉ
15 000 m2 powierzchni, 4 000 uczestników i aż 180 wystawców – tak w liczbach prezentowała się VII odsłona Targów Bricomarché. Wydarzenie, które odbyło się w dniach 17-18 lutego zbiegło się z obchodami 20-lecia obecności supermarketów sieci na polskim rynku. Podczas Targów Bricomarché przedstawiciele sklepów mieli możliwość bezpośredniego kontaktu z dostawcami oraz szansę na zapoznanie się z obowiązującymi trendami rynkowymi.
– Cieszymy się, że tegoroczne Targi Bricomarché mogliśmy połączyć z 20-leciem obecności naszej sieci w Polsce i świętować ten okrągły jubileusz w tak licznym gronie. Każdego roku, już od 7 lat, to wydarzenie niesie za sobą ogromną wartość dodaną dla współpracujących z nami przedsiębiorców. Podczas targów mają oni możliwość poznania dostawców, dzięki czemu zdecydowanie łatwiej jest im podjąć decyzje dotyczące wyboru partnerów do współpracy – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce.
Tegoroczne wiosenne Targi Bricomarché mogły poszczycić się rekordową frekwencją. Podczas VII edycji wydarzenia, hale Międzynarodowych Targach Poznańskich odwiedziło blisko 4 000 osób, wśród których obecni byli pracownicy i dostawcy supermarketów działających pod szyldem Bricomarché. Tematem przewodnim wiosennych targów były materiały budowlane oraz majsterkowanie. Wydarzenie było okazją do skorzystania ze specjalnie przygotowanej przez dostawców oferty targowej i poszerzenia swojego asortymentu.
– Targi Bricomarché już na dobre wpisały się w kalendarz biznesowy nie tylko współpracujących z nami przedsiębiorców, ale również dostawców. Dla każdej ze stron jest to bardzo duże wydarzenie, które niesie za sobą wiele korzyści. Przekłada się ono nie tylko na stale rosnące obroty, ale również oddaje wyjątkową atmosferę biznesu przyszłości, który jest oparty na współpracy i wieloletnim partnerstwie – mówi Paweł Stefaniak, dyrektor departamentu Materiały Budowlane i Majsterkowanie sieci Bricomarché w Polsce.
Sieć supermarketów DIY organizuje targi dwa razy do roku – na wiosnę oraz na jesień. Podczas VIII edycji jesiennego wydarzenia, która odbędzie się w październiku, uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się z ofertą dostawców oferujących produkty z kategorii Ogród i Dekoracje. Będzie to XV odsłona targów organizowanych przez sieć Bricomarché wchodzącą w skład Grupy Muszkieterów.
![Konumpcja alkoholu](https://www.newseria.pl/files/1502080895/2025.01.23-wykres-konsumpcja-alkoholu-studniowka-badania-iqs_1,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
![E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1270224070,w_257,wo_300,ho_169,_small.jpg)
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
![Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_174584017,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/e-papieros0,w_274,_small.jpg)
Sejm pracuje nad podwyżką akcyzy na e-papierosy i urządzenia do waporyzacji. Część produktów może zniknąć z rynku
Planowane podwyżki akcyzy mogą doprowadzić do wycofania części produktów z rynku, a eksperci zwracają uwagę na szereg nieprawidłowości dotyczących projektu i sposobu ich procedowania. Zdaniem dr. hab. Krzysztofa Koźmińskiego, kierownika Centrum Oceny Skutków Regulacji, regulacja może naruszać kluczowe zasady prawne, takie jak zasada proporcjonalności i równości wobec prawa. – Mam wątpliwości, czy taka zmiana podatkowa jest adekwatna w stosunku do deklarowanych skutków, które chce osiągnąć projektodawca – mówi ekspert, wskazując też na krótki okres vacatio legis, który może utrudnić przedsiębiorcom dostosowanie się do nowych przepisów.
Konsument
Rola telekomów w upowszechnianiu sztucznej inteligencji rośnie. T-Mobile udostępnia klientom zaawansowaną wyszukiwarkę Perplexity Pro
![](https://www.newseria.pl/files/11111/tmobile-sztuczna-foto-1,w_133,_small.jpg)
Firmy telekomunikacyjne odgrywają coraz ważniejszą rolę w udostępnianiu szerokiemu odbiorcy sztucznej inteligencji. T-Mobile udostępni swoim klientom w ramach programu Magenta Moments, całkowicie za darmo, zaawansowaną wyszukiwarkę Perplexity Pro, wykorzystującą płatne modele językowe. Ma to być odpowiedź na potrzeby, które stają się widoczne już dziś, a w niedalekiej przyszłości staną u podstaw wszelkich działań związanych z wyszukiwaniem informacji w sieci.
Problemy społeczne
Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji
![](https://www.newseria.pl/files/11111/kmon-karpinska-seniorzy-foto2-1,w_133,_small.jpg)
Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.