Komunikaty PR

Rekordowa liczba 409 aplikacji do EIT Digital Challenge 2021

2021-05-19  |  01:00
Biuro prasowe

EIT Digital Challenge 2021 ustanowił nowy rekord: 409 zgłoszeń z 33 krajów. Spośród 20 finalistów jury wybierze 3 zwycięzców, którzy otrzymają wsparcie od EIT Digital Accelerator o wartości 50 000 EUR. Dodatkowo zdobywca pierwszego miejsca otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 100 000 EUR. Trzech zwycięzców EIT Digital Challenge zostanie ogłoszonych we wrześniu br.

Dwadzieścia najlepszych firm zostanie zaproszonych na spotkanie, podczas którego wystąpią przed jury składającym się z korporacji i inwestorów. Spośród 20 finalistów jury wybierze 3 zwycięzców, którzy otrzymają wsparcie od EIT Digital Accelerator o wartości 50 000 EUR. Ponadto zdobywca pierwszego miejsca otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 100 000 EUR.

Ponad miliard euro kapitału

EIT Digital Accelerator wesprze zwycięzców EIT Digital Challenge zespołem doświadczonych ekspertów biznesowych i specjalistów ds. pozyskiwania funduszy, aby pomóc im zdobyć kapitał na rozwój. Od 2012 roku akcelerator wsparł ponad 300 startupów, które zgromadziły ponad miliard euro kapitału.

2900 wniosków z 36 krajów

Od momentu uruchomienia w 2014 r. do konkursu EIT Digital Challenge wpłynęła imponująca liczba 2900 wniosków z 36 krajów. Choć początkowo konkurs był skierowany do startupów, EIT Digital Challenge ewoluował, aby stać się flagowym europejskim konkursem dla firm zajmujących się zaawansowanymi technologiami w branży cyfrowej. W 2021 r. wnioskodawca osiągnął średnio 1,13 miliona euro przychodów w ostatnim roku podatkowym, zebrał 3 miliony euro i zatrudnia 18 osób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.