Komunikaty PR

Renata Kudła-Rajca zastąpi Tomasza Domalewskiego. Pokieruje sprzedażą w Leadenha

2024-08-28  |  13:15
Biuro prasowe
  • Tomasz Domalewski, który od 12 lat rozwijał sieć sprzedaży Leadenhall Insurance, zakończy w grudniu tego roku współpracę z firmą.
  • Jego funkcję 1 stycznia 2025 r. przejmie Renata Kudła-Rajca, która jednak już od 1 września br. we współpracy z Tomaszem Domalewskim będzie przygotowywać się do nowej roli, obejmując czasowo pozycję p.o. Dyrektora Sprzedaży.
  • Sieć dystrybucyjna Leadenhall liczy już ponad 12 tys. współpracujących agentów i brokerów, oferujących klientom kilkanaście specjalistycznych produktów ubezpieczeniowych.

 

Zmiana na stanowisku Dyrektora Sprzedaży otwiera nowy rozdział w rozwoju spółki. Tomasz Domalewski dołączył do Leadenhall Insurance w 2013 roku i odegrał kluczową rolę w budowie firmy. Bez jego ciężkiej pracy i kreatywności nie przekształciłaby się z małej, kilkuosobowej organizacji z dwoma produktami w ofercie, w markę o ugruntowanej pozycji na rynku ubezpieczeń specjalistycznych.

 

- Tomek wniósł do naszej organizacji olbrzymią wartość i pomógł jej sprawnie wejść na wyższy poziom. Kilkanaście lat temu byliśmy malutką firmą z przypisem składki na poziomie kilku milionów złotych i niecałym tysiącem pośredników w sieci sprzedaży. Obecnie znajdujemy się na innym etapie, jesteśmy podmiotem dojrzałym i wyznaczamy trendy w kluczowych dla nas obszarach produktowych. Bardzo dziękuję Tomkowi za ponad dekadę współpracy i życzę powodzenia w jego dalszej drodze zawodowej – podsumowuje Maciej Bud-Gusaim, CEO Efinity Insurance Group.

 

Dziś Leadenhall oferuje 15 obudowanych technologią produktów: D&O, OC zawodową z najszerszą na rynku listą profesji, kilka pakietów ubezpieczeń od utraty dochodów i na życie – ich dystrybucja ma przynieść marce 80 mln zł przypisu składki w 2024 r.

 

- Na koniec bieżącego roku zakończę swoją przygodę z Leadenhall, a dalsza misja szefowania sprzedaży przechodzi w ręce Renaty. Przez ponad dekadę razem z zespołem i przy wsparciu partnerów zbudowaliśmy „od zera” firmę o wyjątkowej ofercie ubezpieczeniowej i mocnej pozycji na rynku. Napawa mnie to dumą, daje satysfakcję i wzbudza wdzięczność za możliwość aktywnego współtworzenia tej historii. Zależy mi na dalszym rozwoju firmy i płynnym przekazaniu obowiązków. Do 31 grudnia będę służył swoim doświadczeniem w charakterze konsultanta, płynnie wprowadzając Renatę w projekty sprzedażowe, za które odpowiadałem, a także pomagając w realizacji celów na 2024 r. Jestem pewien, że Leadenhall nie powiedział jeszcze ostatniego słowa i nie raz zaskoczy rynek, wprowadzając powiew świeżości i nowej jakości w dystrybucji ubezpieczeń – mówi Tomasz Domalewski.

 

Renata Kudła-Rajca ma ponad 30 lat doświadczenia zawodowego. W branży ubezpieczeniowej obecna jest od 18 lat, z czego 17 lat spędziła kierując zespołami sprzedażowymi w Grupie Generali. Do Leadenhall dołączyła jesienią 2023 r. i od tego czasu blisko współpracuje z Tomaszem Domalewskim, kierując zespołem Zdalnych Koordynatorów Sprzedaży. W nowej funkcji będzie odpowiadać także za zespół Regionalnych Dyrektorów Sprzedaży oraz za pracę Dyrektora ds. współpracy z brokerami.

 

- Przede mną niełatwe wyzwanie dorównania wiedzą i doświadczeniem Tomkowi, który budował przecież tę firmę przez ponad dekadę. Moim celem jest kontynuowanie obranego kursu, a więc przede wszystkim szerokie, intensywne dotarcie do klientów z ubezpieczeniami specjalistycznymi. W najbliższych 3 lat planujemy podwoić obecny portfel i znacząco zwiększyć udział w rynku. Ten cel będziemy realizować tak z agentami, jak  i z brokerami. Zamierzamy aktywizować i rozbudować sieć sprzedaży – celujemy w liczbę 15 tys. aktywnych pośredników w 2025 r. – dodaje Renata Kudła-Rajca.

 

Nowa szefowa sprzedaży zapowiada wzmocnienie i rozbudowę zespołów sprzedaży – pracującego w terenie i wspierającego go zdalnie. Zamierza także systematycznie zwiększać w portfelu firmy udział polis na życie i od utraty dochodu, a także wprowadzić do oferty nowe, bardziej mainstreamowe produkty. Będzie też kontynuować rozwój firmy w obszarze insurtech – innowacje mające przyspieszać sprzedaż i automatyzować manuale zadania.

 

***

 

O Leadenhall Insurance

Firma działa jako coverholder Lloyd’s – dostarcza na polski rynek specjalistyczne ubezpieczenia od utraty dochodu, OC zawodowej, D&O. W obszarze ubezpieczeń na życie marka w ramach trójstronnego porozumienia współpracuje ze Squarelife Insurance AG oraz jednym z największych reasekuratorów na świecie, RGA (Reinsurance Group of America). Leadenhall korzysta z technologii rozwijanych w insurtechu Efinity, który od ponad 20 lat oferuje autorskie rozwiązania wspierające dystrybucję ubezpieczeń.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.