Rekordowe tempo sprzedaży
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
„Miasteczko Jutrzenki” to osiedle, które oferuje innowacyjne rozwiązania ekologiczne.
Na dachach budynków zostaną umieszczone panele fotowoltaiczne, które dostarczą energii do części wspólnych, pozwalając na oszczędzanie energii elektrycznej. Mieszkańcy będą mogli odpoczywać na ławkach solarnych z ładowarkami USB. Na osiedlu będą fontanny
i oczka wodne. Deweloper planuje również posadzić duże drzewa, aby mieszkańcy od razu po wprowadzeniu się mogli cieszyć się zielonymi enklawami. Na patio zostaną umieszczone szklarnie, w których możliwa będzie uprawa kwiatów, ziół czy warzyw. Odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie osób, które wybierają ekologiczne samochody, przygotowano miejsce parkingowe z ładowarką dla samochodów elektrycznych.
- Średnio, miesięcznie sprzedajemy 20 mieszkań. To rekordowe tempo. Wysoki poziom sprzedaży bardzo nas cieszy, dlatego z optymizmem rozpoczęliśmy budowę etapu II, w którym oferujemy 140 mieszkań dwu, trzy i czteropokojowych – mówi Mariola Żak, dyrektor sprzedaży Aurec Home.
Kupujący doceniają również projekty mieszkań, w których w przemyślany sposób zaplanowano przestrzeń przeznaczoną do przechowywania oraz ciekawie oddzielono przestrzeń nocną od dziennej. Nie bez znaczenia jest projekt osiedla, zagospodarowanie części wspólnych i udogodnienia. Ponadto Aurec Home łączy wysoki standard budownictwa z przystępnymi cenami.
Dla nabywców mieszkań ważna jest również lokalizacja osiedla. Włochy to zielona i bardzo skomunikowana z centrum Warszawy dzielnica. Miasteczko Jutrzenki znajduje się tuż przy granicy z Ochotą i Mokotowem.
I etap budowy Miasteczka Jutrzenki tworzą dwa budynki, w których znajdzie się 163 mieszkań. Do użytku zostaną oddane już w przyszłym roku. II etap budowy właśnie się rozpoczął. Do sprzedaży trafiło 140 mieszkań. Prace budowlane prowadzi słynąca z wysokiej jakości wykonawstwa firma Hochtief Polska.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.