Komunikaty PR

Rok 2023 w centrach handlowych Klépierre pełen inicjatyw i wydarzeń

2024-01-31  |  09:00
Biuro prasowe

Centra handlowe Klépierre w Polsce z dużą satysfakcją zamykały ubiegły rok. Obfitował on w liczne otwarcia nowych sklepów oraz wydarzenia umacniające pozycję
w regionach. Wprowadzona została nowa linia kreatywna „Zawsze Coś Do Odkrycia”, zadebiutowały nowoczesna platforma badań satysfakcji klientów oraz aplikacja KLUB! dedykowana najemcom. Miniony rok to także szereg działań na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz lokalnych społeczności.

 

Rok otwarć

Przez ostatnie dwanaście miesięcy centra handlowe Klépierre realizowały swoją strategię rozwoju i powiększyły portfolio o kolejne marki. W 2023 roku w galeriach pojawiły się nowe sklepy i punkty usługowe z branży mody, sportu oraz gastronomii.

Do grona najemców dołączył multibrand HalfPrice, którego sklepy zostały otwarte w Lublin Plaza, Rybnik Plaza i Poznań Plaza. Ponadto w Lublin Plaza zadebiutowały marki eobuwie, MODIVO, Pepco i Diverse. Pojawiły się tam także punkty Evapify, Pszczółka i Teletorium. Oferta gastronomiczna poszerzyła się o Szwejk Bistro oraz Thai Long Asian Express pełną smaków z Tajlandii. Z kolei oferta galerii Poznań Plaza wzbogaciła się o sklepy Ochnik oraz marki sportowe Sports Direct i Pitbull, segment restauracji i kawiarni dopełniła BoboQ oferująca m.in. bubble tea, a Aligator ZOO otwarty został w nowym większym formacie. Do Sadyba Best Mall dołączyły Stara Mydlarnia, Prestige Travel i Fielmann. W Rybnik Plaza pojawił się też Orsay i CCC w nowym formacie z eObuwie.

 

Nowości dedykowane klientom i partnerom
W 2023 roku galerie Klépierre wprowadziły nową linię kreatywną „Zawsze Coś Do Odkrycia”. Podkreśla ona dynamikę centrów handlowych, łącząc ich światowy charakter z silnym lokalnym zakorzenieniem. W kreacjach wyeksponowano również aspekt świadomego prowadzenia biznesu opartego na sprzedaży stacjonarnej i związanymi z nią: bliskością galerii oraz autentycznością.

W zeszłym roku została uruchomiona w miejsce dotychczasowej – zaawansowana platforma badań satysfakcji klientów. Zbiera ona dane za pomocą m.in. badań ankietowych na pasażu, przy logowaniu do WiFi, newslettera, social mediów i Google. Dokładne poznanie potrzeb gości obiektów oraz jeszcze szybsze reagowanie jest możliwe dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Platforma stała się jednym z najważniejszych źródeł danych nt. satysfakcji klientów oraz inspiracją do dalszego udoskonalania ścieżki klienta.

Sadyba Best Mall, Poznań Plaza i Lublin Plaza zaprezentowały w 2023 roku aplikację KLUB! dedykowaną najemcom. Jest to platforma budująca lokalną społeczność galerii, dzięki której najemcy mogą na bieżąco otrzymywać najważniejsze informacje na temat centrów oraz wspólnych inicjatyw. Ciekawą opcją jest możliwość udostępniania unikalnych ofert specjalnych pozostałym pracownikom, tylko danej galerii.

 

Zaangażowanie w zrównoważony rozwój i lokalne inicjatywy

Społeczna odpowiedzialność biznesu od lat jest wpisana w działalność Klépierre.
W pierwszym kwartale ubiegłego roku Grupa przedstawiła zaktualizowaną strategię CSR – Act4Good, zawierającą kolejne ambitne cele i nowe wyzwania do osiągnięcia do 2030 roku. Opiera się ona na 4 filarach. Są to: działanie na rzecz klimatu, aktywności dla lokalnych społeczności, działania mające na celu wspieranie rozwoju umiejętności pracowników, partnerów i gości centrów oraz promowanie zrównoważonego stylu życia.

Każde z powyższych założeń jest realizowane przez Klépierre w codziennych działaniach operacyjnych. Jednym z przykładów jest współpraca ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce i zachęcanie klientów do wspólnego pomagania dzieciom opuszczonym, osieroconym oraz zagrożonym utratą opieki rodziców.  W ramach tej kooperacji w Sadyba Best Mall, Lublin Plaza i Poznań Plaza odbyły się akcje malowania giga Wielkanocnych pisanek, gdzie za każde pomalowane jajko przekazywano 1 500 zł na rzecz Stowarzyszenia. Z kolei w Lublin Plaza zorganizowano walentynkową akcję „Rozświetl serce” oraz Wielki Turniej Radości z okazji Dnia Dziecka, a w Poznań Plaza event „Tworzymy dobrą energię”. Łączył on działania charytatywne na rzecz SOS Wioski Dziecięce z ekologią i zabawą.

W każdej z galerii promowany jest zrównoważony styl życia, a działania na rzecz zdrowia są już stałym elementem wydarzeń w centrach. W ramach współpracy z Centrum Praw Kobiet
w galeriach Klépierre zorganizowano wsparcie psychologiczne uchodźcom z Ukrainy, udostępniono szereg bezpłatnych konsultacji medycznych, zorganizowano zbiórki krwi, badania mammograficzne. Ważnym aspektem włączanym w organizowane eventy jest edukacja dotycząca recyklingu oraz zdrowego odżywiania (EKO powrót do szkoły z warsztatami segregowania odpadów, warsztaty sadzenia i pielęgnacji własnych ziół na balkonach, w domach i ogrodach).

 

Wzbogacanie doświadczeń zakupowych
Klienci korzystający z różnorodnej oferty sklepów w galeriach Klépierre nie tylko cenią bogaty katalog dostępnych marek, ale także zwracają uwagę na atrakcyjne wydarzenia, dlatego też rok 2023 obfitował w liczne inicjatywy i eventy.

Warszawska Sadyba Best Mall zorganizowała Sadyba Atelier, czyli aż 11 dni eventowych, ze strefą szybkiego makijażu, poradami urodowymi, masażem dłoni oraz warsztatami i degustacją kawy. Klienci centrum brali udział w licznych konkursach organizowanych wspólnie z Maxi Zoo, Rituals, Tatuum, Intersport oraz Zlocie Food Trucków. Najmłodsi goście centrum spędzili Dzień Dziecka z królikiem Bingiem. We wrześniu w Sadyba Best Mall zainstalowano pierwszą w Europie, w centrum handlowym, solarną stację ładowania hulajnóg.

W Poznań Plaza na użytkowników programu lojalnościowego Multi!Apka czekały nagrody oraz akcje dodatkowe w strefie Hello Summer, a w grudniu program punktowy Multi!Apka ze świątecznym selfie point i słodkimi mikołajkowymi niespodziankami dla najmłodszych. W Poznaniu zorganizowano 4. edycję targów Flower Market wypełnioną kwiatami domowymi oraz roślinami egzotycznymi, a po raz pierwszy przygotowano niebanalną ekspozycję – Ogród Bali. Na 60 m2 zaprezentowano unikalny zestaw gatunków roślin i kwiatów z odległych zakątków Ziemi. Z kolei najmłodsi świętowali Dzień Dziecka z ulubionymi superbohaterami m.in.: Spider-Manem i Optimusem Primem. Na dzieci czekała też strefa gier i PlayStation oraz liczne konkursy z nagrodami.

W Lublin Plaza klienci brali udział w dedykowanych eventach dla posiadaczy Multi!Apki – karty stałego klienta: pachnącym Dniu Kobiet, Metamorfozach w #PlazaAtelier, warsztatach z klockami czy Multi!Apkowej iluminacji z wejściówkami od Lumina Park. Przygotowano także program punktowy na świąteczne zakupy z pulą ponad pół tysiąca nagród. Dla najmłodszych lublinian zorganizowano Bezpieczne Wakacje z Kicią Kocią. Profile social mediowe galerii wypełniały inspiracje i spotkania z influencerami.

 

***

KLÉPIERRE

Klépierre to europejski lider na rynku centrów handlowych, łączący umiejętności deweloperskie i zarządzania aktywami. W portfolio firmy znajdują się duże centra handlowe w kilkunastu krajach Europy kontynentalnej. W Polsce Klépierre jest właścicielem i zarządcą 6 centrów handlowych: Sadyba Best Mall w Warszawie, Lublin Plaza, Poznań Plaza, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Ruda Śląska Plaza.

 

Więcej informacji:

www.klepierre.com

 

Kontakt dla prasy

Elżbieta Górecka-Wysocka

MSL

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

m: +48 511 593 733

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność

Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.

Polityka

Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.

Transport

Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.