Ricoh po raz trzeci w Magicznym Kwadrancie Gartnera dla MWS
Ricoh zostało po raz trzeci uwzględnione w Magicznym Kwadrancie Gartnera dla usług z zakresu Managed Workplace Services (MWS) w Europie*. Tę kategorię analitycy Gartnera uznają za podzbiór usług z obszaru outsourcingu IT. MWS koncentrują się na tworzeniu nowoczesnego środowiska pracy, zapewnieniu dostępu do innowacyjnych rozwiązań pozwalających na efektywne wykonywanie obowiązków i podnoszących komfort pracy.
Ricoh w swojej ofercie w coraz większym stopniu skupia się na potrzebach i technologiach dla osób pracujących zdalnie, wdrażaniu automatyzacji procesów, usług chmurowych oraz tworzeniu innowacyjnego i bezpiecznego środowiska pracy.
“Jesteśmy bardzo dumni z naszej obecności w trzeciej z rzędu edycji Magicznego Kwadrantu. Usługi IT, czy te związane z wprowadzaniem automatyzacji i innowacyjnego środowiska pracy stanowią coraz poważniejszy dział w naszej globalnej sprzedaży. Ten trend będzie się z pewnością utrzymywał zarówno dzięki rozwojowi organicznemu, jak i realizowanej konsekwentnie w ostatnich latach polityce przejęć. Chcemy być dla naszych klientów jak najlepszym partnerem na drodze do cyfrowej transformacji” – powiedział David Mills, CEO, Ricoh Europe.
Raport “Magic Quadrant for Managed Workplace Services, Europe” można pobrać na stronie https://www.ricoh-europe.com/business-services/all-services/it-services/gartner-report/
Zastrzeżenia Gartner
Gartner nie poleca żadnego z producentów, produktów czy usług opisanych w raporcie. Analizy zawarte w tym dokumencie nie powinny być uznawane za rekomendacje. Wszelkie stwierdzenia zawarte w raporcie stanowią opinie i nie powinny być uznawane za jako stwierdzenie faktu.
*“Magic Quadrant for Managed Workplace Services, Europe”

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.