Komunikaty PR

Rewolucja na rynku reklamy – aplikacja insbay sprzedaje, inspirując

2021-05-10  |  11:18
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Niechęć deklaruje już blisko 90% Polaków! Co więcej, 50% podkreśla, że czuje się przymuszana do ich oglądania.

 

Zatem jak sprzedawać reklamą? Zmieniając jej paradygmat z push na pull. Właśnie na tym skupia się aplikacja insbay, która notuje coraz lepsze wyniki.

 

insbay – jak działa?

 

Oglądasz program telewizyjny. Widzisz produkt, a w Twojej głowie pojawia się myśl „Gdzie mogę go kupić?”. Przeglądasz internet, szukasz na forach, piszesz do producentów – dość skomplikowane, prawda? A gdyby tak znaleźć wszystko w jednym miejscu? Właśnie takim miejscem jest darmowa aplikacja insbay.

 

Jej zadaniem jest ułatwić zakup produktu, który został zauważony podczas oglądania programu telewizyjnego. Aktualnie w insbay można znaleźć produkty pojawiające się w następujących programach: „Weekendowa metamorfoza”, „Nowa Maja w ogrodzie”, „Wymarzone ogrody”, „Pomysłowe projekty” (HGTV) oraz „Pani gadżet”  i „Rośliny dla zielonych” (TVN Style). insbay jest linkiem pomiędzy telewizją, a zakupami online. Ponadto to kopalnia inspiracji. Sam Mikołaj Krzemiński, założyciel insbay, zauważa, że:

 

-Aplikacja daje użytkownikowi możliwość zainspirowania się, w jaki sposób dany produkt może zostać zaaranżowany. Jest to lepsza forma przedstawienia produktu niż na zwykłym białym tle. Nie musimy nawet oglądać programu – wchodzimy do aplikacji i przeglądamy inspiracje, które z niego pochodzą. [...] Inną możliwością [...] jest opcja tworzenia kolaży. Każdy zalogowany użytkownik może tworzyć własne inspiracje.

 

insbay wykorzystuje technologię, która angażuje widza na naprawdę długo

 

Jak wykorzystywana przez insbay strategia omnichannel przekłada się na realne zainteresowanie i sprzedaż?

 

  • 30 tysięcy pobrań – tylu użytkowników ściągnęło aplikację na kanale tematycznym HGTV w ciągu zaledwie 10 tygodni!
  • 700 tysięcy – tyle kliknięć zebrały inspiracje. Dodatkowo 500 tysięcy to kliknięcia w konkretny produkt.
  • 300 tysięcy – tyle przekierowań do sklepów e-commerce odnotowała aplikacja.

Co z danymi dotyczącymi zainteresowania widza?

 

W aplikacji insbay użytkownik spędza średnio 13 minut.

 

Warto wspomnieć, że taki ruch jest znacznie bardziej wartościowy – poszczególne inspiracje, przyciągają uwagę na dłużej niż klasyczna reklama, która często jest przez widza pomijana lub ten nie zwraca na nią uwagi.

 

insbay promuje technologię przyszłości

 

Czy technologia wykorzystywana w aplikacji insbay jest przyszłościowa? Oczywiście, że tak. Szacuje się, że już 17% badanych Polaków kupuje przez smartfon średnio raz w tygodniu. To prawie 50% więcej, niż w badaniach przeprowadzonych rok wcześniej. Ponadto insbay sprzedaje za pośrednictwem inspiracji – najpierw wzbudza zainteresowanie, a później daje możliwość realizacji planów. Taka reklama nie jest nachalna i wywołuje pozytywne skojarzenia. Nie wspominając o tym, że stwarza reklamodawcom nowe możliwości.

 

insbay ciągle się rozwija. Na ten moment aplikacja skupia się na produktach z sektora urządzania wnętrz i ogrodów, ale w przyszłości chce poszerzyć swoją ofertę o lifestyle, szeroko pojęty make-up oraz branżę fashion.

 

….......................................................

 

insbay jest aplikacją mobilną, w której można przeglądać inspirujące aranżacje wnętrz, ogrodów oraz ciekawe lifestylowe rozwiązania i kupić produkty z programów telewizyjnych.

Zadebiutowała w Polsce 10 października 2020 roku. Jesienna ramówka w aplikacji oferowała możliwość przejrzenia i zakupu produktów z czterech formatów HGTV: „Zgłoś remont”, „Para w remont”, „Pomysłowe projekty” oraz świątecznego programu „Remont razem”. Z kolei wiosną tego roku w aplikacji pojawiły się produkty z nowych sezonów znanych i lubianych programów: "Polowanie na ogród", "Polowanie na ogród: tarasy", "Nowa Maja w ogrodzie", "Wymarzone ogrody", "Weekendowa metamorfoza", "Pomysłowe projekty" (HGTV). a także "Pani Gadżet", "Pani Gadżet Extra" oraz "Rośliny dla zielonych" (TVN Style).

Jest to rozwiązanie dla fanów programów lifestyle, którzy poszukują inspiracji oraz ciekawych produktów używanych w produkcjach telewizyjnych.

Aplikacja jest darmowa, dostępna na platformy iOS oraz Android do pobrania ze sklepów GooglePlay oraz AppStore.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.