Komunikaty PR

ROCKWOOL Polska startuje z pierwszą serią podcastów o tematyce budowlanej

2020-10-27  |  14:50
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.04 MB )

ROCKWOOL Polska startuje, z pierwszą w Polsce, serią podcastów o tematyce budowlanej na Spotify.

ROCKWOOL Polska po raz kolejny wyznacza nowe trendy - jako pierwszy w Polsce stworzył serię podcastów o tematyce budowlanej na Spotify! Agnieszka Stawiarska i jej goście rozmawiają o rozwiązaniach i kierunkach rozwoju branży budowlanej.

Pierwsze odcinki programu dostępne są już w aplikacji Spotify. To zupełnie nowy sposób pozyskiwania wiedzy i nowe medium skierowane do szerokiego grona odbiorców, w tym inwestorów planujących budowę lub remont domu czy wykonawców ociepleń domów jednorodzinnych. Dzięki popularności smartfonów to również łatwe i wygodne przyswajanie wiedzy w drodze, w domu czy w trakcie wykonywania prac budowlanych.
Popularność podcastów wciąż rośnie. Odbiorcą staje się każdy, kto woli słuchać konkretnych treści, a nie przepada za oglądaniem video lub czytaniem blogów. Te nagrania są odpowiedzią na rosnące potrzeby i brak czasu. Podcastów można słuchać podczas wykonywania różnych czynności - prowadzenia auta, sprzątania garażu, malowania ścian, gotowania obiadu czy w trakcie ocieplania ścian czy poddaszy. Nagrania są tak skonstruowane, aby słuchając odcinków otrzymać solidną dawkę wiedzy, jak i informacji z zakresu przepisów budowlanych, realiów czy doświadczeń. To wygodna forma nauki i zaspokajania ciekawości. Kiedy się zechce i gdzie tylko się zapragnie można wysłuchać podcastów na telefonie, np. w korku na autostradzie, czy po prostu w wolnej chwili.

Formuła podcastów oparta jest o ciekawe rozmowy, które prowadzi Agnieszka Stawiarska, Kierownik Działu Doradztwa Technicznego ROCKWOOL Polska z:
- fachowcami ROCKWOOL z zakresu izolacji budynków,
- specjalistami, których wiedza jest potrzebna przy każdej inwestycji,
- ekspertami i aktywnymi uczestnikami rynku budowlanego w Polsce.
Szeroki wachlarz tematów prezentowanych w odcinkach tworzą słuchacze. Podcasty będą rozwiązywać ich realne problemy i rozwiewać wątpliwości, z którymi się zgłaszają.
Już teraz odbiorcy:
- posłuchają o prawidłowej kolejności prac termomodernizacyjnych;
- dowiedzą się od czego zacząć ocieplanie, na co zwrócić uwagę, by uniknąć podstawowych błędów, jakie ocieplenie domu wybrać;
strona 2
- dowiedzą się w jaki sposób można skontaktować się z trenerami ROCKWOOL lub zamówić szkolenie w swojej okolicy?
- odkryją Mobilne Centrum Szkoleniowe ROCKWOOL od kuchni;

Natomiast w nowych odcinkach słuchacze dowiedzą się m.in. o tym, jakie parametry powinny posiadać solidne materiały izolacyjne, o bezpieczeństwie pożarowym w budynkach i jak wygląda przygotowywanie się Ekipy ROCKWOOL do szkoleń Mobilnego Centrum Szkoleniowego ROCKWOOL.
Jestem przekonany, że na naszym nowym kanale każdy znajdzie coś dla siebie. Wystarczy posłuchać podcastów, aby otrzymać łatwo przyswajalne odpowiedzi na trudne pytania z branży izolacyjnej. Wysłuchać sprawdzonych rad od najlepszych i doświadczonych ekspertów ROCKWOOL Polska, czy też dowiedzieć się na temat zmian w budownictwie czy kierunków rozwoju - zachęca Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Europy Środkowej i Wschodniej.
Oczywiście kanał wciąż się  rozwija. Po wybraniu opcji Obserwuj ROCKWOOL Polska na Spotify, słuchacz otrzyma powiadomienie na telefon o nowym nagraniu za każdym razem, gdy tylko się pojawi.

Odwiedź stronę Centrum Prasowym firmy ROCKWOOL Polska i zapisz się do newslettera aby być na bieżąco z nowymi newsami!

O ROCKWOOL Polska Sp. z o.o.:
Jako ROCKWOOL Polska Sp. z o.o. jesteśmy częścią Grupy ROCKWOOL. Posiadamy 2 fabryki w Polsce – w Cigacicach i w Małkini. Zatrudniamy ponad 1200 pracowników. W naszej ofercie znajdują się izolacje budowlane, specjalistyczne izolacje i rozwiązania techniczne oraz przemysłowe.
Jako Grupa ROCKWOOL czujemy się zobowiązani do poprawy warunków życia każdego, kto korzysta z naszych rozwiązań i produktów. Nasza wiedza i doświadczenie pozwalają nam rozwiązywać wiele z najistotniejszych dziś wyzwań w zakresie zrównoważonego budownictwa: od redukcji zużycia energii i zanieczyszczenia hałasem, przez podniesienie bezpieczeństwa pożarowego, do skutecznej walki z niedostatkiem wody oraz powodziami. Szeroka gama naszych produktów i rozwiązań odzwierciedla różnorodność potrzeb mieszkańców naszego globu, wspierając jednocześnie naszych partnerów w zmniejszaniu emisji dwutlenku węgla.
Wełna skalna to niezwykle wszechstronny materiał, stanowiący podstawę wszystkich naszych działań.
strona 3
Z zespołem ponad 11 000 oddanych kolegów i koleżanek z 39 krajów jesteśmy światowym liderem w produkcji rozwiązań z wełny skalnej. Od izolacji budowlanych, akustycznych sufitów oraz zewnętrznych okładzin fasadowych, przez rozwiązania ogrodnicze i zmodyfikowane włókna używane w przemyśle, aż do izolacji dla przemysłu i energetyki oraz przemysłu morskiego i przybrzeżnego.
Tomasz Weber
Dział Komunikacji Marketingowej & PR ROCKWOOL Polska
tel.: 603 051 631
tomasz.weber@rockwool.com
ROCKWOOL Polska Sp. z o.o.
ul. Kwiatowa 14,
66-131 Cigacice, Polska
T (48) 68 385 02 50
E rockwool@rockwool.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kierunki rozwoju rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce. Raport innogy Polska Biuro prasowe
2020-10-20 | 16:00

Kierunki rozwoju rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce. Raport innogy Polska

innogy we współpracy z partnerami przygotowała raport pt. „Kierunki rozwoju rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce”. Ekologia i zrównoważone
Odkrywanie korzyści płynących z zabawy lalkami w kontekście neurobiologii
2020-10-01 | 09:45

Odkrywanie korzyści płynących z zabawy lalkami w kontekście neurobiologii

NAJNOWSZE BADANIA POTWIERDZAJĄ, ŻE ZABAWA LALKAMI POZWALA DZIECIOM ROZWIJAĆ EMPATIĘ I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNE   Neurobiolodzy z Uniwersytetu Cardiff we współpracy
ZESPÓŁ PECTUS gra w rytmie… arytmii
2020-09-29 | 18:00

ZESPÓŁ PECTUS gra w rytmie… arytmii

ZESPÓŁ PECTUS gra w rytmie… arytmii Jeden z najbardziej popularnych zespołów muzycznych w Polsce skomponował utwór, mówiący

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Handel

Technologiczna rewolucja w handlu przyspieszyła dzięki pandemii. Skanowanie i płatności w aplikacji mobilnej mają zwiększyć bezpieczeństwo zakupów [DEPESZA]

Pandemia sprawiła, że podczas zakupów przykładamy większą wagę do własnego bezpieczeństwa i zachowywania dystansu. Choć w rekordowym tempie rośnie rynek e-commerce, Polacy wciąż kupują także w sklepach stacjonarnych, które w dobie koronawirusa zaczęły zbroić się w nowe technologie. Sieci handlowe wprowadzają rozwiązania, które pomagają zachować dystans i zwiększają bezpieczeństwo, takie jak np. mobilne kasy samoobsługowe. Całkowicie bezdotykowe płatności od 1 grudnia uruchomiła sieć Rossmann. Artykuły w popularnej drogerii można skanować za pomocą telefonu i zapłacić za nie aplikacją mobilną.

Prawo

CASE: W długim terminie możemy spodziewać się wzrostu bezrobocia. Na razie przed zwolnieniami firmy powstrzymują warunki pomocy publicznej

Według badania Diagnoza.plus, przeprowadzonego pod koniec października, bezrobocie jesienią nie spadło, choć normalnie w tym okresie jest niższe ze względu na sezon przedświąteczny. Rodzi to obawy o zachowanie rynku pracy po Nowym Roku. Według prezes Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych trudna sytuacja na wielu firmach wymusiłaby redukcję etatów, ale pracodawcy nie mogą tego zrobić ze względu na otrzymaną pomoc państwa. To może pogłębić ich problemy finansowe.

Problemy społeczne

Przez pandemię pogarsza się kondycja skóry Polaków. Przyczynami rezygnacja z wizyt u dermatologa, stres i noszenie maseczek

Prawie połowa pacjentów ze schorzeniami dermatologicznymi ogranicza lub rezygnuje z wizyt u lekarzy specjalistów w czasie pandemii COVID-19 – wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii #WłączLeczenie. – Przewlekłe choroby skóry nieregularnie kontrolowane mogą się zaostrzyć,  a wtedy ich terapia jest bardzo trudna – przestrzega dermatolog, dr Ivana Stanković. Już teraz ponad połowa pacjentów dostrzega pogorszenie kondycji skóry w czasie pandemii. Wpływ na to może mieć nie tylko brak opieki dermatologicznej, lecz również stres i noszenie maseczek.

 

IT i technologie

Na wejście do branży IT decyduje się coraz więcej młodych. Większość programistów to samoucy, a co trzeci zaczynał od studiów kierunkowych

Ponad 60 proc. polskich programistów deklaruje, że samodzielnie stawiało pierwsze kroki w zawodzie. Tylko 35 proc. zgłębianie IT zaczynało na studiach, a 4 proc. – od kursów programowania – wynika z Antybadania firmy Just Join IT. Wbrew stereotypom programiści to nie zamknięci w domach introwertycy mieszkający z rodzicami, ale ludzie, którzy mają lub planują założyć rodzinę, lubią integrację z zespołem i sport. Co drugi pracownik podkreśla, że bardzo ceni sobie work–life balance.