Komunikaty PR

Ronson Development z wyższą o 23% sprzedażą mieszkań w pierwszej połowie roku

2020-07-08  |  09:30
Biuro prasowe

W pierwszym półroczu 2020 r. Ronson Development zakontraktował sprzedaż 426 lokali, czyli o 23% więcej niż w analogicznym okresie 2019 r. Liczba lokali przekazanych klientom, które zostaną rozpoznane w rachunku wyników za pierwsze sześć miesięcy 2020 r., wyniosła 603 wobec 434 rok wcześniej.

W samym drugim kwartale br. Ronson Development sprzedał 149 lokali. – Z powodu pandemii COVID-19, początek drugiego kwartału był trudnym okresem dla całego świata biznesu, a branża deweloperska nie była wyjątkiem. Gdy rząd wprowadził restrykcyjne ograniczenia w przemieszczaniu się, zaczęliśmy szukać nowych sposobów, by pozostać w kontakcie z klientami oraz zaprezentować im naszą ofertę. Tak zrodził się między innymi pomysł na wirtualne dni otwarte transmitowane na żywo na Facebooku. Byliśmy pierwszym deweloperem, który wprowadził takie rozwiązanie. Ta formuła świetnie się sprawdziła i dlatego, mimo złagodzenia wielu obostrzeń, wciąż do niej wracamy – wskazał Andrzej Gutowski, wiceprezes i dyrektor ds. sprzedaży w Ronson Development. – Dzięki szybkiemu dostosowaniu naszych działań sprzedażowych i marketingowych do nowej rzeczywistości, wyhamowanie sprzedaży obserwowaliśmy jedynie w kwietniu. Maj przyniósł już wyraźne odbicie, a w czerwcu zanotowaliśmy jeszcze wyższą sprzedaż, która nie odbiegała od poziomów osiąganych przed wybuchem pandemii – dodał Andrzej Gutowski.

Motorem sprzedaży w drugim kwartale br. był warszawski projekt Ursus Centralny, w którym Spółka znalazła nabywców na 52 lokale. Dużym zainteresowaniem cieszyły się również: Panoramika w Szczecinie (18 sprzedanych lokali), Viva Jagodno we Wrocławiu (14), Tulip Wilanów w Warszawie (12) oraz Grunwald2 w Poznaniu (11).

Drugi kwartał tego roku był również okresem, w którym Ronson Development przekazał klientom znaczącą pulę mieszkań – od kwietnia do czerwca wręczył klucze do 216 lokali, a narastająco od początku roku przekazał nabywcom 603 lokale (wobec 434 w pierwszej połowie 2019 r.). Najwięcej, bo aż 119 lokali, przekazano w drugim kwartale w projekcie Grunwald2, którego budowa zakończyła się w kwietniu. 46 lokali zostało przekazanych w wysokomarżowym projekcie City Link III na Woli, a 44 we wrocławskim Mieście Marina.

– Od momentu ogłoszenia pandemii, codziennie monitorujemy postępy na placach budowy. Wszystkie nasze projekty realizowane są zgodnie z harmonogramem, czego potwierdzeniem jest terminowe ukończenie budowy osiedla Grunwald2 w Poznaniu. Nie przewidujemy także opóźnień w innych projektach, będących obecnie w realizacji. Na bieżąco prowadzimy również przygotowania do uruchomienia nowych inwestycji, przy czym ostateczne terminy rozpoczynania budowy i sprzedaży nowych etapów będziemy dostosowywać do bieżących warunków rynkowych – powiedział Boaz Haim, prezes Ronson Development. – Jak informowaliśmy wcześniej, Ronson wszedł w okres zawirowań spowodowanych pandemią koronawirusa, będąc w bardzo dobrej sytuacji finansowej, szczególnie w świetle bardzo dobrych wyników za 2019 r. i pierwszy kwartał 2020 r., a dzięki odpowiedniemu przygotowaniu, zanotowaliśmy dobre wyniki sprzedaży w drugim kwartale 2020 r., przy czym liczba mieszkań sprzedanych w czerwcu była praktycznie taka sama jak liczby, które znamy z okresu przed pandemią – podsumował Boaz Haim.

 


Ronson Development jest doświadczonym, dynamicznie rozwijającym się deweloperem prowadzącym inwestycje mieszkaniowe w największych polskich miastach, głównie w Warszawie, a także w Poznaniu, Wrocławiu i Szczecinie.

Od początku swojej działalności w 2000 r. Ronson zdobył zaufanie tysięcy klientów, co daje mu pozycję jednej z wiodących w Polsce firm deweloperskich. Od 2007 r. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Ronson tworzy przestrzenie, w których dobrze i wygodnie się mieszka. Obecnie, w ofercie firmy znajdują się mieszkania dopasowane do potrzeb różnych grup klientów – są w niej zarówno apartamenty jak i lokale z segmentu popularnego.

Ronson Development jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Dowodem zaufania klientów do firmy są liczne nagrody i certyfikaty, w tym nagroda w kategorii usługi deweloperskie w konkursie Orły Polskiego Budownictwa 2014 oraz godło Deweloper Roku 2013 przyznane przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej.

Ronson jest również laureatem wielu prestiżowych nagród przyznawanych przez grono analityków i inwestorów giełdowych. W 2013 r. firma zajęła I miejsce w rankingu Giełdowa Spółka Roku w kategorii „Relacje inwestorskie” organizowanym przez dziennik Puls Biznesu. Z kolei w 2017 r. strona internetowa Spółki została nagrodzona tytułem Złota Strona Emitenta w konkursie zorganizowanym przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Renomowane kancelarie prawne wybierają Metropolitan Warszawa Biuro prasowe
2024-10-17 | 11:05

Renomowane kancelarie prawne wybierają Metropolitan Warszawa

Gide Loyrette Nouel i Norton Rose Fulbright zdecydowały się na przedłużenie dotychczasowych umów w Metropolitan Warszawa. Kancelarie wynajęły łącznie ponad 3000 mkw. nowoczesnej
Nieruchomości Parker Lane Polska dołącza do najemców MLP Pruszków I
2024-10-17 | 10:00

Parker Lane Polska dołącza do najemców MLP Pruszków I

Międzynarodowa firma specjalizująca się w kompleksowych rozwiązaniach odsprzedaży towarów dla branży modowej oraz Off-Price wynajęła około 3,6 tys. m kw. powierzchni w centrum
Nieruchomości Stocznia Cesarska: Nowe historie nabierają tempa
2024-10-17 | 09:45

Stocznia Cesarska: Nowe historie nabierają tempa

Zdjęcia: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jZBN2jcodBoz9C-g9A?e=ypKOcV   Link wetransfer: https://we.tl/t-eqZEjzgkYb  Nowe historie nabierają tempa Właściciel

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polska unijnym liderem w pracach nad Społecznym Planem Klimatycznym. Ma pomóc w walce z ubóstwem energetycznym

Polska jest najbardziej zaawansowana spośród państw członkowskich w pracach nad stworzeniem Społecznego Planu Klimatycznego, który ma zostać przedstawiony w ciągu kilku tygodni. W ramach planu 50 mld zł ze Społecznego Funduszu Klimatycznego trafi na wsparcie transformacji energetycznej w Polsce, z czego jedna trzecia – na inwestycje w obszarze budownictwa. Z założenia środki te mają uchronić najbiedniejszych przed ubóstwem energetycznym w czasie przejściowym transformacji energetycznej.

IT i technologie

Nowe technologie zmieniają pracę statystyków. Mogą poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji

Rozwój nowoczesnych technologii, w tym zwłaszcza uczenia maszynowego czy generatywnej sztucznej inteligencji, zwiększa możliwości statystyków. Mogą oni korzystać z nowych źródeł danych i poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji. Wraz z rozwojem narzędzi informatycznych zmienia się też sposób, w jaki odbiorcy poszukują danych statystycznych. Opracowania przygotowywane przez jednostki takie jak Główny Urząd Statystyczny czy Eurostat będą musiały konkurować z tymi, które przygotowują podmioty niewyspecjalizowane lub nawet modele językowe, bazujące często na niepewnych źródłach.

DlaWas.info

Infrastruktura

Firmy energetyczne cierpią na niedostatek kadr. Niepewność w branży zniechęca do edukacji w tym kierunku

Branżę energetyczną w całej Europie, także w Polsce, czeka szeroko zakrojona zielona transformacja. Tymczasem w ciągu ostatnich 30 lat dokonywano bardzo mało inwestycji w tym sektorze, a wykonawcy zajmujący się budową infrastruktury borykają się z niedostatkiem odpowiednio wykwalifikowanej kadry. Przyciąganie pracowników i szkolenie ich jest utrudnione przez niepewność zamówień w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.