Rewolucja na rynku reklamy – aplikacja insbay sprzedaje, inspirując
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Niechęć deklaruje już blisko 90% Polaków! Co więcej, 50% podkreśla, że czuje się przymuszana do ich oglądania.
Zatem jak sprzedawać reklamą? Zmieniając jej paradygmat z push na pull. Właśnie na tym skupia się aplikacja insbay, która notuje coraz lepsze wyniki.
insbay – jak działa?
Oglądasz program telewizyjny. Widzisz produkt, a w Twojej głowie pojawia się myśl „Gdzie mogę go kupić?”. Przeglądasz internet, szukasz na forach, piszesz do producentów – dość skomplikowane, prawda? A gdyby tak znaleźć wszystko w jednym miejscu? Właśnie takim miejscem jest darmowa aplikacja insbay.
Jej zadaniem jest ułatwić zakup produktu, który został zauważony podczas oglądania programu telewizyjnego. Aktualnie w insbay można znaleźć produkty pojawiające się w następujących programach: „Weekendowa metamorfoza”, „Nowa Maja w ogrodzie”, „Wymarzone ogrody”, „Pomysłowe projekty” (HGTV) oraz „Pani gadżet” i „Rośliny dla zielonych” (TVN Style). insbay jest linkiem pomiędzy telewizją, a zakupami online. Ponadto to kopalnia inspiracji. Sam Mikołaj Krzemiński, założyciel insbay, zauważa, że:
-Aplikacja daje użytkownikowi możliwość zainspirowania się, w jaki sposób dany produkt może zostać zaaranżowany. Jest to lepsza forma przedstawienia produktu niż na zwykłym białym tle. Nie musimy nawet oglądać programu – wchodzimy do aplikacji i przeglądamy inspiracje, które z niego pochodzą. [...] Inną możliwością [...] jest opcja tworzenia kolaży. Każdy zalogowany użytkownik może tworzyć własne inspiracje.
insbay wykorzystuje technologię, która angażuje widza na naprawdę długo
Jak wykorzystywana przez insbay strategia omnichannel przekłada się na realne zainteresowanie i sprzedaż?
- 30 tysięcy pobrań – tylu użytkowników ściągnęło aplikację na kanale tematycznym HGTV w ciągu zaledwie 10 tygodni!
- 700 tysięcy – tyle kliknięć zebrały inspiracje. Dodatkowo 500 tysięcy to kliknięcia w konkretny produkt.
- 300 tysięcy – tyle przekierowań do sklepów e-commerce odnotowała aplikacja.
Co z danymi dotyczącymi zainteresowania widza?
W aplikacji insbay użytkownik spędza średnio 13 minut.
Warto wspomnieć, że taki ruch jest znacznie bardziej wartościowy – poszczególne inspiracje, przyciągają uwagę na dłużej niż klasyczna reklama, która często jest przez widza pomijana lub ten nie zwraca na nią uwagi.
insbay promuje technologię przyszłości
Czy technologia wykorzystywana w aplikacji insbay jest przyszłościowa? Oczywiście, że tak. Szacuje się, że już 17% badanych Polaków kupuje przez smartfon średnio raz w tygodniu. To prawie 50% więcej, niż w badaniach przeprowadzonych rok wcześniej. Ponadto insbay sprzedaje za pośrednictwem inspiracji – najpierw wzbudza zainteresowanie, a później daje możliwość realizacji planów. Taka reklama nie jest nachalna i wywołuje pozytywne skojarzenia. Nie wspominając o tym, że stwarza reklamodawcom nowe możliwości.
insbay ciągle się rozwija. Na ten moment aplikacja skupia się na produktach z sektora urządzania wnętrz i ogrodów, ale w przyszłości chce poszerzyć swoją ofertę o lifestyle, szeroko pojęty make-up oraz branżę fashion.
….......................................................
insbay jest aplikacją mobilną, w której można przeglądać inspirujące aranżacje wnętrz, ogrodów oraz ciekawe lifestylowe rozwiązania i kupić produkty z programów telewizyjnych.
Zadebiutowała w Polsce 10 października 2020 roku. Jesienna ramówka w aplikacji oferowała możliwość przejrzenia i zakupu produktów z czterech formatów HGTV: „Zgłoś remont”, „Para w remont”, „Pomysłowe projekty” oraz świątecznego programu „Remont razem”. Z kolei wiosną tego roku w aplikacji pojawiły się produkty z nowych sezonów znanych i lubianych programów: "Polowanie na ogród", "Polowanie na ogród: tarasy", "Nowa Maja w ogrodzie", "Wymarzone ogrody", "Weekendowa metamorfoza", "Pomysłowe projekty" (HGTV). a także "Pani Gadżet", "Pani Gadżet Extra" oraz "Rośliny dla zielonych" (TVN Style).
Jest to rozwiązanie dla fanów programów lifestyle, którzy poszukują inspiracji oraz ciekawych produktów używanych w produkcjach telewizyjnych.
Aplikacja jest darmowa, dostępna na platformy iOS oraz Android do pobrania ze sklepów GooglePlay oraz AppStore.

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE
Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.
Ochrona środowiska
Ponad 2 mld ludzi nie ma dostępu do czystej wody. To pogłębia ubóstwo i nierówności społeczne

Brak dostępu do wody pitnej to dziś codzienność m.in. w niektórych krajach Afryki Wschodniej. Idzie za tym nie tylko zwiększone ryzyko chorób, ale też pogłębiające się ubóstwo i nierówności społeczne. Mieszkańcy najbardziej dotkniętych suszą rejonów muszą się bowiem skupiać na poszukiwaniu wody zamiast na pracy czy nauce. ONZ szacuje, że realizacja do 2030 roku Celu 6. Zrównoważonego Rozwoju wymaga znacznego przyspieszenia.
Przemysł
Europejczycy popierają większe zaangażowanie UE w obronność. Prawie 90 proc. oczekuje ściślejszej współpracy państw członkowskich

90 proc. obywateli UE wskazuje, że państwa członkowskie powinny się bardziej zjednoczyć w obliczu obecnych wyzwań. Co istotne, dwie trzecie badanych oczekuje, że UE bardziej zaangażuje się w ich ochronę przed globalnymi zagrożeniami – wskazuje „Eurobarometr 2025”. Takie podejście jest dziś dominujące w większości krajów członkowskich. Sprzyjają temu także narzędzia proponowane przez KE na rzecz zwiększania inwestycji w rozwój zdolności obronnych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.