Komunikaty PR

REKORDOWA LICZBA DOSTAWCÓW I WŁAŚCICIELI SKLEPÓW NA VII TARGACH BRICOMARCHÉ

2020-03-02  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania doc ( 0.09 MB )

15 000 m2 powierzchni, 4 000 uczestników i aż 180 wystawców – tak w liczbach prezentowała się VII odsłona Targów Bricomarché. Wydarzenie, które odbyło się w dniach 17-18 lutego zbiegło się z obchodami 20-lecia obecności supermarketów sieci na polskim rynku. Podczas Targów Bricomarché przedstawiciele sklepów mieli  możliwość bezpośredniego kontaktu z  dostawcami oraz szansę na zapoznanie się z obowiązującymi trendami rynkowymi.

Cieszymy się, że tegoroczne Targi Bricomarché mogliśmy połączyć z 20-leciem obecności naszej sieci w Polsce i świętować ten okrągły jubileusz w tak licznym gronie. Każdego roku, już od 7 lat, to wydarzenie niesie za sobą ogromną wartość dodaną dla współpracujących z nami przedsiębiorców. Podczas targów mają oni możliwość poznania dostawców, dzięki czemu zdecydowanie łatwiej jest im podjąć decyzje dotyczące wyboru partnerów do współpracy – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce. 

Tegoroczne wiosenne Targi Bricomarché mogły poszczycić się rekordową frekwencją. Podczas VII edycji wydarzenia, hale Międzynarodowych Targach Poznańskich odwiedziło blisko 4 000 osób, wśród których obecni byli pracownicy i dostawcy supermarketów działających pod szyldem Bricomarché. Tematem przewodnim wiosennych targów były materiały budowlane oraz majsterkowanie. Wydarzenie było okazją do skorzystania ze specjalnie przygotowanej przez dostawców oferty targowej i poszerzenia swojego asortymentu.

Targi Bricomarché już na dobre wpisały się w kalendarz biznesowy nie tylko współpracujących z nami przedsiębiorców, ale również dostawców. Dla każdej ze stron jest to bardzo duże wydarzenie, które niesie za sobą wiele korzyści. Przekłada się ono nie tylko na stale rosnące obroty, ale również oddaje wyjątkową atmosferę biznesu przyszłości, który jest oparty na współpracy i wieloletnim partnerstwiemówi Paweł Stefaniak, dyrektor departamentu Materiały Budowlane i Majsterkowanie sieci Bricomarché w Polsce. 

Sieć supermarketów DIY organizuje targi dwa razy do roku – na wiosnę oraz na jesień. Podczas VIII edycji jesiennego wydarzenia, która odbędzie się w październiku, uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się z ofertą dostawców oferujących produkty z kategorii Ogród i Dekoracje. Będzie to XV odsłona targów organizowanych przez sieć Bricomarché wchodzącą w skład Grupy Muszkieterów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.