Komunikaty PR

Roślinna przyszłość sektora spożywczego

2021-08-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Rożyńska
ProVeg

ul. Dygata 2/3
01-748 Warszawa
barbara.rozynska|proveg.com| |barbara.rozynska|proveg.com
668448566
https://proveg.com/pl/

Rewolucyjne technologie roślinnych alternatyw produktów odzwierzęcych i rynek zrównoważonych rozwiązań żywnościowych rozwijają się w niesamowitym tempie. Szacuje się, że do 2029 roku światowy rynek roślinnych alternatyw mięsa może osiągnąć wartości 140 mld USD, zdobywając 10% światowego przemysłu mięsnego.  Już 7 września, w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, kluczowi interesariusze będą dyskutować o roślinnej przyszłości sektora spożywczego.

New Food Forum to unikatowe wydarzenie biznesowe, organizowane przez ProVeg, które ma na celu inspirować dalszy rozwój innowacyjnych technologii spożywczych poprzez zgromadzenie kluczowych interesariuszy. Łączy sieci handlowe, producentów żywności i startupy, aby zwiększać ilość, dostępność i jakość produktów roślinnych. New Food Forum jest polską edycją międzynarodowego wydarzenia New Food Conference, które jest pierwszą i największą w Europie konferencją poświęconą alternatywnym źródłom białka.


Żywność roślinna to więcej niż chwilowy trend. W przyszłości alternatywne białka będą odgrywać znaczącą rolę w naszym odżywianiu, zwłaszcza że musimy walczyć ze zmianami klimatycznymi. Aby dalej promować żywność pochodzenia roślinnego, wszyscy – naukowcy, firmy spożywcze, rolnicy, rząd – musimy współpracować. A do tego celu właśnie konferencja New Food Forum oferuje świetną platformę spotkań i wymiany. - mówi Patricia Homa, prezeska ProVeg Polska

New Food  Forum rzuca światło na innowacje, które mogą wstrząsnąć i zmienić zarówno rynek alternatywnych białek, jak i całą branżę spożywczą. Te innowacyjne rozwiązania mogą znacznie pomóc w sprostaniu pilnym wyzwaniom globalnych systemów żywnościowych pod względem niszczenia środowiska, zmiany klimatu, antybiotykoodporności i zdrowia. Białka roślinne są przyszłością, więc niezwykle ważne jest, abyśmy przybliżyli wiedzę o nich szerszej publiczności i uważnie się im przyjrzeli - dodaje Marcin Tischner, Corporate Engagement Specialist z ProVeg Polska

W tegorocznej edycji wydarzenia może wziąć udział nawet 200 przedstawicieli branży! Wydarzenie kierowane jest do kadry zarządzającej producentów i dystrybutorów żywności, świata nauki, mediów oraz organizacji branżowych. Przedstawione zostaną nowe trendy i innowacyjne rozwiązania technologiczne, a swoje prezentacje wygłoszą przedstawiciele wiodących firm i instytucji m.in.: Jeronimo Martins, Danone, Centrum Prawa Żywnościowego czy Ambasada Holandii.


Merytorycznym prezentacjom i networkingowi towarzyszyć będzie degustacja interesujących, roślinnych nowości.


Aby ubiegać się o WEJŚCIÓWKĘ PRASOWĄ wyślij e-mail na adres barbara.rozynska@proveg.com.
Jesteśmy dostępni na WYWIADY krótkim czasie.
Aby KUPIĆ BILETY, wejdź na https://app.evenea.pl/event/new-food-forum-2021/
W celu uzyskania dodatkowych informacji lub umówienia wywiadu, prosimy kontaktować się z:


Barbara Rożyńska

Communications Manager ProVeg Polska

+48 668 448 566

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe Biuro prasowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.