Komunikaty PR

Rewolucja w handlu internetowym od DHL!

2024-03-13  |  12:35
Biuro prasowe
Kontakt

Andrzej Bromski
Bromo

ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl

DHL eCommerce Polska i Militaria.pl po raz kolejny łączą siły, tym razem wprowadzając rewolucyjne rozwiązanie na polskim rynku handlu internetowego. Innowacyjna usługa umożliwia klientom sklepu online Militaria.pl składanie zamówień do godziny 23:59, z gwarancją doręczenia przesyłki już następnego dnia. Jest to pierwsza tego typu usługa na polskim rynku.

Szybkość i elastyczność rozwiązań w e-commerce

Zamówienia do godziny 23:59 z doręczeniem następnego dnia – to bezprecedensowa oferta, która znacząco umacnia pozycję DHL eCommerce Polska na silnie konkurencyjnym rynku e-commerce. Firma znana z zaawansowanych i dopasowanych do potrzeb klientów rozwiązań logistycznych, wdrożyła nowatorskie rozwiązanie, definiując nowe standardy obsługi klienta. 
– Jako pierwsi wydłużamy tak mocno okno czasowe zamówień z gwarancją dostawy następnego dnia. Nasza współpraca z Militaria.pl otwiera nowe możliwości dla klientów, umożliwiając im jeszcze szybsze i wygodniejsze zakupy online. Jesteśmy dumni, że realizujemy pionierskie projekty ze sprawdzonymi partnerami na rynku e-commerce, takimi jak sklep Militaria.pl. Wciąż poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, stanowiących naszą przewagę konkurencyjną i stale zmieniamy układ sił na mapie usług kurierskich w Polsce. Infrastruktura i najnowsze rozwiązania jakimi dysponujemy sprawiają, że jesteśmy w stanie sprostać wyzwaniu dostarczenia zamówień następnego dnia, złożonych nawet na minutę przed północą – mówi Tadeusz Puchała, wiceprezes ds. sprzedaży DHL eCommerce Polska.

Nowa usługa realizowana przez DHL eCommerce Polska oznacza, że zakupy mogą być realizowane z niespotykaną dotąd prędkością i precyzją. Dodatkowym atutem są wygodne i dopasowane do potrzeb klientów dostawy. W tym przypadku zamawiający może wybrać najbardziej dogodną formę doręczenia przesyłki. DHL oferuje doręczenie pod wskazany adres oraz dostawy do rozbudowanej sieci out of home, obejmującej punkty obsługi paczek w ulubionych sieciach handlowych i automaty paczkowe, w których paczka poczeka na odbiór aż 4 dni. Łącznie to 18 000 punktów, znajdujących się w dogodnych lokalizacjach w całym kraju.  

Późne zamówienia, błyskawiczne dostawy

Nowa inicjatywa to odpowiedź na wyzwania współczesnego rynku e-commerce, gdzie szybkość dostawy i elastyczność w dopasowaniu usług są szczególnie ważne dla konsumentów. – Sukcesywne wydłużanie czasu składania zamówień wyróżnia nas na tle światowych e-commersów. Opinie, potrzeby i oczekiwania klientów to kluczowe wartości, które łączą nas z DHL eCommerce Polska. Od lat dokładamy starań, aby świadczone przez nas usługi były jak najlepszym dopełnieniem oferty sprzedażowej. Na tej bazie powstała idea DHL 23:59, którą właśnie wdrożyliśmy. Mamy nadzieję, że wydłużony czas zamawiania w pełni usatysfakcjonuje osoby decydujące się na zakupy w Militaria.pl – komentuje Kamil Skrzypczak, prezes zarządu Militaria.pl. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Bromo
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.