Rusza badanie „Praca hybrydowa 2021”
Kinnarps Polska
ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl
Rok od wybuchu pandemii Kinnarps wspólnie z Akademią Leona Koźmińskiego, Polskim Instytutem Środowiska Pracy oraz Pro Progressio zaprasza do udziału w badaniu warunków i wyzwań dotyczących pracy hybrydowej.
W ciągu minionych dwunastu miesięcy środowisko pracy w wielu przedsiębiorstwach przeszło prawdziwą rewolucję. Wspólnie z naszymi partnerami badaliśmy początek tych zmian, gdy w wielu firmach praca całkowicie przeniosła się do domów pracowników, które zostały przekształcone w wielofunkcyjne przestrzenie łączące pracę, życie rodzinne i rozrywkę. Nasze wnioski zostały opublikowane w raporcie „Praca z domu 2020”. Drugą edycję naszego badania planowaliśmy po powrocie do „nowej normalności” optymistycznie zakładając jego start jesienią 2020. Tymczasem u progu kolejnego roku pandemii nadal z przyszłością środowiska pracy się wiąże się wiele niewiadomych i cały czas stanowi ono obszar zainteresowania zarówno kadry kierowniczej, jak i samych pracowników, działów HR, psychologów, socjologów, osób zajmujących się ergonomią pracy, a przede wszystkim nas, którzy na co dzień zajmujemy się środowiskiem pracy.
Zapraszamy do udziału w badaniu: https://www.kinnarps.pl/o-kinnarps/Prasa/rusza-badanie-praca-hybrydowa-2021/
Promotech stawia na profilaktykę wśród pracowników
Dwukrotne podwyżki płacy minimalnej w 2024r. Jak radzi sobie rynek pracy?
Jak nowe technologie wspierają zrównoważone zarządzanie zasobami ludzkimi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.