Rozwój sieci Przedszkoli i Żłobków Norlandia w Polsce

Sieć Przedszkoli i Żłobków Norlandia w Polsce
Norlandia Przedszkola
ul. Przasnyska7/143
01-756 Warszawa
sekretariat|norlandia.com| |sekretariat|norlandia.com
573975500
www.norlandiaprzedszkola.pl
Od maja do sieci Przedszkoli i Żłobków Norlandia w Polsce dołączają kolejne placówki. Całość obejmuje już imponującą ilość 30 jednostek, które mimo pandemii i trudniejszego okresu w branży przedszkolnej, nadal zdobywają nowych przedsiębiorców, którzy chcą dołączyć do skandynawskiej sieci przedszkoli i żłobków.
Warto podkreślić, że sieć Przedszkoli i Żłobków Norlandia w Polsce istnieje od czerwca 2017 roku i od tego czasu nieustannie się rozwija. Najnowsze placówki, które od maja tego roku dołączyły do Grupy Norlandia to dwa przedszkola oraz żłobek na warszawskiej Woli w Warszawie.
Projekt rozwoju sieci zakłada wykorzystanie najlepszych polskich i skandynawskich wzorców edukacyjnych. Docenia to wielu właścicieli placówek edukacyjnych, co sprawia, że marka ma solidne podłoże do dalszego rozwoju i dobrą motywację na przyszłość.
„Moim osobistym marzeniem jest, aby marka „Zaczarowane Motylki” dalej się rozwijała. Dlatego nadszedł czas na przekazanie odpowiedzialności za jej dalszy rozwój podmiotowi z imponującym doświadczeniem, cieszącemu się świetnymi opiniami, z którym łączą nas wspólne wartości i podobne cele, jeśli chodzi o opiekę nad dziećmi i edukację przedszkolną. Z przyjemnością przekazuję Państwu tę wiadomość - od 1 maja podmiotem prowadzącym żłobki i przedszkola „Zaczarowane Motylki” przy ul. Jana Kazimierza zostaje Norlandia. Jest to sieć żłobków i przedszkoli, z pewnością znana Państwu choćby z uwagi na placówkę przy Jana Kazimierza.” – powiedziała pani Agnieszka, wcześniejszy właściciel znanego kompleksu przedszkolno-żłobkowego w Warszawie, który dołączył do Sieci Przedszkoli i Żłobków Norlandia w Polsce.
Norlandia od niemal trzydziestu lat pomaga rodzicom w opiece i wychowaniu najmłodszych. W sieci żłobków i przedszkoli – utworzonych w Polsce, Norwegii, Szwecji, Finlandii oraz Holandii– wyspecjalizowana kadra pedagogów realizuje programy edukacyjne, uzupełnione o wiele autorskich pomysłów. Skandynawski projekt z każdym rokiem zyskuje uznanie w oczach rodziców i opiekunów.
Żłobki i przedszkola Norlandii charakteryzuje indywidualne podejście do każdego dziecka, dlatego grupy nie są zbyt liczne. Pierwsze lata życia mają kluczowe znaczenie dla rozwoju, więc czas poświęcony każdemu podopiecznemu, służy zrównoważonej edukacji, jak i radości z eksplorowania świata. W programach skandynawskiej sieci nie brakuje: ciekawych zajęć językowych (Moomin Language School), rytmiki (Norlandia Jump), czy warsztatów pobudzających kreatywność (Norlandia Quest). Multisensoryka pozwala harmonijnie rozwijać sferę zmysłów dzieci. Norlandia to także wychowanie fizyczne i dużo czasu spędzonego przez najmłodszych na świeżym powietrzu. W programach bardzo istotny jest kontakt z naturą i kształtowanie świadomości ekologicznej (Go Green). Najmłodsi przyswajają również wiedzę z zakresu zdrowego odżywiania.
Norlandia dba o rozwój emocjonalny dzieci i postawy nacechowane empatią. W przedszkolach i żłobkach uczą się budowania relacji społecznych – opartych na zasadach współpracy, tolerancji i szacunku. Pedagodzy kładą nacisk na kształtowanie poczucia wartości podopiecznych, przy założeniu, że najmłodsi nie porównują się wzajemnie. Norlandia to system wartości, które zostają z dziećmi na całe życie.
***
Informacje o firmie:
Przedszkola Norlandia są częścią Grupy NHC (Norlandia Health & Care Group). Firma weszła na polski rynek w czerwcu 2017 roku. NHC Group jest międzynarodową, prywatną firmą z siedzibą w Oslo w Norwegii. Jej początki sięgają 1990 roku, kiedy to została założona przez braci Kristiana i Rogera Adolfsenów, którzy do dziś są właścicielami 100% udziałów w firmie. W skład Grupy wchodzą przedszkola Norlandia, instytucje Norlandia Care (domy opieki, hotele dla pacjentów, kliniki medyczne i usługi opieki domowej) oraz firmy Hero (oferująca usługi w zakresie tłumaczeń ustnych i integracyjnych oraz prowadząca ośrodki przyjmowania uchodźców) i Aberia (świadcząca usługi w zakresie ochrony dzieci i opieki zastępczej dla osób niepełnosprawnych). Roczny obrót Grupy w 2017 roku wynosił 550 milionów euro. Grupa NHC ma ponad 400 jednostek operacyjnych i zatrudnia 8000 pracowników w Norwegii, Szwecji, Finlandii, Holandii, Niemczech i Polsce. „Bycie innowatorem dobrobytu jakości życia” jest naszą strategiczną dewizą działalności NHC Group.

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku

UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Firmy z branży drzewnej i meblarskiej muszą się przygotować na rygorystyczne wymogi. Konieczne będzie dokumentowanie pochodzenia drewna
Unijne rozporządzenie przeciw wylesianiu (EUDR) obejmie ok. 120 tys. polskich firm działających w branży drzewnej, meblarskiej i sektorach pokrewnych. Chociaż wdrożenie nowych przepisów zostało odroczone o rok, eksperci podkreślają, że przedsiębiorcy powinni się przygotowywać do nich już teraz, żeby uniknąć problemów za kilka–kilkanaście miesięcy, ponieważ rozbudowane wymogi EUDR oznaczają m.in. konieczność ścisłego monitorowania łańcucha dostaw, dokumentowania pochodzenia surowców i zapewnienia zgodności z przepisami krajów ich pochodzenia.
Bankowość
Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia

Empatia, elastyczność i gotowość do eksperymentowania to dziś kluczowe cechy skutecznego przywództwa – szczególnie w świecie zdominowanym przez technologię i sztuczną inteligencję. Transformacja cyfrowa stawia przed liderami wiele nowych wyzwań i wymusza nowy model zarządzania – oparty na zaufaniu, adaptacyjności i rozumieniu potrzeb zespołu. Od 15 lat kobiety na kierowniczych stanowiskach w rozwijaniu kompetencji liderskich wspiera Program Santander W50. Uczestniczki z kilkunastu krajów zdobywają wiedzę i narzędzia do zarządzania zmianą, które pozwalają im skuteczniej funkcjonować w dynamicznym otoczeniu rynkowym.
Media i PR
Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag

Od 10 lutego do 10 marca 2025 roku liczba publikacji medialnych na ten temat była o niemal 20 proc. większa niż w całym 2024 roku – wynika z danych IMM. Temat interesuje nie tylko biznes, ale i przeciętnych Polaków – 15 tys. wpisów w mediach społecznościowych miało prawie milion interakcji. Większość materiałów ma wydźwięk neutralny, ale te pozytywne dominują nad negatywnymi. To jeden z głównych tematów w trwającej kampanii wyborczej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.