Komunikaty PR

Rekordowe tempo sprzedaży

2021-02-19  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

„Miasteczko Jutrzenki” to osiedle, które oferuje innowacyjne rozwiązania ekologiczne.
Na dachach budynków zostaną umieszczone panele fotowoltaiczne, które dostarczą energii do części wspólnych, pozwalając na oszczędzanie energii elektrycznej. Mieszkańcy będą mogli odpoczywać na ławkach solarnych z ładowarkami USB. Na osiedlu będą fontanny
i oczka wodne. Deweloper planuje również posadzić duże drzewa, aby mieszkańcy od razu po wprowadzeniu się mogli  cieszyć się zielonymi enklawami. Na patio zostaną umieszczone szklarnie, w których możliwa będzie uprawa kwiatów, ziół czy warzyw. Odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie osób, które wybierają ekologiczne samochody, przygotowano miejsce parkingowe z ładowarką dla samochodów elektrycznych.

- Średnio, miesięcznie sprzedajemy 20 mieszkań. To rekordowe tempo. Wysoki poziom sprzedaży bardzo nas cieszy, dlatego z optymizmem rozpoczęliśmy budowę etapu II, w którym oferujemy 140 mieszkań dwu, trzy i czteropokojowych – mówi Mariola Żak, dyrektor sprzedaży Aurec Home.

Kupujący doceniają również projekty mieszkań, w których w przemyślany sposób zaplanowano przestrzeń przeznaczoną do przechowywania oraz ciekawie oddzielono przestrzeń nocną od dziennej. Nie bez znaczenia jest projekt osiedla, zagospodarowanie części wspólnych i udogodnienia. Ponadto Aurec Home łączy wysoki standard budownictwa z przystępnymi cenami.     

Dla nabywców mieszkań ważna jest również lokalizacja osiedla. Włochy to zielona i bardzo skomunikowana z centrum Warszawy dzielnica. Miasteczko Jutrzenki znajduje się tuż przy granicy z  Ochotą i Mokotowem.

I etap budowy Miasteczka Jutrzenki tworzą dwa budynki, w których znajdzie się 163 mieszkań. Do użytku zostaną oddane już w przyszłym roku. II etap budowy właśnie się rozpoczął.  Do sprzedaży trafiło 140 mieszkań. Prace budowlane prowadzi słynąca z wysokiej jakości wykonawstwa firma Hochtief Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.