Rozwiązanie logistyczne dla „odmrażanej” gospodarki
Get More Services
ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Z myślą o wszystkich firmach, które obsługują obecnie zwiększoną liczbę zamówień lub spodziewają się, że nastąpi to w związku z odmrożeniem handlu, STILL Polska oferuje wózki w wynajmie krótkoterminowym z 20-procentowym rabatem.
Magazyny internetowych platform sprzedaży, sortownie firm kurierskich, drogerie, producenci środków ochrony osobistej i środków do dezynfekcji – to tylko niektóre z branż, dla których obecna sytuacja wiąże się ze znacznym wzrostem intensywności funkcjonowania. Zapowiedziano już także zniesienie części ograniczeń funkcjonowania placówek handlowych. STILL Polska wychodzi naprzeciw przedsiębiorstwom, które zmagają się z potrzebą radykalnego zwiększenia zdolności przeładunkowych (lub spodziewają się tego w najbliższej przyszłości). Przedsiębiorstwa chcące poprawić przepustowość procesów transportu wewnętrznego mogą skorzystać z 20-procentowego rabatu na nowe, składane online zamówienia na pojazdy w ramach oferty wynajmu krótkoterminowego STILL Polska. Na flotę STR (ang. Short-Term Rental) firmy składa się ponad 2,7 tys. wózków 60 różnych typów: od wózków czołowych, przez podnośnikowe, unoszące i systemowe aż po ciągniki i specjalistyczne rozwiązania kompletacji. Przy wsparciu działających zdalnie doradców handlowych można więc dobrać pojazd ściśle odpowiadający specyfice niemal każdego przedsiębiorstwa. – Mimo zagrożenia epidemiologicznego firma STILL Polska zachowała pełną sprawność operacyjną. Doradcy handlowi i techniczni pracują z klientami za pośrednictwem elektronicznych platform komunikacyjnych i są w stanie polecić optymalne rozwiązania pozwalające zwiększyć płynność procesów intralogistycznych. Normalnie funkcjonuje także sklep online STILL Polska, gdzie można od ręki kupić lub wynająć – teraz z rabatem – niewymagające dodatkowej konfiguracji modele. Łańcuchy dostaw części zamiennych są nienaruszone, a technicy serwisu pozostają w gotowości – wyposażeni w środki higieny i procedury pozwalające sprostać epidemiologicznym wytycznym w zakładach klientów. Z punktu widzenia dostaw i utrzymania ruchu nic nie stoi więc na przeszkodzie, żeby – jeśli zaistnieje zwiększone zapotrzebowanie na obsługę transportu wewnętrznego – wdrażać obecnie wydajne rozwiązania intralogistyczne – komentuje Wojciech Szmulczyński, Dyrektor Handlowy STILL Polska.

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.