Komunikaty PR

Rozwiązanie pozwalające spełniać wymogi KYC

2022-01-21  |  09:20
Biuro prasowe
Kontakt
Dominika Kamińska
Personal PR


80-241 Gdańsk
dominika.kaminska|personal-pr.pl| |dominika.kaminska|personal-pr.pl
+48 660 611 109
personal-pr.pl/

IDnow i ARIADNEXT, które w czerwcu 2021 r. połączyły siły, by zostać liderem KYC (Know Your Customer) w Europie, wprowadzają AutoIdent+QES. To rozwiązanie typu "wszystko w jednym" z kwalifikowanym podpisem elektronicznym (zgodność z eIDAS 1.0) połączonym z automatyczną i ręczną weryfikacją tożsamości, zgodną z dyrektywą AML/CFT. Rozwiązanie to integruje hybrydową, zdalną weryfikację tożsamości w celu spełnienia wymogów KYC. 

Wiele sektorów podlega dyrektywie AML/CFT, między innymi banki, firmy ubezpieczeniowe, fintech, neobanki czy gry hazardowe online. W ramach procesu onboardingu (KYC) są one zobowiązane do wdrożenia środków takich jak: weryfikacja tożsamości danej osoby, mikropłatności czy kwalifikowany podpis elektroniczny. Środki te można uznać za przeszkadzające w budowaniu płynnego doświadczenia użytkowników końcowych, które jest niezwykle istotne.

Rozwiązanie AutoIdent+QES, certyfikowane przez akredytowaną jednostkę, umożliwia bezproblemową hybrydową weryfikację tożsamości uzupełnioną kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnym z eIDAS 1.0. Jest łatwe do zintegrowania z istniejącymi systemami. Ponadto pozwala firmom podlegającym regulacjom prawnym na adresowanie swoich usług do wszystkich rodzajów odbiorców, nawet tym nieposiadającym konta bankowego, w pełnej zgodności z obowiązującymi przepisami. Zapewnia kompletne, płynne i szybkie doświadczenie użytkownika, a proces onboardingu, podczas którego użytkownik potwierdza swoją tożsamość, trwa w mniej niż 10 minut.

Istotną zaletą procesu onboardingu AutoIdent+QES jest jego elastyczność: w zależności od potrzeb firmy objętej regulacjami. Moduł eSign może zostać wdrożony do istniejącego narzędzia. Dzięki AutoIdent+QES nasi klienci, którzy działają w ciągle zmieniającym się środowisku, mają spokój i elastyczność w wyborze rozwiązania, które najlepiej spełnia ich potrzeby - mówi Andreas Bodczek, CEO IDnow.

Ponadto to certyfikowane narzędzie dla firm szukających kompleksowego rozwiązania, gwarantującego szybkość i co najważniejsze w dobie cyfrowej rewolucji – bezpieczeństwo. – dodaje Anna Worwa, Dyrektor Sprzedaży na rynek Europy Środkowo-Wschodniej w ARIADNEXT.

O ARIADNEXT:

ARIADNEXT jest jednym z europejskich liderów w dziedzinie cyfrowej identyfikacji. Oferując w pełni zautomatyzowane rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, ARIADNEXT oferuje firmom i rządom możliwość natychmiastowego budowania relacji opartych na zaufaniu z klientami i obywatelami. Rozwiązania te pozwalają sprostać wyzwaniom regulacyjnym i wymaganiom w zakresie przeciwdziałania oszustwom, jednocześnie stawiając na pierwszym miejscu customer experience i cyfrową transformację. Rozwiązania ARIADNEXT zdobyły już ponad 300 klientów w Europie.

O IDnow:

IDnow jest wiodącą platformą weryfikacji tożsamości w Europie, której wizją jest sprawienie by połączony świat stał się bezpieczniejszym miejscem. Platforma IDnow oferuje szerokie portfolio rozwiązań w zakresie weryfikacji tożsamości, od zautomatyzowanych po wspomagane przez człowieka, od wyłącznie internetowych po punkty sprzedaży. Każde z nich jest zoptymalizowane pod kątem współczynnika konwersji użytkownika i bezpieczeństwa.

W 2021 roku IDnow przejęła francuskiego lidera rynku technologii tożsamości, ARIADNEXT oraz niemiecką firmę identyfikującą Trust Management AG, dzięki czemu IDnow może zaoferować swoim klientom jedno z najszerszych rozwiązań w zakresie identyfikacji za pośrednictwem jednej, zintegrowanej platformy. Firma posiada biura w Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz Francji i jest wspierana przez renomowanych inwestorów instytucjonalnych, w tym Corsair Capital i Seventure Partners. W portfolio firmy znajduje się ponad 900 międzynarodowych klientów z różnych branż, w tym wiodące międzynarodowe firmy, takie jak Western Union, UBS, Commerzbank, Sixt, Munich Re, a także firmy cyfrowe, takie jak N26, Solarisbank, wefox i Tier mobility.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Personal PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.